Wat doe jij als iemand zomaar op je motor gaat zitten?

als er iemand op je motor zit?

  • uitschelden

    Stemmen: 26 5,6%
  • vriendelijk verzoeken af te stappen

    Stemmen: 276 59,6%
  • de politie bellen

    Stemmen: 3 0,6%
  • niks

    Stemmen: 1 0,2%
  • eraf raggen

    Stemmen: 111 24,0%
  • vragen of het lekker zit

    Stemmen: 46 9,9%

  • Totaal aantal stemmers
    463
Als ie dan nog niet begrijpt dat wat ie doet niet gewenst is....dan wacht ik tot ie afstapt (desnoods help ik hem voorzichtig, want ja....hij zit wel op mijn motor en die moet niet omvallen...) en dan rag ik hem toch wel zo hard voor zijn bek dat die een week lang ( en hopelijk nog wel langer) via zijn rectum moet eten omdat daar zijn gebit zit!!

Zou je bij mij eens moeten proberen. (niet dat ik ooit ongevraagd aan andermans eigendom zou komen)

Zorg ik eerst dat je een nachtje of 2 vastzit wegens mishandeling, en daarna kan je je motor nergens meer veilig buiten laten staan............
 
Zou je bij mij eens moeten proberen. (niet dat ik ooit ongevraagd aan andermans eigendom zou komen)

Zorg ik eerst dat je een nachtje of 2 vastzit wegens mishandeling, en daarna kan je je motor nergens meer veilig buiten laten staan............


waar wou je afspreken in limbo land oke prima
 
mister taal geberk heeft weer een grote smoel het duurt niet lang of hij wordt ge.....nt

Wat is taal geberk eigenlijk... :?
Lastig hè, dat met twee vingers typen... ;)

En dan heb ik het niet eens over het feit dat taalgebrek best aan elkaar geschreven mag worden... :X
 
Ik zou vragen hoe hij/zij aan die motor komt, want ik heb er geen :X

Zou ik er wel een hebben, zou ik eerst kijken van een afstandje wat ze er op doen. Zolang ze niet de indruk geven iets te willen slopen is het niet een ramp. Al zou ik wel durven vragen of ze dat normaal vinden ;)
 
Ligt helemaal aan de situatie...
Kinderen zou ik niet zo erg vinden als ze er ff op gaan zitten, zolang ze er maar niet op gaan raggen en stampen enzo.

Als er een volwassene er zomaar op gaat zitten zou ik wel vriendelijk verzoeken om er af te gaan. Mocht het blijken dat het iemand is die toevallig helemaal gek is van (toer)motoren ofzo (en zoekende eventueel) zou ik gewoon een gezellig praatje mee aangaan.

Sowiezo kun je er wel van uitgaan dat de meeste mensen die op je motor gaan zitten geen kwade bedoelingen hebben :)
Degene die er wel kwade bedoelingen mee hebben zullen 'm eerst in een busje zetten alvorens erop te gaan zitten ;)
 
Ligt helemaal aan de situatie...
Kinderen zou ik niet zo erg vinden als ze er ff op gaan zitten, zolang ze er maar niet op gaan raggen en stampen enzo.

Als er een volwassene er zomaar op gaat zitten zou ik wel vriendelijk verzoeken om er af te gaan. Mocht het blijken dat het iemand is die toevallig helemaal gek is van (toer)motoren ofzo (en zoekende eventueel) zou ik gewoon een gezellig praatje mee aangaan.

Sowiezo kun je er wel van uitgaan dat de meeste mensen die op je motor gaan zitten geen kwade bedoelingen hebben :)
Degene die er wel kwade bedoelingen mee hebben zullen 'm eerst in een busje zetten alvorens erop te gaan zitten ;)

in dld gaan ze erop zitten ze starten hem en rijden ermee weg


hoezo geen kwade bedoelingen
 
Als zijn vrouw of vriendin er bij staat, zou ik over haar lichaam beginnen strelen. Als hij dan vraagt wat ik aan het doen ben zeg ik:"Jij bent op mijn motor gaan zitten, zo dadelijk ga ik dan maar eens lekker op jou vrouw/vriendin zitten."

Even serieus nu. Ik denk dat ik hem (redelijk) beleefd zou vragen of hij van mijn motor wilt stappen of dat ik hem anders zelf wel van mijn motor zou zetten.
 
in dld gaan ze erop zitten ze starten hem en rijden ermee weg


hoezo geen kwade bedoelingen

Als ze daadwerkelijk kwade bedoelingen hebben dan heb je vaak uberhaupt geen tijd om naar je motor te rennen en de persoon in kwestie aan te spreken of aan te pakken...
 
Ik zou zeggen:

Mooi he? Kopen? 3000,- E!

ja zoiets zou ik ook waarschijnlijk zeggen, ik ben niet zo iemand die meteen gaat schelden ofzo.. ligt niet in m'n persoonlijkheid..

maar als ze aan dingetjes beginnen te trekken en te doen, dan is het snel gebeurt met de pret..
smiley7.gif
 
kennis had laatst ook dat er iemand op haar motor had gezeten op Assen.
Wel een vette kras op haar tank,en natuurlijk geen briefje er bij wie het was :(
Dus ik vraag het eerst vriendelijk of ze eraf willen en daarna ga ik slaan :P
 
Het verbaasd me dat zo veel mensen zeggen dat ze gaan slaan als een persoon gewoon even op een motor gaat zitten zonder enige andere bedoeling :?
 
Ik heb geen geduld, dus eerst rossen en dan vragen wat hij met mijn lieffie moet. Ik ga toch ook niet op zijn lieffie zitten dan wel liggen :X
 
Volgens mij heeft iedereen hier een heeeele dure motor. Misschien dat ik zelf ook raar gedrag zou vertonen als iemand op mijn prachtige MV Agusta F4 SPR ging zitten. Helaas moet ik het doen met een GPX-je en als iemand daar aanzit hoef ik niet meteen te slaan :) . Vind het trouwens niet netjes als mensen ongevraagd op je motor gaan zitten, maar zulke reacties als sommigen hier neertypen.....lijkt wel of er hier stelletje kampers zitten :X .
 
Terug
Bovenaan Onderaan