Wat doe jij als iemand zomaar op je motor gaat zitten?

als er iemand op je motor zit?

  • uitschelden

    Stemmen: 26 5,6%
  • vriendelijk verzoeken af te stappen

    Stemmen: 276 59,6%
  • de politie bellen

    Stemmen: 3 0,6%
  • niks

    Stemmen: 1 0,2%
  • eraf raggen

    Stemmen: 111 24,0%
  • vragen of het lekker zit

    Stemmen: 46 9,9%

  • Totaal aantal stemmers
    463
Er van uitgaande dat de motor nog keurig op slot staat enzo:
vragen of ie er af stapt.
Zie ik m rijden dan denk ik dat ik de schade voor lief neem
van het onderuithalen...
 
Gewoon vriendelijk vragen of dat zijn motor is, en zo niet waarom hij er dan op zit, en of hij er af wil stappen.

"Er af raggen" oid levert waarschijnlijk schade aan je motor op, en de volgende keer als hij hem ziet staan schopt hij hem omver oid. dus daar schiet je weinig mee op.

En Politie bellen...... de hebben et te druk met hun quota dus die komen toch niet (op tijd).
 
Heb wel eens gehad dat een vader zijn zoontje (5 jaar ofzo) er op tilde die al 3 kwartier om de motor heen liep (terwijl pa en ma op het terras zaten) en alles grondig aan het bekijken was,

Toen heb ik alleen maar toe gekeken,

maar als een volwassen kerel zomaar op m'n bike stapt dan kon ik dat wel eens vervelend vinden ja :) maar toch vriendelijk vragen om (snel) af te stappen.
 
Hmm, denk dat ik op een wat boze manier zal zeggen dat hij er maar beter af kan stappen.

Heb het wel meegemaakt met mijn scooter toen des tijds. Had een special paint en iedereen wou er wel opzitten. NIET DUS!!!!!
 
Zal eerst vriendelijk vragen of hij/zij niet eerst vraagt of die gene van wie die motor is in dit geval mijn bike het wel goed vind dat het persoon erop gaat zitten zonder te vragen dan vraag ik vriendelijk of ze willen afstappen.
Na een keer vragen moet ze er afwezen anders sta ik niet voor de gevolgen in }) .
Maar als het iemand is die ik vertrouw en ze vragen het mogen ze rustig even gaan zitten.
 
Zal eerst vriendelijk vragen of hij/zij niet eerst vraagt of die gene van wie die motor is in dit geval mijn bike het wel goed vind dat het persoon erop gaat zitten zonder te vragen dan vraag ik vriendelijk of ze willen afstappen.
Na een keer vragen moet ze er afwezen anders sta ik niet voor de gevolgen in }) .
Maar als het iemand is die ik vertrouw en ze vragen het mogen ze rustig even gaan zitten.


ik wil wel eens op een ER-5 zitten :9~ :9~ :9~
 
Als ik iemand betrap opdat ie op mijn motor zit dan is het niet vriendelijk vragen of ie eraf wil gaan. Nee hoor...ik loop er naartoe en ik scheld hem de bek vol. Als ie dan nog niet begrijpt dat wat ie doet niet gewenst is....dan wacht ik tot ie afstapt (desnoods help ik hem voorzichtig, want ja....hij zit wel op mijn motor en die moet niet omvallen...) en dan rag ik hem toch wel zo hard voor zijn bek dat die een week lang ( en hopelijk nog wel langer) via zijn rectum moet eten omdat daar zijn gebit zit!!

Gaan vrouwen op mijn motor zitten dan pas ik uiteraard andere regels toe!! })
 
Als ik iemand betrap opdat ie op mijn motor zit dan is het niet vriendelijk vragen of ie eraf wil gaan. Nee hoor...ik loop er naartoe en ik scheld hem de bek vol. Als ie dan nog niet begrijpt dat wat ie doet niet gewenst is....dan wacht ik tot ie afstapt (desnoods help ik hem voorzichtig, want ja....hij zit wel op mijn motor en die moet niet omvallen...) en dan rag ik hem toch wel zo hard voor zijn bek dat die een week lang ( en hopelijk nog wel langer) via zijn rectum moet eten omdat daar zijn gebit zit!!

Gaan vrouwen op mijn motor zitten dan pas ik uiteraard andere regels toe!! })

jij bent stoer :Z
 
makkelijk zo'n grote waffel, want niemand wil er op dat ding zitten

Dat zeg jij... Gelukkig is het maar een mening en geen feit! heey ik ga rijden want het is veel te mooi motor weer voor zinloze dicussie!!

Veel plezier op de 'slow-chat'!

I'm out
 
Kinders, rustig :+

Ik zou er naar toe lopen en zeggen "Goh mooie motor heeft u meneer". En als ie dan zegt deze is niet van mij. Toch maar vragen waarom ie er op zit enz. En als ie gaat zeggen motor is van mij zou ik hem er afraggen.
 
eerst goed mikken

full
 
Wat ik zou doen? Vragen hoe die eikel in m'n schuur komt... :(
En buiten? Vragen of ie al wil starten, of dat ik dat ff voor em moet doen... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan