Wat doe jij met je vakantiegeld??

Geld is voor de verhuizing... Restant is misschien voor wat kleine dingetjes aan de motor... Waarschijnlijk niet genoeg over voor een andere uitlaatdemper. :(
 
vakantiegeld.. ah ja.., da's lekker, dan gaat het sparen voor een motor weer een stukje sneller :) en dat is nooit verkeerd ;)
 
Bij m'n spaarcenten leggen en voor het geld wat ik dan heb m'n eerste motor gaan aanschaffen (mits er tegen die tijd een motorfiets is binnen mijn budget en die mij aanspreekt... zal wel lukken denk ik!)... plus kleding uiteraard... maar dat ben ik langzamerhand al voorzichtig bij elkaar aan 't verzamelen...
 
Ahzo ? :? Mij hebben ze voor een diefstalverzekering alleen al, ooit een prijs gegeven van 2000 euro... :(
En dat was voor me gixxer 600...


Ps : vakantiegeld is voor de vakantie :P
Waar???
Ik zelf: BA: 308 Euro,
Beperkt omnium: iets van een 200 Euro,
Ben dus verzekerd voor 500 Euro (fazer600) bij OMOB.

PS hier geen vakantiegeld ;(
 
zijn zijn bezig om ons huis te bouwen en ja dat kost een
hele berg centen

erg leuk

hopen dat er aan het eind van het ritje nog wat over blijft

[me] yamaha fzr heeft een hele mooie blauwe r1 gezien :9~ /[/me]
 
andere motor, vakantie, badkamer verbouwen, station wegens komende (grote) hond, tsja, zal ik nog ff doorgaan? :X
 
Aangezien ik mijn vorige bike afgelopen najaar al verkocht had moest er dit voorjaar snel een nieuwe komen. Heb het vakantiegeld dus niet afgewacht.
Het is een blauwe Triumph Sprint RS geworden met een enkelvoudige achterbrug.

Zaterdag opgehaald, dus ik zit nog in de inrijfase....die mag van mij wel afgelopen zijn.
Maar het is echt een superding! :9~ Veel koppel en 120pk.

Je begrijpt het al: Vakantiegeld is meer dan driedubbel op. Zeker als er nog even een casco premie bij komt.
 
Mijn vakantiegeld is al gereserveerd voor de aanschaf van mijn eerste motor.
28-4 afrijden dus wie weet.
 
Vakantiegeld zal waarschijnlijk opgaan aan nieuwe kozijnen. Tsja het is echt nodig, opvullen met anti houtrot is helaas geen redmiddel meer.
 
Ik ben net bij AXA-agentschap(of hoe da ook mag heten)geweest waar ik ook mijn auto verzekerd heb!!!

Normaal kost een verzekering gewoon BA om-en-nabij 700 euro!
Maar omdat ik een combinatie-verzekering wil gaan nemen (eerst nog een moto :+ )
zou ik 50% korting krijgen dus voor zo'n 350 euro ongeveer zou ik verzekerd zijn.
 
Krijg over 2 mnd de sleutel van me nieuwe huis. Dus het geld heeft al een doel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan