Wat doe jij na je 25 Kw?

als het geld er dan al is een yamaha xt660x, en als dat er nog niet is nog even doorrijden tot ik genoeg geld heb voor een yamaha xt660x :9 :Y
 
begrenzing eruit en op deze doorrijden voornamelijk ivm verbruik ;)
Als ik een keer wat sneller wil leen ik de motor van mn pa wel.
Een andere komt er nog wel, maar dan houdt ik deze erbij om op en neer naar school te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Begrenzer eruit, en ander uitlaatje erop. Dan maar eens kijken hoe dat loopt. Hij loopt momenteel trouwens goed met 25kw, alleen na de 120 doet ie erg weinig. Maar de bochtjes blijven het leukst:)

En ooit komt er een R1 in de garage te staan, wanneer is alleen nog onbekend:p
 
FZS600 gekocht met 52k op de klok, straks als ik m'n tijd heb uitgezeten (nog krap twee maanden) zit het beestje op/over de 80k. Waarschijnlijk de winter doorsparen en van het voorjaar wat anders kopen. Wil toch iets met een cardan :P . Dikke kans dat het een K75 gaat worden, niet moeders mooiste, maar wel zeer praktisch *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik Rij nu een Sav650 (23kw) en bezit ook nog een Sym200 (17kw).De Sym rijdt 110km en de Sav haalt (na 10 min) op de teller 140. Ik hoef niet zo nodig te scheuren, ik houd meer van lekker toeren en wat om me heen te kijken. En ik rij pas 2 maanden motor, en mag de zwaarste motoren rijden. Ik ben 77 jaar.
 
Laatst bewerkt:
25kw eruit en de motor blijft gewoon. is alleen nog wachten tot ik weer kan rijden... 25kw mocht er de 2 de al uit maar ga er eerst nog ff een paar weken mee rijden als ik weer kan.
 
Blijf de ZXR400 rijden, tot de 65pk gaan vervelen.
Dan komt er waarschijnlijk een zxr750 blok in, omdat ik verliefd ben op het stuurgedrag/de looks van dit apparaat. :}
besef wel dat met een ander motorblok ook andere stuureigenschappen komen ;)
zal lastiger 'kantelen'. en daarbij vind ik het niet zo'n slim idee ivm constructie
 
Dan neem ik denk ik de motor van m'n broer over, een FZR 600 R uit 1995. Zal wel een flinke overstap zijn vanaf een Diversion met 25 kw :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan