Wat doe jij na je 25 Kw?

Schakeltje

Die hard MF'er
29 okt 2009
293
0
Hallo :W !

Wat zijn jullie plannen als de 25Kw tijd voorbij is? Hou je je huidige motor of koop je toch iets anders? Wat wil je gaan kopen?

Ik rij nu op een Suzuki gs 500. Leuke maschine om het rijden op te leren, maar na mijn 25kw tijd ga ik denk ik wel voor iets anders kijken. Ik zou graag een nieuwere motor willen hebben en het liefst een leuke toermaschine zoals: Honda Cbf, Bmw Gs, Suzuki V-Strom, maar een coole Naked Bike ist ook niet verkeerd.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties *O*

Groetjes
 
Ik denk dat ik volledig ga ontsporen na mn 25kw periode en alles ga doen wat god heeft verboden!
Nee grapje, kga een transalp kopen. rijdt alsof je op wolkjes rijdt.
 
Eerst de begrenzing eruit, dan kijken of dat bevalt,

en natuurlijk wachten tot er weer een mooie aanbieding komt voor een z750 (nieuw) of een andere leuke bike,

maar eerst maar eens kijken hoe het beestje het straks gaat doen zonder setje!
 
Begrenzing eruit en nog even lekker rijden. Al heeft hij niet echt merkbaar een dikke bak vermogen extra. Ik kan hem nu gewoon tot 10K-12K doortrekken, en daar knalt ie (tijdje vol vermogen, 25kW gaat er deze week weer in).

Dan misschien kijken naar wat nieuws, of een 750 blok erin.
 
Laatst bewerkt:
Ach.. Heb net een paar maanden een R6.. In oktober begrenzing eruit, dan zit ik op 120pk. Lijkt me toch wel genoeg voorlopig :P.

Maar als ik genoeg gespaard heb... Dan komt er een appie dorsoduro 1200! :]
 
Als ik mijn begrenzing eruit haal, dan ga ik van 34 ps naar 46 ps. Ik denk dat ik dan na een tijdje weer het vermogen mis. Het verschil is minimaal van 34 naar 46 ps. Ik moet helaas nog 1 jaar 25 kw rijden.
 
Laatst bewerkt:
:')

Volgens mij rijdt 70% van de mensen die 25kw moet rijden, met meer dan 25kw.....

Het is ook gewoon werkelijkwaar een onzinregel :/

Mhua, valt wel mee. Ik maak veel gebruik van de motor en zie 25kw niet echt perse als een belemmering. Ook met 25kw kan je heerlijk rijden.

OT:
Volgend jaar april de begrenzer eraf halen, en genieten van de volle pk's. Volgens boekje heeft die 125 pk, ga er vanuit dat er msischien 110 over zijn gebleven, gaat snel zat nog! Dat is ook de reden dat ik een 600 heb gekocht, dat ik niet perse een andere motor hoef te kopen :)
 
ik zit nu nog op een kawazaki Z 305 LTD 30 pk en ik wil(moet) overstappen naar de suzuki tl 1000 S 125pk
 
Laatst bewerkt:
Blijf de ZXR400 rijden, tot de 65pk gaan vervelen.
Dan komt er waarschijnlijk een zxr750 blok in, omdat ik verliefd ben op het stuurgedrag/de looks van dit apparaat. :}
 
Ben verliefd geworden ob een Bmw r 1150 r. Mooie motor en zit nog eens lekker. Nu nog 1 jaartje wachten en dan proefrijden.
 
Blijf de ZXR400 rijden, tot de 65pk gaan vervelen.
Dan komt er waarschijnlijk een zxr750 blok in, omdat ik verliefd ben op het stuurgedrag/de looks van dit apparaat. :}
lees toevallig mee, maar je maakt toch wel een grap mag ik hopen? Een 400cc lijkt mij niet gemaakt voor meer als 100 pk. Dan mag je ook wel remmen aanpassen en frame verstevigen.
 
lees toevallig mee, maar je maakt toch wel een grap mag ik hopen? Een 400cc lijkt mij niet gemaakt voor meer als 100 pk. Dan mag je ook wel remmen aanpassen en frame verstevigen.

full

Neem dan ook de voorvork & achterbrug over van de zxr750 :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan