Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar wat kunnen zij nog voor je doen 1000km verder achter de telefoon?
Jullie waren met 2. Had dan desnoods met een stuk touw achter de eerste motor de tweede naar Yamaha gesleept.
Als jullie al wisten dat het de bobine was, had je 'm er zelf nog wel in kunnen schroeven!
Doen ze allemaal. Is namelijk vele malen goedkoper om het ter plekke te fixen dan om iemand af te slepen en ze willen het zeker weten. Daarom sturen ze iemand met meer verstand.Enige minpuntje vond ik dat op een gegeven moment de lagers van mijn achterwiel kapot waren gelopen (Cagiva kwaal). Dat kon ik zien en gaf ik ook telefonisch aan, maar er moest toch eerst een 'gewone' ANWB auto langskomen om hetzelfde te constateren, voordat er een sleper kwam. Da's voor niets dubbel wachten, terwijl ik ergens in-the-middle-of-nowhere stond.
Ik heb goede maar ook hele slechte ervaringen met ANWB.....................................en................Ik lees altijd met verontwaardiging de problemen met de ANWB.
Vul dan NEE in.Tot zelfs eergisteren heb ik daar steeds last van. Probeerde te wisselen van autoverzekering.
Natuurlijk komt dan de vraag: Bent u wel eens afgewezen voor een verzekering? Antwoord is dan: JA!
Vul dan NEE in.
Jij bent niet afgewezen voor een verzekering maar je motor was afgewezen.
En daarmee had je jezelf een hoop ellende bespaard.
Wat jij wil.Fout advies.............
Je dient alle antwoorden in te vullen naar waarheid!
Wat jij wil.
Maar misschien moet je de vraag beter lezen?
(tip, die motor kon niet verzekerd worden dat heeft niets te maken met de eigenaar)
Toch lijkt het er echt op dat je antwoord op de vraag niet klopte omdat je de vraag niet goed geïnterpreteerd hebt., maar wat heb je aan dat onnodige gezeur door deze nalatigheid.
3 kinderen en moto ?Dat zal best maar je staat daar met 3 kinderen en dan laat je liever iets regelen.
Achteraf is alles goedkoper