Wat doen jullie aan de racer in deze verlengde winterstop?

Ik ben er klaar voor. Uitlaat voor in Nederland weer erop gemonteerd en de olie aangevuld. Alleen nog de koelvloeistof aanvullen/verversen. Voordeel van deze crisis is dat je genoeg tijd hebt en in mijn geval dus ook gaat uitstellen. Hij is er in ieder geval klaar voor.

20200331_122440.jpg
 
Ik bied 2500euro, omdat ik blauw een mooie kleur vind 😄

aangezien we 10 juni nu toch los mogen, afgelopen weekend een paar nieuwe Supercorsa’s om de velgen gedraaid.
 
Waarom?
Er is speciaal spul wat voor circuit gebruik bedoelt is. KVS is schijnbaar klote om op te ruimen en ook erg glad.
Hoe heet dat spul (“ookalweer”)?
heb het wel eens gelezen maar ik kan het via Google en hier niet vlot vinden...
dus het Additief bij het water in
 
Mocool of waterwetter.
Super!
Thnx :D ik wil aankomend winter spul vervangen

is dit iets vergelijkends? Per liter ietwat goedkoper

die bijna siliconen naam maakt het wel huiverig..
hoewel, bij 4ltr hoeft ook maar 200ml, dan is een 0,5ltr wel genoeg van motul mocool :)
 
Laatst bewerkt:
Als je enkel een losse circuitdag doet is dan water in je koelsysteem ook aan te raden ipv koelvloeistof? En bevriest dit in de winter?
 
Laatst bewerkt:
Als je enkel een losse circuitdag doet is dan water in je koelsysteem ook aan te raden ipv koelvloeistof? En bevriest dit in de winter?

In een wegmotor nee.
Circuitmotor ja.

In principe in een wegmotor op circuit ook wel maar een wegmotor zal wat eerder vriestemperaturen meemaken.
 
Verklaar u nader? Wegmotor en racer stonden hier samen in een houten schuur in de tuin. Beide maken zelfde vriestemperaturen mee snachts lijkt mij?

Ik persoonlijk rij niet met de racer als het vriest. Maar als je een ongeisoleerde stalling voor je racer hebt zal je moeten vervangen ja.
Echter een wegmotor staat al eens een nachtje buiten met lichte vorst een racer niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan