Wat doen jullie aan de racer in deze verlengde winterstop?

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.408
35.824
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Nou precies dat dus...

Aangezien het seizoen ineens ipv in april pas in (hopelijk) juni zal beginnen. Welke klusjes doen jullie die nog waren blijven liggen?






Ik zelf ben bezig met bedieningsknoppen voor de pitlimiter, koelfan, motormap schakelaar en regenlicht naar de linker stuurhelft aan het verplaatsen. Als dat gedaan is zal de motor voor een nieuwe wrap weggaan aan gezien er nog geen haast is dat maar even naar achteren geschoven om thuis wat te doen te hebben.

524643C1-9159-475B-A5D5-19D758B52F3E.jpeg
 
Inschrijfgeld dat ik terug gekregen heb (helaas, had liever gereden) maar eens geinvesteerd in GPS aparaatje voor op de motor, deze KLIK, dus die maar eens monteren binnenkort En dan maar hopen dat het in juni inderdaad los kan met het seizoen.

Verder toch maar eens begonnen aan een nieuw aluminium zitje.... moest er eens van komen en nu wt extra tijd voor.
 
afgelopen week mijn voorpoten van de gsxr 1000 k9 laten servicen en er een k tech cartridge in laten zetten door Frontrow Components. Tevens een Vinco Racing kroonplaat plus Lightech kroonplaatmoer erop gezet en daarop een custom made mount laten maken door JCustom Works voor mijn laptimer plus de camera.
Nu gaat de motor binnenkort nog naar Druiff voor wat dingetjes.
20200403_162529.jpg
20200403_155626.jpg
IMG-20200404-WA0046.jpg
IMG-20200404-WA0050.jpg
20200404_170855.jpg
 
Vooral met mijn 250 hobby racert bezig. Die krijgt normaal nooit meer aandacht met de echte racer, was dit wel een mooi moment.
20200406_173019_HDR.jpg


De 10r ga ik eind deze maand weer eens aan denken. Vorige maand is er een nieuwe shock op gekomen bij frontrow van K-Tech.
Race ketting en tandwieltjes zijn ook al weer gemonteerd.
Wil hem nu ik wat tijd heb motorisch eens goed af laten stellen.
IMG-20200314-WA0009.jpeg
20200322_120954.jpg
 
Vrij aardig, ik zit immers met een compleet in de soep gelopen knie (gevallen op reis, zonder motor) waardoor ik hoe dan ook vrij weinig uitzicht op racen heb :P .

Maar wil je topic niet al te veel verpesten, dus ben wel benieuwd naar hoe anderen zich weten te vermaken. Misschien inspireert het welO-)
 
Vrij aardig, ik zit immers met een compleet in de soep gelopen knie (gevallen op reis, zonder motor) waardoor ik hoe dan ook vrij weinig uitzicht op racen heb :P .

Maar wil je topic niet al te veel verpesten, dus ben wel benieuwd naar hoe anderen zich weten te vermaken. Misschien inspireert het welO-)
Oe kak.... ik poste mn bericht precies tegelijk. Sterkte met herstel:t
 
Nou precies dat dus...

Aangezien het seizoen ineens ipv in april pas in (hopelijk) juni zal beginnen. Welke klusjes doen jullie die nog waren blijven liggen?






Ik zelf ben bezig met bedieningsknoppen voor de pitlimiter, koelfan, motormap schakelaar en regenlicht naar de linker stuurhelft aan het verplaatsen. Als dat gedaan is zal de motor voor een nieuwe wrap weggaan aan gezien er nog geen haast is dat maar even naar achteren geschoven om thuis wat te doen te hebben.

Bekijk bijlage 1482018
Wat voor knoppen zijn dat Roy?

Ik doe verder helemaal niks aan de motor, hij staat in de hoek te wachten onder een hoes. Had alles optijd klaar ;)
 
Wat voor knoppen zijn dat Roy?

Ik doe verder helemaal niks aan de motor, hij staat in de hoek te wachten onder een hoes. Had alles optijd klaar ;)

Hij was ook klaar (al ingekrat voor Spanje zelfs) maar goed nu nog wat extra tijd.

Regenlicht, motormapping, pitlimiter en manuele bediening fan.
 
ja dat begrijp ik, dat kon ik ook opmaken uit de stickertjes ;)
Ik doelde op wat voor merk/type/etc knoppen zijn dat?
 
ik vroeg WAT voor knoppen zijn het, niet WAARVOOR ze zijn hahaha _O- 8)7 _O-

bedankt en prima oplossing zo lijkt mij :t


“Wat doet die knop” ;) of om DeeDee van Dexter’s Laboratory te quoten. “Oooooooeeeh, what does this button dooo?”

De praktijk moet het nog uitwijzen maar we zullen zien, iig goed bereikbaar nu en meer ruimte op mijn kroonplaat.
 
Schakelpook terug gezet van omgekeerd schakelen naar normaal schakelen.

Slechtste stukken van het lakwerk bijwerken.

Stickertuning voor extra power.

Binnenkort de gripone monteren.

Verder wachten, nog meer wachten en hopen op een snel einde van deze ellende
 
Schakelpook terug gezet van omgekeerd schakelen naar normaal schakelen.

Slechtste stukken van het lakwerk bijwerken.

Stickertuning voor extra power.

Binnenkort de gripone monteren.

Verder wachten, nog meer wachten en hopen op een snel einde van deze ellende
Omgekeerd bevalt niet?
 
Olie temperatuur sensor plaatsen, nergens voor nodig maar wel leuk om te hebben 8-)
Ergens een kleinere fan zoeken en deze plaatsen, door plaatsing oliekoeler past de originele niet meer...
En rij er ook gewoon nog mee op straat dus dan is deze wel gewenst :]
Afgelopen week al reserve blok in orde gemaakt(2e en 3e versnelling vervangen)

En verder maar wachten '(
 
Olie temperatuur sensor plaatsen, nergens voor nodig maar wel leuk om te hebben 8-)
Ergens een kleinere fan zoeken en deze plaatsen, door plaatsing oliekoeler past de originele niet meer...
En rij er ook gewoon nog mee op straat dus dan is deze wel gewenst :]
Afgelopen week al reserve blok in orde gemaakt(2e en 3e versnelling vervangen)

En verder maar wachten '(

Wat voor olie temp meter plaats je? In de aftapplug?
 
Terug
Bovenaan Onderaan