Wat doen jullie de hele dag????

Hmzz, ik run in mijn eentje helemaal alleen een helpdesk (1e, 2e & 3e lijns) bij een woningcorporatie, en soms is het rustig, en dan weer druk.

Maar aangezien ik gedetacheerd ben en per uur nogal aardig wat kost, hebben ze voorgesteld er wat andere taken bij te nemen waardoor ik niet echt veel tijd over houd om te internetten, en soms ook weer wel als ik ff geen zin heb om te werken maar dan heeft meestal niemand echt veel zin om te werken.......
 
Ik ben student(HIO) en loop stage...

En ben dus de hele dag een beetje bezig met het ontwikkelen van een applicatie. Daar je nog weleens vastloopt in je denk proces is internet een mooie ontspannings mogelijkheid....



 
ben jij die piloot in spe pacific? Kan't dat'k hier ooit op GoT wat van heb gelezen?
 
Dat lijkt me nu leuk, heel de dag zeikende mensen aan de bel :icon_lol:

Ach, het valt bij mij wel mee hoor, zijn over het algemeen mensen die al drie dagen worstelen met een probleem en dan pas bij me komen zo van ";ik kom er echt niet uit, wil jij alsjeblieft even kijken????"
 
Is dat een sportvliegtuigje ?? Wil ik namelijk wel eens mee..

Ja dat is een sportvliegtuigje en als je in de buurt van Maimi zit gedurende 10 sept tot half feb. moet je het me ff laten weten misschien kan je dan wel mee

ben jij die piloot in spe pacific? Kan't dat'k hier ooit op GoT wat van heb gelezen?

Vroeger was ik verslaaft aan het GoT mischien heb ik het toen wel eens erover gehad maar ik kom al 2 jaar niet meer op het GoT ('t is me allemaal daar veelste druk geworden en er word te veel geblaat) Ik heb de hele opbouw van tweakers.net meegemaakt (was toen nog www.webmagix.net/worldoftweakers) ;)
 
Dagelijks doe ik,

- Eten
- Wassen&Toiletgang
- Internetten, ICQ, Msn'en

Minder dagelijks tot twee maal daags
- Sex :D .... (ook wel onder het kopje Economie Bijles)
- Beetje bij vrienden op bezoek enzo .. sociale contacten enzo :P

en zo kan ik nog een heel topic vol schrijven .. nu effe normaal ;) (wordt moeilijk)

- Ik ben/was student Havo Tweede Fase Natuur&Techniek Profiel, ik ben daar waarschijnlijk voor geslaagd :)
- Ik doe veel met computers van bouwen tot proggen van msn tot icqén :P
- Verder ben ik heel sociaal, en ben ik dus niet veel thuis, skatuuuh op de ramp, muziek, Uitgaan .. enz ...
- Economie bijlessen of terwijl Biologie is me lust en me leven .. athans .. :P :P :P :P :P :P :P :P :P

als iets niet duidelijk is, wat ik me goed voor kan stellen kan u Contact op nemen met

Dhr P.daalemmer

Kaz ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan