Wat doen jullie de hele dag????

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Ik zie steeds de zelfde on line! Wat doen jullie heel de dag online? Moeten jullie niet werken???? Dat zelfde kan je ook van mij zeggen, dat weet ik wel. Alleen heb ik een reden, ik zit net bij een nieuw bedrijf en soms is er even geen tijd om mij in te werken. Dus dan moet ik even internetten. :icon_lol: Erg joh
 
Kzit op dit moment effe op de bank zoals ze dat noemen.... ( in de detachering.) Ik heb dus alle tijd om te reageren ( alleen kheb een niet zo'n snelle verbinding hier op kantoor ( jaha we zitten wel op kantoor elke dag...))

Straks als ik weer aan het werk ben zal mijn aantal posts wel drastisch terug lopen...
 
Ik zit op automatiseringsafdeling bij een Touroperator en ik heb vanmorgen heel hard gewerkt waardoor er nu niks te doen is. :icon_frown:
 
Oke, ik wil nu dus geen enkele student nog horen klagen!!!! Ik mag alleen in het weekend uitslapen :icon_smile:
 
ik heb 1 week vakantie en net voor die week crash ik me fiets, ruineer ik een CPU en gaat me 19" monitor de vernieling in.
Laatste keer dat ik verlof neem dus.. veel te duur :icon_frown:
 
Helpdesker bij de overheid. Wel aardig druk moet ik zeggen.

Heb nog geen vaste plek, moet wachten tot er 1tje met pensioen gaat (die vervang ik).

Niet al te veel tijd meer om te internetten, af en toe eens....
 
Nu al weer ruim 2 jaar Systeem- en netwerkbeheerder bij een retailer (bevalt nog steeds heel goed en af en toe tij om te surfen) Daarvoor WPO-er * bij Lease Plan in Almere en in mijn "jonge" jaren heb ik bij KPN telecom gewerkt

*WPO = Werk Plek Ondersteuning > 2e lijns helpdesk

[ Dit Bericht is bewerkt door: Gertjan op 2001-05-28 19:11 ]
 
nu ben ik nog ff student...hoewel ik de school al een paar weken niet meer heb gezien!

Het zal met mij minder worden.. ik ga per 1-6 bij DE bank werken en ik mag hopen dat ik daar internet heb, anders wordt t alleen 's avonds nog :icon_frown:
 
Das best een kort nummer Ohjajoh

[ Dit Bericht is bewerkt door: Frits Bolkestein op 2001-05-29 00:41 ]
 
Terug
Bovenaan Onderaan