Wat doen jullie met klevers?

ahum ik weet dat t niet de juiste plek is om dit te zeggen maar ik heb wel eens een motor op mijn ruitensproei vloeistof getracteerd omdat ie echt voor aanhanger aan het spelen was.

met de motor nog nooit echt last van gehad, maar daar moet je echt geen risico's mee nemen.
 
lekker laten kleven? als iemand achteropknalt is diegene altijd fout, dus heb je niets te verliezen..
ikzelf heb nooit last van klevers.. ik kleef/haal in heb ik mezelf op betrapt :$
 
lekker laten kleven? als iemand achteropknalt is diegene altijd fout, dus heb je niets te verliezen..
ikzelf heb nooit last van klevers.. ik kleef/haal in heb ik mezelf op betrapt :$
Wat heb daar aan als ze een wit laken over je heen leggen?
 
na een mooie dag en een mooi aantal kilometers gereden te hebben,
heb ik vandaag een echte achterband klever gehad.... :(

dit komt natuurlijk wel vaker voor maar deze keer was het wel heel erg.
mijn vraag is wat doen jullie met zo'n iemand? want echt veilig is het niet....

alvast bedankt,

:}
Heel weinig last van.
Meestal ga ik opzij, als dat niet kan geef ik gas bij.
Kan er geen gas bij en ook niet opzij dan draai ik mij enigzins om en maak een afwerend handgebaar.
Vaak hebben automobilisten het niet in de gaten en nemen dan alsnog afstand.
 
Waarom heb ik met de motor meer last van mensen die me gaan inhalen terwijl ik al ruim de maximum snelheid rijd dan met de auto? Hebben anderen dat ook? Is er iets aan een motor waardoor automobilisten je sneller willen inhalen? Ik wil best vlot rijden hoor, maar ik hoef toch niet 120 ofzo op een 80 km-weg te gaan rijden om iedereen voor te blijven, kom op!

Zijn er de laatste tijd meer hufters op de weg gekomen, of zie ik er van achteren niet leuk genoeg uit? :+

Vreemd. En erg vervelend :N
 
Waarom heb ik met de motor meer last van mensen die me gaan inhalen terwijl ik al ruim de maximum snelheid rijd dan met de auto? Hebben anderen dat ook? Is er iets aan een motor waardoor automobilisten je sneller willen inhalen? Ik wil best vlot rijden hoor, maar ik hoef toch niet 120 ofzo op een 80 km-weg te gaan rijden om iedereen voor te blijven, kom op!

Zijn er de laatste tijd meer hufters op de weg gekomen, of zie ik er van achteren niet leuk genoeg uit? :+

Vreemd. En erg vervelend :N
vraag het me ook wel eens af...
110 op de a4 met de auto, en ik haal iedereen in

130 op de motor op de a4, en iedereen wil mij in halen ?

Nu wijkt een motor teller iets meer af, maar zeker geen 20 km bij 130.
 
Was gistermiddag onderweg naar vrienden, Volvo C70 achter me. (cabrio ding). erg dichtbij. Zag alleen maar voorruit in m'n spiegels, al geen lampen meer.
Op een 80 weg waar ik ruim 90 reed even achterom gekeken, dat hielp niets.
Daarna even een gebaar van te weinig afstand gemaakt naar em,
maar volgens mij dacht ie dat ik wilde zeggen dat ie een klein pikkie had ofzo. Kwam voor m'n gevoel nog dichterbij.
Pas in een 30 / 50 zone was ik hem kwijt omdat ik niet hoef te remmen voor de drempels daar :)
 
Laatst bewerkt:
vraag het me ook wel eens af...
110 op de A4 met de auto, en ik haal iedereen in

130 op de motor op de a4, en iedereen wil mij in halen ?

Nu wijkt een motor teller iets meer af, maar zeker geen 20 km bij 130.

80 (op de GPS) op de a76 met Renault Master + Autotrailer, ik haal iedereen (ook personenwagens) in..... WTF :? :+ :(

Ik pleit er bij deze dan ook voor om de maximumsnelheid bij wet te veranderen in een verplichte snelheid. Waar 120 staat, MOET je 120, waar 100 staat MOET je 100....(niet dat ik daar met mijn combinatie wat aan zou hebben, ik mag zowiezo maar 80 O-) )

...zou het fileprobleem in Nederland aardig oplossen denk ik...
 
Laatst bewerkt:
Heel weinig last van.
Meestal ga ik opzij, als dat niet kan geef ik gas bij.
Kan er geen gas bij en ook niet opzij dan draai ik mij enigzins om en maak een afwerend handgebaar.
Vaak hebben automobilisten het niet in de gaten en nemen dan alsnog afstand.

same here, ff omkijken helpt vaak wel.

Waarom heb ik met de motor meer last van mensen die me gaan inhalen terwijl ik al ruim de maximum snelheid rijd dan met de auto? Hebben anderen dat ook? Is er iets aan een motor waardoor automobilisten je sneller willen inhalen? Ik wil best vlot rijden hoor, maar ik hoef toch niet 120 ofzo op een 80 km-weg te gaan rijden om iedereen voor te blijven, kom op!

Zijn er de laatste tijd meer hufters op de weg gekomen, of zie ik er van achteren niet leuk genoeg uit? :+

Vreemd. En erg vervelend :N

of ze vinden je er te leuk uitzien :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan