Wat doen jullie nog met een ss in Nederland ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duccer 1098

MF veteraan
In memoriam
21 feb 2003
7.768
2
Belgie
Gisteren een ritje van 270 km gaan maken met men meisje achterop vanuit midden limburg richting valkenswaard-weert-maastricht en zo terug vise (B) in,fijne rit,veel mooie motoren gezien onderweg maar wat mij opviel is dat ze bij jullie nogal graag overdrijven met km beperking op wegen waar je normaal toch mooi kan door rijden en dan om de 25m een nestkastje
hoe kan je zo nog rijden,kheb op de grote wegen goed dorgereden (oh ik hoop dat ze mij niet vereeuwigd hebben O-) ) maar zo is ut maar saai rijden niet?
eens in visé hebbe we dan weer goed aan het gas gehangen :]

Je hebt helemaal gelijk, ze staan hier veel te vaak te flitsen '(
Oplossing: vooral die grote wegen ontwijken, die zijn toch niet leuk om te knallen :P

nog zo'n opmerking,over belgen die niet kunne rijden hebben jullie wel gelijk
ik rijd in valkenburg over een van die wegen(a28-a2 wat is dat daar??) op het linkse vak kilometers achter zo'n kutbmw 530D die niet ff naar rechts wil tot ik hem links voorbij ga en hij een vingertje krijgt voor zijn hoffelijk rijgedrag...
gaat ie me toch niet proberen volgen zeker tot 3x toe had hij nodig om in te zien dat ik maar een beetje gas moet geven om hem ver te laten verdwijnen in mijn spiegels
ah ja 't was een belg :+
terwijl de rest (gele platen) mooi sorteerden en ff opzij gingen ;)

Niet alleen SS hoor :(

Met je trapfiets rij je al snel te hard hier in Holland. Maar ja, die hebben geen kentekenplaat.
Of breng ik ze nu op ideeën :X

En daarom woont Hakinnen fijn in Z-Limburg,
Weinig files,weinig flitskasten en belangrijker in 20 minuten in de Eifel / Ardennen. S'avonds (als het rustig is) om een uur of zeven nog ff richting Eifel /B258 = hier om 7 uur de snelweg op en om 7.20 afslag Aachen-Brand/B258.
Uurtje knallen en om negen uur weer thuis!! :] :9

en verder rijden we gewoon in Nederland ook stiekum veel te hard :X

Of ze hebben de SS alleen om te posen!
Yep. *D

Maar ook een tourfiets of chopper gaat veel te hard voor al die f*cking 30 en 60 km zones hier in NL. Dus wat dat betreft maakt het geen r*k uit wat je rijdt.

Gewoon sch*t hebben aan al die f*cking zones, goed kijken en bidden dat je niet gepakt wordt.

:^

Echter: Mijn huisgenoten zijn van mening dat de 30 en 60 km zones wel degelijk nut hebben B| Want: het is zoveel veiliger B|

Wat een gel*l :? Wat was er mis met 50/80... Bij mijn ouders in de buurt is nu ALLES 30/60. En 'de gemeentes kijken echt wel goed of het niet te overdreven is' ... B|

Tja, toen ik onlangs weer een nieuwe motor ging kopen heb ik diep nagedacht over wat het moest worden. Van supermotard tot SV650S tot GSX-R600, alles heb ik overwogen. Maar uiteindelijk is het tofh weer een supersport (GSX-R600) geworden, omdat ik het gewoon de mooiste motoren vind en ze rijden IMO het beste.

Wat kun je er mee in Nederland? Eigenlijk heel weinig. Ach, oogjes openhouden en hier en daar wat geluk hebben, dan valt het met de boetes hopelijk wel mee...

ik rijd al van men 18(ben nu 22.5) boetevrij en hard met de motor(op een brommer feit na) maar kweet ook da ik ooit prijs ga hebbe,hopelijk duurt 't nog lang :)
wat mij opviel is dat ze bij jullie slimmer zijn en een signalisatiebord voor de paal hangen zodat 't niet overal opvalt dat er een staat.

"wat mij opviel is dat ze bij jullie slimmer zijn en een signalisatiebord voor de paal hangen zodat 't niet overal opvalt dat er een staat."

Lees : achterbakser

Als ik een andere (langzamere) motor zou nemen zou ik het gevoel hebben dat ik me overgeef aan Koos Spee en de snelheids maffia...

en overgeven doe ik alleen OP koos spee en niet AAN koos spee })

Gisteren een ritje van 270 km gaan maken met men meisje achterop vanuit midden limburg richting valkenswaard-weert-maastricht en zo terug vise (B) in,fijne rit,veel mooie motoren gezien onderweg maar wat mij opviel is dat ze bij jullie nogal graag overdrijven met km beperking op wegen waar je normaal toch mooi kan door rijden en dan om de 25m een nestkastje
hoe kan je zo nog rijden,kheb op de grote wegen goed dorgereden (oh ik hoop dat ze mij niet vereeuwigd hebben O-) ) maar zo is ut maar saai rijden niet?
eens in visé hebbe we dan weer goed aan het gas gehangen :]
Je hebt ook een mooie route gekozen. Als je mijn woonhol (Valkenswaard a.k.a. V-town) binnenkomt staan er meteen 43 (de driepoten in de bosjes op de weg ernaartoe niet meegeteld :X ).

Maar je hebt gelijk. Ik verkoop hem ook mede daardoor.

nog zo'n opmerking,over belgen die niet kunne rijden hebben jullie wel gelijk
ik rijd in valkenburg over een van die wegen(a28-a2 wat is dat daar??) op het linkse vak kilometers achter zo'n kutbmw 530D die niet ff naar rechts wil tot ik hem links voorbij ga en hij een vingertje krijgt voor zijn hoffelijk rijgedrag...
gaat ie me toch niet proberen volgen zeker tot 3x toe had hij nodig om in te zien dat ik maar een beetje gas moet geven om hem ver te laten verdwijnen in mijn spiegels
ah ja 't was een belg :+
terwijl de rest (gele platen) mooi sorteerden en ff opzij gingen ;)
ik woon net over de grens (Belgische kant)
in onze gemeente wonen bijna 40 % Nederlanders.
van deze 40 % rijdt 100% met Belgische platen.

een 530D :X Ben je nog altijd zeker dat het een Belg was :X

pff at een gelul zeg, zelfs met een 25 KW motor kan je nog flink in de prijzen vallen als je wilt, als je die bon thuiskrijgt maakt het toch niet zo veel uit op wat voor motor je geflitst bent?

Trouwens, volgens mij is een rsv ook niet op de markt gebracht als zijnde een tourmotor met een top van 100km/u

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan