Wat doet Cardoso in de MotoGP??

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Die gozer eindigt steevast als laatste. Zelfs de invaller Silva is sneller. Zijn kwalificatieronde in Donington was langzamer dan de pole in de 250.
Is hij een spek en bonen rijder? Lijkt me niet leuk om altijd veruit als laatste te eindigen.
 
Heeft veel geld en rijdt daarom in de MotoGP. Eigenlijk dacht ik dat iedereen dat wel wist.
 
HIJ heeft er nix te zoeken :r

Zal mij nix verbazen als Gibernau weer beter is en hofmann weer bij d antin rijd dat Silva de vervanger word van cardoso :]
 
HIJ heeft er nix te zoeken :r

Zal mij nix verbazen als Gibernau weer beter is en hofmann weer bij d antin rijd dat Silva de vervanger word van cardoso :]

Dat zal mij wel verbazen want Cardoso heeft betaald en D'Antin heeft dat geld hard nodig.
 
Hier verbaasde ik me ook al over op Assen, toen Silva voor de 1ste keer inviel.
Hij reed in de race vrij snel weg van Cardoso!
 
tiz eigenlijk zonde voor die duc dat ding heb zo,n vet gluid, dat hoord niet achteraan te rijden.
Er zijn vast genoeg meer rijders die in mijn ogen meer recht hebben op die fiets.
en die er wel wat mee kunnen.
dat is natuurlijk dood zonde :N
 
tiz eigenlijk zonde voor die duc dat ding heb zo,n vet gluid, dat hoord niet achteraan te rijden.
Er zijn vast genoeg meer rijders die in mijn ogen meer recht hebben op die fiets.
en die er wel wat mee kunnen.
dat is natuurlijk dood zonde :N

Nou, Hofmann rijdt er ook niet echt mee vooraan hoor. Probleem is hetzelfde als bij de Tech-3 Yamaha;s die ook achterin te vinden zijn: Dunlop.
 
Ik vind persoonlijk die silva ook beter als cardoso.Nu moet je natuurlijk ook niet verwachten dat ze met die machine in de top 7 kunnen mee rijden,wat overings wel jammer is.Maar cardoso heeft idd totaal niks te zoeken in de motogp
 
cardoso ja ik heb daarop niets negatief over te zeggen hij rijd over de startlijn en hij eindig ook over de finishlijn :X
:Y :W
 
Die gozer eindigt steevast als laatste. Zelfs de invaller Silva is sneller. Zijn kwalificatieronde in Donington was langzamer dan de pole in de 250.
Is hij een spek en bonen rijder? Lijkt me niet leuk om altijd veruit als laatste te eindigen.
:? die gozer :? Cardoso :z is ook een goede racer ja hij gaat meschien nooit op het podium staan maar hij eindigt toch altijd en hij verdient punten :Y
 
Ik (TS) is niet jaloers. Lijkt me alleen wat lullig voor hem om steeds als laatste te eindigen.

Tja, als je veel geld hebt. Dan moet et toch inwijs cool zijn om op een GP machine te mogen rijden op alle circuits! Langzaamste of niet, een gewone motor komt niet eens in de buurt van die DUC!

Desalnietemin vind ik ook dat hij er niet thuis hoor...
 
Ik (TS) ben niet jaloers. Lijkt me alleen wat lullig voor hem om steeds als laatste te eindigen.
[/quote]




ik zit liever op zoon machine een plek van achter de computer |(
 
Je kan er veel van zeggen, maar Cardoso kwalificeert zich wel elke race, dus ook al komt hij niet op het podium, rijden kan hij wel.

*O*
 
Rijden kan ik ook ;)

Maar je voor een GP kwalificeren niet, daar moet je echt wel voor kunnen racen :W
Ik denk dat de gemiddelde rijder hier al 'gelapt' wordt voor-ie voor 't eerst langs finish komt :X

als je Ÿberhaupt zo'n fiets op de baan houdt...
 
Ik vind persoonlijk die silva ook beter als cardoso.Nu moet je natuurlijk ook niet verwachten dat ze met die machine in de top 7 kunnen mee rijden,wat overings wel jammer is.Maar cardoso heeft idd totaal niks te zoeken in de motogp
:^
 
Een van die twee, Cardoso of Silva, heeft in elk geval een onwijs lekkere vriendin, zo zag ik vanaf de tribune voor de start van de TT :9

Tip: Neem altijd een verrekijker mee naar de TT 8-)
 
hmmm of cordosso er in hoort of niet boeit me niet zo ,

maar het gebeurt ook in de formule 1 heb je een berg geld dan rij je infeite,
het zo zo duur allemaal dat als je een berg geld kunt krijgen dat ze die ook aanemen , logisch toch aan een kant .
en teams kunnen het geld gebruiken :Y
ze kunnnen zeker rijden maar sommige zijn lang niet op het NIVO wat je nodig zult hebben ...

en rijden doen ze wel want je voor de f1 heb je een superlicentie nodig , :Y
je moest eens zien dat takuma sato elke in de grindbak deed belanden ;

ik weet alleen niet of je een bepaalde licentie nodig hebt voor de motogp ???


dit is alleen maar een voorbeeld.... voor dat ik iemand op zijn lange teentjes trap .....


8-) 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
ik weet alleen niet of je een bepaalde licentie nodig hebt voor de motogp ???
Natuurlijk.

Maar daarnaast geldt de regel dat alleen rijders met de wedstrijd mogen meedoen die een rondje draaien van maximaal 107% van de rondetijd van de snelste man. Dus daar voldoet Cardoso wel aan.
 
Natuurlijk.

Maar daarnaast geldt de regel dat alleen rijders met de wedstrijd mogen meedoen die een rondje draaien van maximaal 107% van de rondetijd van de snelste man. Dus daar voldoet Cardoso wel aan.


kijk daar doel ik op ;) dat vindt ik al knap genoeg dus laat hm maar gewoon rijden ...
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan