Wat doet Chris Vermeulen?

Wat gaat ie doen?

  • MotoGP

    Stemmen: 24 55,8%
  • SBK

    Stemmen: 19 44,2%

  • Totaal aantal stemmers
    43
ik heb in een engels motorblad gelezen [superbike magazine]dat het er wel eens in kan gaan zitten dat cris vermeulen volgend jaar bij xerox ducati in sbk rijd.
zijn contract bij ten kate loopt in november af en die gp start schijnt er voor volgend jaar niet in te zitten bij honda.
volgens dat artikel zou hij volgend jaar nog sbk gaan doen op een duc met de garantie in zijn contract dat hij daarna door zou kunnen voor ducati naar gp.
tijdens sbk brands hatch zij men van ducati dat er nog niet gesproken was
Ik las gister in de Moto73 dat Laconi of Toseland de plek moet ruimen voor Bayliss bij Xerox Bayliss heeft wle gezegd dat hij volgend jaar weer wil gaan racen, dus voor hem word het dan waarschijnlijk SBK en dan is er misschien kans en hoop ik dat Vermeulen voor Camel Honda in de MotoGP gaat rijden.
 
lees net op racesport.nl dat cris meschien de laatste races rijd voor camel honda[inverband met troy.b] kan ik toch nog me stikers halen :+
 
Dat zou beslist geen verkeerde actie zijn om hem de laatste 2 racen op de rcv te plaatsen.
als hij 2006 tog van plan is om naar de motogp te gaan heeft die tog al weer 2racen ervaring.
das tog wel een goed begin voor het nieuwe seizoen lijkt mij!
 
Dat zou beslist geen verkeerde actie zijn om hem de laatste 2 racen op de rcv te plaatsen.
als hij 2006 tog van plan is om naar de motogp te gaan heeft die tog al weer 2racen ervaring.
das tog wel een goed begin voor het nieuwe seizoen lijkt mij!

ehhh, tog schrijf je toch echt, als TOCH!!!!,...Toch? :? :X
Of is dat weer iets van nieuwe spelling onder jongelui???? :N _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan