Wat draag jij onder je helm?

Ik bedoel, je krijgt je haar weer sneller fatsoenlijk in model doordat het nylon van de helmvoering het niet zo verpest...:Y
 
Oordoppen en balaclava. Geeft altijd wel een hoop blikken, vooral vlak bij de pinautomaat. xD
Zoals de meesten draag ik buiten oordopjes, als het kouder wordt dan 12C° ook een balaclava. Houdt de wind lekker uit je nek.

Zo ook eens een bank binnen gewandeld (voor de geld automaat), nadat ik bewust mijn helm uitgedaan had ... maar aan de reacties van een ouder koppel drong me door dat ik die balaclava vergeten was. Ze sprongen een stapje achteruit en de man ging wel voor zijn vrouw staan.

Heb toen maar meteen die balackava uitgedaan en me snel geëxcusseerd. Er kon toen wel een glimlach vanaf :t

Nou ja, verder was mijn helm (die ik in de hand hield), net als mijn handschoenen (die al in mijn helm zaten), en mijn jas voor pakweg 75% fluogeel. Die kleurkeuze zou ik niet gemaakt hebben als ik de bank ging overvallen :P
 
Heb ik nog Nooit gehad steentjes in mijn nek. :9~ ik weet niet hoe je op de motor zit.*D
Als je op een naked bike rijdt (weet niet met wat hij rijdt), en je bent ietwat groot, zeg maar minimum 1,75m, zijn steentjes helemaal niet onmogelijk. Opspattend van andere voertuigen, kan zelfs als je er niet pal achter rijdt, 10tallen meters ertussen, of in de tegenrichting kan dat ook veroorzaken.
Heb zelf ooit eens een steentje tegen mijn hand gehad, toen dacht ik wel effe van, "goed dat ik handschoenen aan heb!"
 
Terug
Bovenaan Onderaan