Wat dragen jullie ONDER je leren motorpak?

Het is natuurlijk heerlijk weer om een lekker :] ritje te maken. Maar met zo'n warme koe om je heen is het wel afzien voor het stoplicht..Daarnaast moet je je hele familie weer optrommelen om je koe weer uit te kunnen krijgen en je t-shirt mag je lekker gaan uitwringen. Niet echt optimaal dus! :(

Dus mijn vraag: wat dragen jullie met dit weer onder je leren motorpak, zodat je lekker droog en koel blijft? Graag plaatjes met daarbij jullie ervaringen!!

Ik ben zelf geïnteresseerd in de Rev It Scorpion. Heeft iemand ervaring hiermee?
[afbeelding]

PS: Ik kon niks vinden over ervaringen met recent uitgebrachte onderkleding en vooral de "Rev It Scorpion" in de zoekfunctie, dus vandaar mijn topic. Hoop dat dit ok is! :P

Grtz,

Motorsnuffel 8-)

Ik heb ook zo'n onderpak van de Rev'it, en die bevalt prima.

Afgelopen zaterdag nog in mn overall staan zweten terwijl ik (zonder paddock-stand-geval-ding) in de brandende zon mn ketting aan het inspuiten was |( maar kreeg mn overall erna zonder moeite (en zonder hulp) uit. :Y
 
's Zomers draag ik onder mijn motorpak alleen een beetje schaamhaar :P
(wel modieus modelletje natuurlijk! *D )

of ik doe gewoon mijn spijkerbroek aan,
met daaronder K-Legs!
 
Broek en shirt van Odlo, first layer.
Neemt voht goed op dus je huis blijft droog. Je voelt je dus veel minder klef en daardoor koeler.
Bij sportzaken te krijgen bij de loopkleding.
 
Ik draag onder mijn leren motorpak altijd onderkleding van Rev'it!
Zoiets als dit en dan met bijbehorende broek:
FTU003_1100.jpg

Ideaal! Neemt vocht goed op en krijg me pak dan na een hete rit zonder moeite alleen uit :-)
 
Thermo shirt met lange mauwen en broek. Speciaal voor onder het motorpak.

Bevalt mij uitstekend. Shirt met korte mauwen en korte broek onder het pak zit niet lekker.
 
Thermo shirt met lange mauwen en broek. Speciaal voor onder het motorpak.

Bevalt mij uitstekend. Shirt met korte mauwen en korte broek onder het pak zit niet lekker.

Ik heb ook een thermo shirt met lange mouwen, en een thermobroek met lange pijpen. Het motorpak gaat erg makkelijk uit! shirt en vooral broek dan weer wat minder als het echt warm is :/
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan