Wat duurt dat lang!!!

Riva-750

MF'er
18 feb 2003
36
0
Leeuwarden
Heb ik anderhalve week geleden mijn motor naar motorport gebracht voor een grote beurtm, is ie nog niet klaar!
Ze wachten alleen nog op een pakking die tussen het luchtfilter en de caberateur komt.
Duurt het altijd zo lang met Yamaha onderdelen, of komt de lange wachttijd door het bouwjaar ('86) van mijn motor?


Riva heeft een hekel aan wachten...Ik wil :]
 
ik wacht al 2 weken op mijn nieuwe steppies maar goed ik kan er wel om rijden dat scheelt *D
 
De voorraad van yamaha ligt naast vliegveld schiphol.
Dus qua afstand moet het snel gebeuren.
Mijn onderdelen waren er toch wel snel. (fazer 600)
 
Heb jij een pakking tussen het luchtfilter en de carb??? Heb ik nog nooit van gehoord.

Nou ja dat was wat ik ervan begreep (op dat vlak ben ik triple a-technisch :) )

Maar het is in iedergeval een onderdeeltje dat ervoor zorgt dat er geen ruimte tussen het luchtfilter en de carb. komt.

Maar het duurt nog steeds te lang...
 
Bij mij komt alles voor de helft maar binnen. Heb je 2 ringetjes besteld, komt er maar 1 binnen. Bel je op of ze onderdelen op voorraad hebben, kom je daar aan -> Nee sorry, dat hebben we niet op voorraad. We kunnen het wel bestellen voor je, dan heb je het binnen een week in huis.....Nu 6 weken later, kan ik nog niet rijden door gebrek aan onderdelen. En dat soort zaken noemen zich dan "dealer" :(
 
Nou heb ik net gebeld met die gasten zeggen ze "ja meneer, het onderdeel is vanochtend binnengekomen", dus ik vraag wanneer ie dan klaar is, zegt ie doodleuk "Donderdag, want ik heb eerst nog wat andere afspraken en die gaan nu voor".

WTF :( :( :( , mijn motor staat nu al anderhalve week bij die gasten (het zou 's ochtends brengen 's avonds halen zijn) en nu laat ie andere afspraken voor gaan, terwijl hij zelf heeft gezegd dat het monteren van het luchtfilter weinig tijd gaat kosten, en dat dat makkelijk tussendoor kan.

Nou ja, boos worden heeft weinig zin, want hij is toch diegene die mijn motor in elkaar moet zetten, dus spui ik mijn gal hier even (dat lucht op)

Ik had al wat mijn twijfels bij Motoport Leeuwarden (na een exorbitant hoge rekening die Sokje gekregen had) maar nu weet ik zeker dat ik daar nooit meer terugkom.

Morgen eindelijk eens een dag vrij, kan ik weer niet rijden. ;(
 
Gewoon bij een mannetje hier een paar kilometer verderop. Van te voren afspraak maken, 's ochtends brengen, 's avonds halen :}

Oh ja, ook niet onbelangrijk: prima werk en altijd vriendelijk!! Niet dat onpersoonlijke gebeunhaas van motoport.
 
Heb ook al gemerkt dat ze bij de motor-port hier in A'dam er rustig de tijd voor nemen.
Of ze ff mijn de keer ringen van mijn voorvork konden vervangen omdat wel heel erg lek waren dus ik durfde zo niet naar huis (olie zat op mijn voorband).
Ja hoor, wacht tijd van 2 Maanden. Wat zegt u??? ja 2 maanden.

Heb toen met behulp van een collega hier in de garage van werk gefixed, nou ja hij heeft het meest gedaan. :}
 
uhm ik heb even gesjekt voor u.....

gaat het om het ringetje die bovenop je luchtfilterhuis gaat? waardoor je luchtfilterhuis afgesloten word??? verder zitten er geen ringetjes bij je luchtfilter!!


zie http://www.motor-forum.nl/forum/misc/20777

dan is dat bij yamaha gewoon op voorraad hoor ... heb het even gesjekt bij mijn dealer....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 3 weken van te voren een afspraak gemaakt voor een kleine beurt + ketting en tandwielen + banden voor de motor van mijn vrouw, komen we de motor brengen, zegt die gozer: sorry maar de kettingen en tandwielen zijn nog niet binnen maar de banden hebben we wel, komen we de motor 2 dagen later op halen, zitten er wel kettingen en tandwielen op maar geen banden?????? zegt die gozer: ik snap het niet maar de banden zijn op en de leverancier zegt dat het nog wel 4 weken gaat duren voordat hij weer nieuwe heeft!! Daar zakt dus echt mijn broek van af!! Als je 3 weken van te voren al een afspraak maakt, dan zorg je toch dat je ruim op tijd alle onderdelen hebt? of zie ik dat verkeerd? Ik ga dus nooit meer naar Motoport! Ballen-tent :r
 
De voorraad van yamaha ligt naast vliegveld schiphol.
Dus qua afstand moet het snel gebeuren.
Mijn onderdelen waren er toch wel snel. (fazer 600)

Murdock,

Had jij interesse in die hotcam? Hij is idd te koop icm k&N filter. Mail maar ff naar erik.bisschops@wanadoo.nl
 
...and the horror continues... Bel ik de mensen van Motor#%$* zonet op om te vragen wanneer ik hem vandaag op kan halen, krijg ik een antwword in de trant van
"Neuh, vandaag wordt het niks meer" dus ik zeg wanneer dan wel, weer dat ongeinteresseerde toontje "mwoah, zal wel begin volgende week wezen ofzo"

Dus ik heb nou met mijn neef afgesproken dat wanneer ie morgenochtend nog niet klaar is, dat ik hem dan samen met hem ophaal. Mijn neef heeft genoeg sleutelervaring, en het monteren van een ringetje op het luchtfilter, plus het monteren van een benzinetank moet hem zeker wel lukken.

Voor zondag staat er een grote DBO (doelloos blok om) gepland, en die ga ik zeker op mijn eigen motor rijden...Al moet ik die motor eigenhandig vanaf het laatste moertje weer opbouwen (uhm, met hulp dan he).

Ok, ik weet dat er ergere dingen zijn in de wereld, maar ik kan me behoorlijk kwaad maken over het niet nakomen van afspraken van hun kant (2 weken terug zou ie al klaar zijn), maar nog meer over de desinteresse die deze kerel toch op zo'n onavolgbare wijze door de telefoon weet uit te stralen.

Riva laat een '( omdat ie zijn motor heel erg mist, en omdat ie echt schijtziek wordt van de NS met hun *Bling* *Bloeng* "De stoptrein naar Leeuwarden heeft een vertraging van ongeveer 15 min." *Bloeeeeng* (om nog maar over de kosten van kaartjes te zwijgen)

Gegroet,

Riva
 
Heb je het ze wel mede gedeelt dat je hem op komt halen als hij morgen niet klaar is? Misschien scheelt dat nog iets, maar ik zou hem zeker ophalen en de rekening: mjaaaah ff kijken, maak het wel een keer over ofzo?!
 
lekkere lui bij die dealer :( om van te ;( als ik het zo lees
maar netjes is het totaal niet, afspraak is afspraak toch? En als ze zich daar niet aan kunnen houden, waaraan wel dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan