Wat een dag! en motor doet ut weer

Mephix

Die hard MF'er
25 dec 2001
344
0
Harderwijk
Laatst een topic geopend met de vraag of jullie een idee hadden waarom mijn Savage niet wilde starten. Bleek dus achteraf gewoon het weer te zijn.

Vandaag een topdag gehad, om 10 uur opgestaan en gelijk de motor uit de schuur getrokken. Voelde het geluk al aankomen en de motor MOEST en ZOU vandaag gaan starten. Omgelopen naar de voorkant en de startkabels op paps zijn auto. PRUTTEL KUCH KUCH.. \ '( niks. Choke uit en doorstarten dat ding. Een paar flinke slagen en HOPPA :}

Tijdje stationair laten draaien en toen samen met een maat van me een sukkie :]

Langs een dropje bij ons in de buurt gereden en via onze woonplaats terug naar een ander dorpje.. :] :] gewoon lekker doelloos rijden. En wat een volk op de weg, vooral bij de boulevard, een grote trekpleister voor alle motorrijders uit de omtrek.

Moe maar voldaan teruggekeerd naar huis voor een lekkere bak koffie en een pizza.. omg de lente is weer begonnen :}
 
lekker doelloos rondkachelen en proberen overal een vers laagje rubber neer te leggen :)
 
Ben ook even buiten geweest (drukke dag) en het is wel leuk als andere motorrijders naar je groeten, ook al rij je met een \"L\". :}

Het rijden zelf was ook leuk, al ben ik systematisch onder de 6000 toeren gebleven (rode zone vanaf 14000). Je voelt zo dat ze heel wat meer in haar mars heeft :}
 
het was inderdaad een top dag....had wel 3 a 4 gr hoger mogen zijn.....maar voor de rest was het perfect....
 
Ben ook even buiten geweest (drukke dag) en het is wel leuk als andere motorrijders naar je groeten, ook al rij je met een \"L\". :}

Het rijden zelf was ook leuk, al ben ik systematisch onder de 6000 toeren gebleven (rode zone vanaf 14000). Je voelt zo dat ze heel wat meer in haar mars heeft :}

HAHA dat doe ik ook altijd.. ff een versnelling hoger dan je normaal rijd en dan optrekken.. dan klinkt het tenminste een beetje. Hoewel ik moet zeggen dat die savage toch duidelijk meer geluid (en mooier ook) dan die CBR 600F (2001) van die maat (met originele uitlaat).
 
Vandaag naar industrieterrein geweest, eindelijk m\'n ega zo ver gekregen om wheelys te fotograferen. Digitale camera van het werk mee....
Geen een foto waar ik fatsoenlijk op sta!! Veel te ver weg of alleen de achterkant v/d motor omdat ik al voorbij was ... spierpijn in m\'n liezen en armen van een half uur wheelyen maar geen enkel toonbaar resultaat! :(

Daarintegen wel nog ff lekker :] vandaag
 
Vandaag naar industrieterrein geweest, eindelijk m\'n ega zo ver gekregen om wheelys te fotograferen. Digitale camera van het werk mee....
Geen een foto waar ik fatsoenlijk op sta!! Veel te ver weg of alleen de achterkant v/d motor omdat ik al voorbij was ... spierpijn in m\'n liezen en armen van een half uur wheelyen maar geen enkel toonbaar resultaat! :(

Daarintegen wel nog ff lekker :] vandaag

hihi, ja, als je het zelf niet doet....... :+
 
lekker aan mn pc gezeten, studeren en Ghost Recon over Inet gespeeld, ook ontspanning
mij ff te koud nog
 
Ben gisteren achterna gezeten door een motoragent (gevoelsmatig dan). Was bezig knooppunt hoevelaken te ronden toen hij zag dat ik de ene lus uitkwam en de ander weer inging. Hij meteen achter me aan (ik had ook een auto niet al te netjes rechts ingehaald) dus ik dacht GVD. Gewoon doorrijden maar twee lussen verderop toch even afremmen en achterom kijken of hij niets wilde. Zag geen reaktie dus lekker doorgaan. Uiteindelijk richting A\'dam gegaan. Na een vrolijke groet pakte hij de volgende lus weer.

Had alleen graag willen weten of hij het tempo lekker vond, maar ja, zodra je stilstaat slingert hij je op de bon.

Dus of hij wilde effe lekker toeren en kijken hoe hard hij (en ik) konden, of hij wilde kijken of ik geen overtredingen pleegde of checkte even of er geen mensen op de vluchtstrook stonden. Voelde me niet al te gemakkelijk.

\'s avonds nog twee keer ronden (kwam vanuit zwolle), de bandjes zijn nu weer mooi egaal van kleur :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan