Wat een dag!

AntonBreda

Rookie
7 aug 2009
28
0
Breda
Beste heren/dames,


Om het leed wat the Monday-Blues heet, voeg ik bij deze mijn ervaring toe die begon op Rizla Racing dag.

Het was dus zondagochtend toen ik en een collega saampjes vertrokken naar Rizla Racing Assen vanuit Breda. Als men de hectiek van de sleutelende teams wou meemaken, diende men zich te begeven naar het binnenplein a 15 euro. Dit vond ik niet nodig, en dus ook niet gedaan. Het was sowieso een gratis dag; men kon op de tribunes zitten & bij de kraampjes aan de buitenkant wat rond struinen.Maar goed, 229 km later en 2! "opgemerkte" flitsers later arriveerden we dus.

Bij het op slot zetten van de motoren, liep ik naar een mooie witte Honda Hornet. Zei toen nog tegen mijn collega, dat het een mooi model was. Tot onze schrik zat de sleutel nog in de buddyseat! Geloofde dit niet, en probeerde met de bewuste sleutel het contact aan te zetten. DIT LUKTE! -O- Gelukkig zat er wel een dik schrijfremslot op. Foto gemaakt van kenteken en ingeleverd bij Info Point. We vroegen, brutale "BRAVE" honden die we zijn, of het mogelijk was dat we een kaartje konden krijgen voor het binnenplein. Maar helaas, kon niet, kasverschil bla bla. :/


Maar goed: Sinds dat moment, zit het me eigenlijk alleen maar mee.
Lees mee:


Er stond daar een kraam met wat papieren die je kon invullen, mits je tegen de helikoptervlucht kon, omdat die als prijs werd weggegeven. Als jou naam uit de ton werd gevist, kon je 1 persoon meenemen voor een vlucht van 15 min.

En ja hoor, je raad het al: De mijnes werd er uit gevist. Dus op naar het heliplatform met de rizla babes! Ons werd verteld dat je normaal gesproken meteen mee kon, maar ditmaal moesten we wat langer wachten. Dat vonden we geen probleem, we konden namelijk genieten van diverse races. Na 45 min waren we dan aan de beurt. De mevrouw (Rizla babe!!) in kwestie bleef zich verontschuldigen omdat het zo lang had geduurd, en bood ons ter compensatie VIP KAARTEN aan! Konden we overal komen. En hartelijk bedankt! :}

Na een fantastische stuntvlucht (Dit op aanraden van de securityofficer; "Als jullie een sterke maag hebben, vraag dan of je die mag voelen in je keel") Dit liet ik me geen 2 x vertellen en ja hoor, we hebben hem gevoeld hahaha!

Toen werden we als VIP's naar de Paddock stand gebracht en konden we daar onze ding doen. Een geweldige dag dus!
---------------------------------------------------


Dat was gisteren, nu vandaag!


Vandaag werd ik in de ochtend gebeld door Radio Veronica. Ze vertelden me dat ik eruit was gepikt om mee te doen met het ochtendprogamma "Slaapmuts".
Had me namelijk die ochtend opgegeven via sms. Morgen proberen ze mijn vriendin wakker te bellen om 06:45. Als ze binnen 15 seconden opneem, wint ze een prijspakket. Let op: Ze is wel in Ibiza nu. Op vakantie met d'r vriendinnen. Mooi prijspakket trouwens! Die eigenlijk al binnen is. Omdat bij niet opnemen, de prijs naar moi gaat. }) Prijs bevat o.a een bungeejump, 2 tickets van 80's & 90's party in bloemendaal op het strand en een Ice watch.

Het zit me dus aardig mee, nu ben ik geen religeus persoon, maar men gaat toch wel twijfelen. Haha. Wie goed doet, goed ontmoet zeg maar.

Morgen dus allemaal luisteren naar deze MF-er!
Radio Veronica 06:45.

Groetjes,

Anton
 
Wow, had je wel echt veel geluk jah. Ik kan me alleen niet voorstellen dat er iemand zo dom is om zijn contactsleutel op zijn motor te laten zitten, waar dan ook. Heeft de eigenaar je nog bedankt voor je eerlijkheid? Lijkt me wel op zijn plaats aangezien het niet niks is.

Mooi om te horen dat er ook nog wat mensen geluk hebben in deze tijd :)
 
Wow, had je wel echt veel geluk jah. Ik kan me alleen niet voorstellen dat er iemand zo dom is om zijn contactsleutel op zijn motor te laten zitten, waar dan ook. Heeft de eigenaar je nog bedankt voor je eerlijkheid? Lijkt me wel op zijn plaats aangezien het niet niks is.

Mooi om te horen dat er ook nog wat mensen geluk hebben in deze tijd :)
heb ik ook wel eens gehad hoor, steek je je sleutel in je buddyslot.
Buddy open spul eruit, buddy ff fijn dichtklikken!
en dan je sleutel vergeten natuurlijk..
 
Haha, schitterend wat een verhaal.
Koop ook gauw nog even een staatslot.





De duvel schijt altijd op dezelfde hoop! _O-
 
Mazzeltje hoor! Heb ik nou nooit, zelfs de staatsloterij niet gewonnen -O-

Wel even de groeten doen aan alle MF'ers morgen he! :Y
 
Niet alleen jou geluksdag, maar ook die van de eigenaar van
de Honda Hornet, die was voor hetzelfde geld zijn brommert
kwijt geweest. Super, gefeliciteerd geniet van zoveel geluk.
 
Sommige mensen zijn voor het geluk geboren. Misschien je nick veranderen naar Guus Geluk :9
 
heb ik ook wel eens gehad hoor, steek je je sleutel in je buddyslot.
Buddy open spul eruit, buddy ff fijn dichtklikken!
en dan je sleutel vergeten natuurlijk..

Ik kan t nóg beter! :Y
Buddy open en dan denken: "die sleutel mag ik niet vergeten, dus die haal ik er meteen weer uit!", spulletjes uit de buddy halen, buddy dichtklikken.... en.... huh... waar is m'n sleutel nu? :?
Heb ik die nu écht serieus INNN...??! :X :(

Ow wacht, dit topic ging over Anton z'n geluksdagen... sorry!
Ik ben blij voor je hoor!
Is ook weer es wat anders dan die standaard klaag- en zeiktopics hier :+
 
En, gewonnen?
06:45 lag ik natuurlijk nog te slapen :z
Je hebt je radio debuut vast opgenomen ofzo, laat het horen :P
 
Een beurt met de Rizla babe zou het helemaal afmaken.. maarja je kunt niet alles hebben he. :P


Nog gefeliciteerd met je prijzen. *O*
 
Laatst bewerkt:
Het zit me dus aardig mee, nu ben ik geen religeus persoon, maar men gaat toch wel twijfelen. Haha. Wie goed doet, goed ontmoet zeg maar.



Groetjes,

Anton


:Y Werkt echt zo.... heet Karma :}



Maar nog wel ff vertellen over vanmorgen... zat pas om 7 uur in de auto dus niks gehoord...
 
Ik kan t nóg beter! :Y
Buddy open en dan denken: "die sleutel mag ik niet vergeten, dus die haal ik er meteen weer uit!", spulletjes uit de buddy halen, buddy dichtklikken.... en.... huh... waar is m'n sleutel nu? :?
Heb ik die nu écht serieus INNN...??! :X :(
_O- _O-
Ja, ik check dat altijd wel een paar keer. De kofferbak van m'n auto kun je ook zo dichtgooien, en zit dan standaard in het slot (Honda), dus ik ben wel gewend om daar extra goed op te letten.
Wel net na een verhuizing mezelf buiten gesloten. Krijg je zo'n enorme sleutelbos en had daar al de belangrijkste sleutels afgehaald. Toch ff proberen waar die andere sleutels voor zijn. He, deze is van dat extra pinslot, ff kijken of die werkt (slot liep een beetje moeilijk). Trek de deur dicht... SHIT andere sleutels nog binnen :(
Wat je met een koevoet van de buurman en bankpasje al niet kunt bereiken... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan