Wat een dag!

Beste heren/dames,
Morgen proberen ze mijn vriendin wakker te bellen om 06:45. Als ze binnen 15 seconden opneem, wint ze een prijspakket. Let op: Ze is wel in Ibiza nu. Op vakantie met d'r vriendinnen.
Groetjes,
Anton

Ik zeg die neemt echt niet op hoor, die kruipt er tegen die tijd vast net in met d'r zojuist aan de haak geslagen "casanova" :+

Desalniettemin gefeliciteerd!

:W
 
Laatst bewerkt:
Ze heeft opgenomen en was inderdaad een beetje stilletjes haha.
Het was ook wel heel vroeg voor me schatje.

Binnenkort heeft ze d'r eerste proefles op de motor; zal ervoor zorgen dat ze binnen niet al te lange tijd ons cluppie join. :)


Grt,

Anton
 
Ik werd vanmorgen ook gebeld door Veronica, alleen ze probeerden aan mij dat stomme k*tboekie te slijten.. -O-
 
_O- _O-
Ja, ik check dat altijd wel een paar keer. De kofferbak van m'n auto kun je ook zo dichtgooien, en zit dan standaard in het slot (Honda), dus ik ben wel gewend om daar extra goed op te letten.
Wel net na een verhuizing mezelf buiten gesloten. Krijg je zo'n enorme sleutelbos en had daar al de belangrijkste sleutels afgehaald. Toch ff proberen waar die andere sleutels voor zijn. He, deze is van dat extra pinslot, ff kijken of die werkt (slot liep een beetje moeilijk). Trek de deur dicht... SHIT andere sleutels nog binnen :(
Wat je met een koevoet van de buurman en bankpasje al niet kunt bereiken... :+



Ja, het kan goed werken, tot dat je een keer een garage deur moet openen, en je pispas breekt in de gleuf -O-



daar stan je dan: sleutels binnen, ouders op vakantie, pinpas kapot................in de regen :') :')
in dat geval heb ik meer de trap gebuikt om naar binnen te klimmen
 
_O- _O-
Ja, ik check dat altijd wel een paar keer. De kofferbak van m'n auto kun je ook zo dichtgooien, en zit dan standaard in het slot (Honda), dus ik ben wel gewend om daar extra goed op te letten.
Wel net na een verhuizing mezelf buiten gesloten. Krijg je zo'n enorme sleutelbos en had daar al de belangrijkste sleutels afgehaald. Toch ff proberen waar die andere sleutels voor zijn. He, deze is van dat extra pinslot, ff kijken of die werkt (slot liep een beetje moeilijk). Trek de deur dicht... SHIT andere sleutels nog binnen :(
Wat je met een koevoet van de buurman en bankpasje al niet kunt bereiken... :+


moest je pinnen bij je buurman voor gebruik van die koevoet :')
 
Ok mijn Rizla racing day ging ongeveer hetzelfde...

Ik kwam aan toen net alle motor races geweest waren en zag het laatste rondje van vermeulen en cappirossi...
Tot half 3 gewacht zodat we ze nog een keer voorbij zagen komen...
Daarna weer terug naar huis ook zo'n 200+ km...
Onderweg gesneden door een blinde auto mobilist, waar ik naast (aan de rechterkant) ging rijden om hem duidelijk te maken dat hij z'n spiegels beter kan gebruiken, waarna ik zo'n 30 seconde later door de politie aan de kant werd gezet voor rechts inhalen á €150,-

Gelukkig kreeg ik afgelopen week ook nog een bekeuring binnen omdat ik die flitser dus niet had opgemerkt en 136 (na correctie) reed waar 120 was toegestaan á €79,- (waarvan €6,- administratie kosten)

Vervolgens bijna thuis maar met een erg lege tank bij de pomp gestopt om te tanken, bleek m'n pinpas voor de 2e keer te zijn geskimmed, gelukkig had mijn vriendinnetje nog wel contanten bij zich...

Dus ik ben erg blij te horen dat er ook mensen zijn geweest die wel een goede dag hebben gehad :9
 
Had er zondag ook weer 1 voor me, meneer liet een inhaal poging niet toe, en ging doodleuk keer op keer mee naar links... Dan kook je van woede, hij speelt met je leven op dat moment!!

Maar goed... het zat je niet mee idd, maar zie het van de positieve kant. Je kan het nog na vertellen :}
 
Had er zondag ook weer 1 voor me, meneer liet een inhaal poging niet toe, en ging doodleuk keer op keer mee naar links... Dan kook je van woede, hij speelt met je leven op dat moment!!

Maar goed... het zat je niet mee idd, maar zie het van de positieve kant. Je kan het nog na vertellen :}


Dan denk je idd ook van...


...JEEEEEUUUUKK!!!!


:')
 
Terug
Bovenaan Onderaan