Wat een dag !

aiiiiii das een beetje jammer ;( ... Hoe kreeg je dat voorelkaar dan?

In een mooie schone bocht schoot het voorwiel onder me vandaan :( Daarna de bocht uitgegleden, en in de berm kantelde de motor nog een keer, terwijl ik er zelf vol met mijn zij in klapte B|
 
Wat een reacties :) Heb zelf het rondje Hoeksche waard - Dinteloord - Steenbergen - Kruisland - Roosendaal - Willemstad - Hoeksche waard ( home sweet home ) weer is gedaan 8-) Deze gaan we vaker doen, bevalt prima. Ongeveer 100 - 120 kilometer inclusief Snelweg - Dijk - en lekker bochtig provinciaal :)
 
Heb gisteren ook aardig mijn best gedaan... :) :) :)

's Morgens redelijk vroeg richting omgeving Alkmaar gereden, daar een zeer fraaie tocht van ± 200 km gereden over heerlijke bochtige wegen en dan 's avonds weer terug. Een slordige 415 km totaal... :]
 
Gisteren lekker toeren :) . Rijden we ergens op een rustig weggetje op de hei (gelukkig een open stuk zonder bomen links of rechts) met een mannetje of 10 achter elkaar :] , springt vanuit het niets een Bambi *Bats!* op mijn voorganger. En voor degene die het niet zo bijhouden, Bambi is ondertussen een volwassen edelhert, dus allang niet zo knuffelbaar meer B| . In een geslaagde poging daar niet overheen te gaan, ben ik zelf gevallen ;( . Niet enorm hard, maar voldoende op mijn knie terecht gekomen om een tweetal breukjes op te lopen. Nu dus met een spalk om m'n poot en eind deze week/begin volgende week gips. |(

Mijn voorganger (en duo) hebben waarschijnlijk flinke spierpijn en mogelijk wat lichte kneuzingen. Zij zijn er wonderwel goed afgekomen, doordat zij naast de weg in de hei zijn beland. Zelf hebben ze Bambi niet eens gezien :? .

Beide motoren hebben kuipschade (mijne eigenlijk nog het meest, omdat ik op het asfalt bleef ipv de zachte berm).

Bambi krabbelde wel wat moeilijk op, maar is haar weg wel vervolgd. Hopelijk geen inwendige schade opgelopen. Ik ga het zien van die bordjes over overstekend wild toch iets anders beleven in het vervolg ;) . Het is wel even schrikken als je dit zo vlak voor je ziet gebeuren.

Mooie dag, maar het verloop niet helemaal zoals gepland ;( .

Later!
 
Terug
Bovenaan Onderaan