Wat een dag !

kleck

MF veteraan
22 mei 2004
1.701
111
Melissant
Nou deze nazomer dagen moeten er meer komen !!
Waarschijnlijk zoals velen hier vandaag weer is lekker van het asfalt genoten.
Nu maar hopen dat we de komende weekeinden zulk weer mogen ontvangen :}
 
't is wel te hopen
Ik wou eigenlijk op de newbie toer, maar daar kwam dus wat tussen
hopelijk kan ik over een uurtje nog een stukkie tuffen
 
Lekker hoor!!! Net 200 kilometertjes gemaakt vandaag. Hopen dat het weer eind deze week ook goed zal zijn...

Gr,

Willi
 
Heerlijk stukkie binnendoor, dit is veel beter rijden dan bij zeg zo'n 20 Cels en hoger :]
Heerlijk weer weer. :)
 
Sluit ik me volledig bij aan! Vandaag zo'n 150 km op de klok gezet :] Nu maar hopen dat 't de komende weekenden zulk heerlijk weer blijft...
 
idd, wat een dag.
Vrijdag mijn eerste motor gekocht, dus vandaag even alles lekker uitgetest (niet dat ik gisteren niet gereden heb) heerlijk over een superrustig dijkje geslingert (maar 5 motoren en een stuk of 10 auto's gezien over een kilometer of 15), mooie omgeving, zonnetje erbij, cappucinootje gedronken op een terasje aan de dijk en terug door het veld getest of de exup-klep het nog deed :9

deze week vrij, dus van mij mag het nog een weekje zo blijven!
 
Moest tot half 5 werken (bij de pomp) :(

Dan komen er constant motoren langs, of ze komen tanken etc...

Maargoed, net ffies stukkie weggeweest om te kijken waar ik morgenochtend heen moet.. (Sollicitatiegesprek :) )
 
yup idd 8-) vandaag even naar de eemshaven geweest zag daar nog een gsxr-??? volledig in race trim. klein koplampje en achterlamp, monoseat en gepoten in racekleuren. misschien een MF-er?
 
pas geopereerd aan m`n hand dus rijden zit er nog niet in , maar heerlijk genoten van super motard races in Alphen a d Rijn :} en mooie motoren gekeken natuurlijk :9~
 
War een dag inderdaad. Vanmiddag mijn motor neergelegd :(

Wat een leuk middagje moest worden draaide uit op een prive-ramp. Motor aardig wat schade, pak op een aantal plekken door, en alles doet me zeer B|
 
War een dag inderdaad. Vanmiddag mijn motor neergelegd :(

Wat een leuk middagje moest worden draaide uit op een prive-ramp. Motor aardig wat schade, pak op een aantal plekken door, en alles doet me zeer B|



aiiiiii das een beetje jammer ;( ... Hoe kreeg je dat voorelkaar dan?
 
Het was idd heerlijk weer... Heb ff lekker een stukje heen en weer gereden tussen huis en Alkmaar binnendoor :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan