Wat een genot!!!

The Rookie

Die hard MF'er
30 nov 2001
402
0
Vanmorgen ff nieuw rubber onder mijn fietsje laten leggen. BT010 :} :} :} , wat een genot zeg. Vanochtend eerst ff rustig opgeruwd en vanmiddag was het weer lekker vlammen.
Wat sturen deze bandjes makkelijk zeg!! Beter dan de Dunlop 207 die ik hiervoor had.

Dit wilde ik gewoon ff kwijt.

PS. Dunlopje wel eerst ff opgerookt!!!!!!
 
Vanmorgen ff nieuw rubber onder mijn fietsje laten leggen. BT010 :} :} :} , wat een genot zeg. Vanochtend eerst ff rustig opgeruwd en vanmiddag was het weer lekker vlammen.
Wat sturen deze bandjes makkelijk zeg!! Beter dan de Dunlop 207 die ik hiervoor had.
Lekker!! Ik ben van plan deze bandjes ook eens te gaan proberen. Wat kost een setje zo gemiddeld ongeveer?
 
Steeds meer en meer mensen die de BT010 erom laten leggen. Ga ze de volgende keer ook maar eens proberen denk ik zo.
 
Vandaag voor het eerst met de Super Corsa's gereden.

:} :} :} :} :} :}

Alles was trouwens beter als die gare voorband })

Damn wat stuurt hij weer licht :) :)
 
Ik heb 310 Euro betaald incl. monteren, advies, gezelligheid en verse koffie!!
 
Kewl. :) (burnout en nieuwe banden)

[me]Revolution heeft ook BT010's op z'n GSX-R[/me]
 
BT 010 zou bij mij 2500 km leven, das niet zo leuk voor de knip
wel voor de bandenboer
 
Ik heb net besloten dat ik ook BT010 laat zetten onder mijn nieuwe CB-tje 250

Lijkt me wel wat :)
 
Ik heb net besloten dat ik ook BT010 laat zetten onder mijn nieuwe CB-tje 250

Lijkt me wel wat :)

Ga je open uitlaten maken?? ;)

[me]Ryser heeft overigens BT45's d'r onder liggen. Hard in het midden, maar van opzij lekker smeuïg ;) [/me]
 
Vandaag voor het eerst met de Super Corsa's gereden.

:} :} :} :} :} :}

Alles was trouwens beter als die gare voorband })

Damn wat stuurt hij weer licht :) :)
Zijn die Super Corsa's veel duurder dan "gewone" corsa's ?
En hoeveel korter is de verwachte levensduur t.o.v. de "gewone" corsa's.
Ik moet zeer binnenkort nl. een andere achterband, en de voorband schiet ook op. (aan de rechterkant wel te verstaan, vervelende klaverbladen ook.)
 
Lekker!! Ik ben van plan deze bandjes ook eens te gaan proberen. Wat kost een setje zo gemiddeld ongeveer?
170/60-17 en 120/60-17 voor rond de 280-380 euro...
Maar jij hebt volgens mij 180 achter, kost weer een paar euro meer, dus 290-400 euro waarschijnlijk... Dunlop D207 doet ongeveer 30-40 euro minder, Metzeler Sportec M1 doet ongeveer 20-30 euro meer...

Prijzen incl motage, BTW, maar excl. wiel demonteren...

Edit:
En voor een echt avontuur: Contiforce doet rond de 200 euro voor een setje... })
 
Laatst bewerkt:
bt's zijn ok goeie banden maar gingen bij mij maar 2.5 3000 km,s mee,daarna hebbik maccadam,s :? geprobeert en die bleven bij mij zo'n 8000 km,s :] heel,vond ik ook erg goed sturen.Nu zitten er pilot sports op,en vind ik ook weinig op aan te merken,hoelang ze mee gaan is nog de vraag,tis wel op de weg gebaseerd bovenstaand stukje prosa ,op het circuit weet ik het (nog) niet
 
D207 ingeruild voor de BT010? En die D207 bevielen niet zo... Nou 'tzal mij benieuwen, over een paar weken gaan bij mij de BT010s eraf en komen er D207tjes voor in de plaats.

Welk type had je? De RR of de ZR?
 
Als ej dunlop eronder legt moet je
dunlops D207 GPs eronder leggen. Dat zijn serieus de beste banden die ik ken enigste nadeel is dat ze ook best snel slijten.. Maar daar heb je wel heeeeel veeeeel grip voor terug })
 
Ook bij mij is de achterslof een BT10. Vandaag bijna een kneedown, wat helemaal niet de bedoeling was! Heerlijke band die je vertrouwen geeft. Slijtage, jammer dan. dus... BT 10 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan