Wat een goed motorblad voor chopperrijders

iesje73

MF'er
9 nov 2003
179
0
Heerlen
Hello hello,

Ik heb nu al een aantal motorbladen gekocht in de winkel.
Tot nu toe kan ik nu echt niet zeggen dat ik een blad heb gevonden waarvan ik zeg, ja dat is het.
Veel gaan er over racers en het motorrace gebeuren, of de bigtwin die speciaal voor hd is.
Wie heeft er nu een blad waarvan'ie zegt, ja dat is voor ons chopperfreaks?!
Let me know ok, thanx :)

Groetjes Patricia :) :]
 
ik lees de biker nieuws is duits blad ,je moet er wel van houden,in nederl is niks goeds te koop ,alles draait toch weer om harley
 
http://www.backstreetheroes.com/

sjees...

1031753760_bsh_gallery1.jpg


1031753707_bsh_gallery3.jpg
 
Ik zal het dus toch in het buitenlandse genre moeten zoeken als ik het goed begrijp.
De Bigtwin is ook erg HD gericht vind ik zelf hoor.
Ik zal de buiteblandse tijdschriften eens gaan bekijken dan :)

Groetjes Patricia

}) :]
 
De anwb heeft ook nog een motorblad toch?
Promotor ofzo dacht ik.
Maar dat is vast zo'n heel praktisch gericht blad of niet?
Iemand lid ervan toevallig?

Greetz Patricia

}) :]
 
Ja die koop ik al jaren los. Gewoon een goed en gedegen blad, niet het beste blad mi., maar wel een aanrader omdat het puur op de nederlandse markt is gericht. Staan altijd leuke stukjes in van Paul Vreuls in (die ik al jaren ken). Reviews van produkten die je hier in Ned kan kopen. Maar niet echt gericht op de chopper/zelfbouwer.
 
Tjah, de "Big Twins" en zo hebben wel een hoog babe gehalte....

38fabio.jpg


moet je even door heen kijken als je je daar aan stoort, want dit soort schoonheden staan d'r ook in....

38sturgis.jpg

38flattie.jpg
 
Volgens mij valt het babe-gehalte bij de BigTwin nou juist wel mee. Heel anders is het bij de Easyrider.....daar zie je door de tieten het bos niet meer....ik bedoel de bike natuurlijk...... O-)
Wel veel Hd in BT, maar ook wel andere verbouwinkjes....jammer dat er nooit kostprijzen of indicaties bij de verbouwde motoren staan.

Maar een echt Nederlands algemeen Custom-blad heb ik nog niet ontdekt!


p.s. Erg zielig zijn trouwens die zelf ingezonden stukjes in de Bigtwin.......fotootje van papa met z'n 'brommer'. Als mijn vrouw dat ooit flikt......koop ik een SS ;) .
 
hmmm, hebben jullie een choppermotorblad?? Ik heb ook wel in winkels gezocht en toch geen 1tje vinden.
Hoe heet die blad? Dan kan ik bij winkelier vragen of die heeft. Ik heb gewoon geen zin in om uren kwijt aan zoekgedoe. :P
 
hmmm, hebben jullie een choppermotorblad?? Ik heb ook wel in winkels gezocht en toch geen 1tje vinden.
Hoe heet die blad? Dan kan ik bij winkelier vragen of die heeft. Ik heb gewoon geen zin in om uren kwijt aan zoekgedoe. :P

:X :X :X Ben je te lang op vakantie geweest ofzo????????
 
Ik heb ProMotor een tijd gehad, maar dat beviel me toch niet. Weken zitten struinen op internet, ben nu een jaar geabonneerd op dit Amerikaans tijdschrift. Gaat alleen over cruiseres en niet specifiek over Harley's. Bevalt me prima.

http://www.motorcyclecruiser.com/

Groetjes,
BikerTeeCee
 
Dat motorcyclecruiser ziet er wel goed uit ja.
Ik heb ook cutom geprobeerd, die vond ik ook wel oké.
Pro motor is wat algemener, maar ik denk wel goede info.
Die hou ik ook een beetje in de gaten.
Kan geen kwaad, als ze maar goeie info hebben.

Groetjes Patricia }) :]
 
Ik vind dat het bij big twin heel erg mee valt met babes!
er staan er wel eens bij wat recalme, maar verder meestal maar in een artikel!
verder staan er ook altijd artikels in over andere merken dan hd!
maar het gaat meestal in big twin over niet meer standaard motoren dus t liefst flink verbouwd, en het feit is denk ik dat nog altijd de harley het meest favoriet is bij verbouwers!
wat ik wel jammer vind, dat er vaak van die over the top bikes in staan die een ton of meer kosten!
mij trekt een iets betaalbare motr toch wat meer!
 
Ik houd het bij de amerikaanse easyrider, vooral om nieuwe producten en de grappen. De nederlands/belgische/duitse versie is maar een slap aftreksel. De bigtwin is de laatste tijd erg color-club minded. En doet projecten die alleen voor mensen met een veel te grote portomonee zijn weggelegd. Dit heeft ook niet echt mijn aandacht.

Daarom lees ik de diverse bladen alleen nog in de winkel, Soms kijken ze wel raar als je de babe van de maand bekijkt, so be it.
Ben motorgek maar geen vrouwenhater.

Het valt de laatste tijd niet mee om nog een leuk blad te vinden. Ik wens je veel succes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan