Wat een heerlijke dag..

Toen ik vanmiddag (half vier :X) mijn bed uitkwam en naar buiten liep was het eerst wat ik hoorde een aantal motors, vervolgens keek ik verdwaasd om mij heen en bleek het hartstikke mooi weer te zijn.
Gelijk motorkledig aangetrokken en lekker gaan rijden, en of het fijn was! Na een aantal kilometer kwam er een kawasaki achter mij aan, heb hem voorbij laten gaan om stukje achter hem aan te gaan. Bleek een motor-forummer te zijn.

Ik kwam hem een tijdje later weer tegen, dom van hem dat die keerde om achter mij aan te gaan want als hij rechtdoor was gegaan zou die op een gegeven moment een prachtig stuurweggetje tegenkomen.

Voorderest ben ik een beetje aan het dwalen geweest, reed opeens in gelderland op allemaal vage landweggetjes. Geen flauw idee waar ik was maar het was wel tof.
 
Hmm, deze 30 plusser is het daar niet helemaal mee eens... misschien als ik ooit 40 mag worden.
Zelf vond ik dit heerlijk zo, lekker zonnetje... wel iets meer zijwind dan ik de voorkeur aan geef.
Nog een leuk iekje kunnen maken ook. :]
Meestal mis ik het net wanneer een dergelijke kilometerstand voorbij komt. :D

[http://img440.imageshack.us/img440/6032/img0785zn4.jpg (afbeelding)]

Ongeluksgetal in het chinees al die 4'en, betekent namelijk dood. Dus..

dooddooddooddooddooddood

ontopic:

Gisteren mijn kenteken binnen gekregen, meteen opgeschrofd en wezen rijden. Zag vele tweewielers! Geslaagde dag, zometeen nog naar me meisje rijden en dan is er morgen weer een dag!
 
Laatst bewerkt:
Heb ook lekker ff gereden,vanmiddag Z.W.Friesland door de Gaasterlandse bossen en langs dijkweggetjes,stukje Elfstedentocht route,had alleen op een gegeven ogenblik een "stille"achter me op een Pan,ging na 10 km gelukkig weer andere ri.uit
Gister btw ook al een tochje gereden,alleen toen werd ik rijdend op een VRW, bijna van de weg gereden door een blinde &^%$#@*,sukkel had me nooit gezien,liep gelukkig goed af :W
Heeej dan was jij dus die ene andere motorrijder die ik vandaag tegenkwam :W . Waren wij dan de enigsten in Friesland ? Vond het trouwens best wel wat warm , ik zat bijkans te zweten in m'n pak of zou ik me wat te warm hebben gekleed ?
 
het weer was echt super. maar niet kunnen rijden baterij dood kut zooi.
toen maar met de hond naar het bos veel motors op de weg gezien stik jaloers |( |(
 
ik heb ff lekker genoten van de zon ,wel een ietsie pietsie wind maar dat wend na een paar kilometer ook wel weer , lekker ff een klein rondje noorden van groningen gedaan alleen,ongeveer 14 rijders tegen gekomen in verschilende type`s motoren.
thuis komend nog ff met me zoon wezen rijden in de kop van drenthe maar toen werd het al weer donker, totaal ff 135 kilometer, me maat waar ik mee rij die was ff naar almere nieuwjaars receptie met de auto heen . heeft ie een mooie dag gemist.
las net bij ons op de site dat ie met motor heen geweest is haha.
 
Laatst bewerkt:
Amstelveen > Baarle Nassau > Turnhout > Maastricht > Den Haag (bij Sloop langs) > Amstelveen.
500 km genieten.
Een hoop brikkers tegengekomen en :W :W

Peter.
 
Laatst bewerkt:
Ook een eind wezen toeren vandaag, op tijd weg dan is het nog lekker rustig.

Niet voor iedereen was het een heerlijke dag vrees ik; op de Lekdijk ter hoogte van Lopikerkapel was een motorongeluk gebeurd, ambulance was er bij maar er was helemaal geen haast... Het leek niet goed..... Sterkte aan betrokkenen.

Hee ik heb vandaag ook heerlijk een rondje Lekdijk gedaan (vandaag 'ontdekt') en ben ook langs/ door Lopikerkapel gereden, maar het was blijkbaar voor of na mijn passeren geweest.

Grote kans dat we naar elkaar hebben :W :)
 
Hmmmmmmmmm,

Ikke ook op de lekdijk wezen :] :] . Voor mij als onderdeel van de 'het groene hart tour' (gedownload van gpstracks). Dan kom je ook langs de Woerdens verlaat. Hieronder een sfeerfoto.
Wat is het leven mooi zo

woerdense%20verlaat.jpg
 
Hee ik heb vandaag ook heerlijk een rondje Lekdijk gedaan (vandaag 'ontdekt') en ben ook langs/ door Lopikerkapel gereden, maar het was blijkbaar voor of na mijn passeren geweest.

Grote kans dat we naar elkaar hebben :W :)

wij hebben daar ook gereden. dus waarschijnlijk hebben wij ook gezwaaid. :W :W
 
Erg veel motorrijders in N-H gezien vandaag. *O* Ik zat te chagrijnen in m'n auto, mag door een schouderoperatie de komende 2 maanden niet op de motor rijden.... B|
 
Laatst bewerkt:
vandaag heeerlijk gereden overal in de achterhoek!!

zutphen vorden zelfs in apeldoorn geweest in totaal 679 kilometers hehe

mooi dagje lekker getourd met de zx9

groetjes chris 8-)
 
Ik werd wakker en ik zag de zon naar binnen schijnen en kdacht direct "het is prijs" dus ook zo'n 100 kilometers gereden , veel motorrijders gezien.
 
Het was idd lekker knallen vandaag. Nieuwe zonnebril uitgetest, vrij warm ivm felle zon. Heeerlijk ! Graag meer van dit soort weekenddagen a.u.b.
*O* :] *O*
 
Vanmorgen mijn "vaste motormaatje" maar ff wakker gebeld en hem gewezen op het mooie weer. Niet veel later reden wij gezamelijk weg om pas weer terug te komen toen de zon onderging *O*.
 
Hee man, nee ik ben samen met een maatje richtign zeeland gegaan en daar wezen knallen, uiteindelijk wel gestrand op de grote markt, daar nog chocolademelk naar binnen gegoten :)

Wat voor fiets heb je? MF sticker?

Hey, that's me :P

Het was best druk in zeeland, veel :] . Lekker weer om te rijden. Op de snelweg af en toe wat frisjes in m'n leren pakkie, maar dat mocht de pret niet drukken. Bakkie warme choco op t einde was wel lekker. Toch weer een tank er doorheen gejaagd vanmiddag.
 
Het was inderdaad een heerlijke dag. Vanochtend lekkere broodjes gegeten. Ik keek naar buiten. Het zou droog worden wist ik gisteren. Het waaide niet zo extreem hard als de afgelopen dagen. Dus tijd voor een ritje :P .
 
Vandaag net een motor overgekocht van een ander. Helaas was het postkantoor niet open, waardoor ik de motor nog niet mee kon nemen. Dit wist ik natuurlijk voordat ik ging kijken. Onder weg naar huis hebben we inderdaad veel motorrijders gezien.
Hopelijk is het a.s. zaterdag ook mooi weer, want dan ga ik mijn motor op halen. joepiiiiie :]
 
Vanmiddag vanaf m'n ouders in Enschede de grens over gegaan... de 31 op richting Emden, stukje verder de 30 op richting Rheine/Osnabrück... vol doorgeblazen tot afslag 12... Tecklenburg :) Leuk beetje rondgereden daar en nog redelijk wat motorrijders gezien. Eind van de middag weer teruggeknald richting Enschede. Klein half uurtje rijden. Hulde aan de Autobahn!
 
Vanmiddag om een uur of 1 vertrokken in de regio eindhoven/den bosch en om 4uur weer thuis(zo'n 250km gereden).
Meteen ff m'n gedownloade mapping voor mijn PCIIIR getest en wat blijkt, ik kan voortaan ong. 40km meer rijden met één tank! *O*
De dip bij 2500-3000 is weg en het midden gebied is sterker geworden!
Echt een aanrader zo'n PCIIIR *O*
 
Hmmmmmmmmm,

Ikke ook op de lekdijk wezen :] :] . Voor mij als onderdeel van de 'het groene hart tour' (gedownload van gpstracks). Dan kom je ook langs de Woerdens verlaat. Hieronder een sfeerfoto.

SSSSSSSSTTTTTTT ... niet vertellen!

:+

(ik moest vandaag werken maar kon wel heen en terug heerlijk binnendoor rijden van Utrecht naar Schiphol)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan