wat een heerlijke motorzomer was het dit jaar

gizmo88

MF veteraan
10 jun 2003
4.633
0
hoorn
Ik heb dit jaar heerlijk genoten van de zomer op mijn nieuwe motor.
Kawa zx-9. Prachtig weer, niet veel regen, echt super. Laten we hopen dat het in 2004 en hierna weer zo mooi wordt,dan zullen de motorverkopen nog meer stijgen. Wel lastig zijn die andere dingen die op de weg rijden (nou ja rijden), de BOA"s, polisie en flitspalen. Maar het was wel fijn deze zomer. Vinden jullie ook niet???
 
Behalve een crashje hier en daar, mag ik ook niet klagen over mijn eerste motor-zomer. *D Alles bij elkaar toch wel zo'n 20k km gedaan sinds januari, denk ik.

Hollander als ik ben heb ik natuurlijk nog wel wat te zeuren :P : Waarom moest het nou net in die ene week dat ik op motorvakantie was +35oC zijn.
 
Ja zeker, ik heb vlak voor de zomer inmaart mijn bewijsje gehaald en er nu al lekker op losgereden. Toch al zo'n 9000 km. Heerlijk :] veel geleerd. Wel wat pech gehad met onderhoud enzo. Kapotte lagers, accu, spanningsregelaar. maar goed dat mag de pret niet drukken. Nieuw seizoen op nieuwe banden en gaan....
 
RB gehaald in augustus maar toch nog redelijk wat mooie bochten mogen nemen :P Niet verder dan 1500km gekomen maar maak ik komend jaar wel goed. Ik heb met zo'n :9~ gezicht in mijn auto gereden als ze weer voorbij kwamen zetten.


Vandaag werd het me toch wat te koud om te toeren dus einde van de maand de stalling in :+
 
Vandaag werd het me toch wat te koud om te toeren dus einde van de maand de stalling in :+

Hmmm, toch eens over goede kleding nadenken zou ik zeggen, tis nog steeds lekker motorrijden zolang er geen pekel gestrooid is :] :]
 
Heerlijke motorzomer? Het was bloedheet man. Tijdens het rijden was het wel te doen maar voor het verkeerslicht echt niet.. of je moest in je korte broekje rondrijden wat ik niet van plan ben ooit te doen. Ik hoop dat het volgende jaar iets minder heet is.. ennuh dit jaar is nog niet afgelopen he ! Bij mij stopt het motorjaar pas als ze met pekel gaan gooien.
 
Als we de klimatologen moeten geloven, komen er nog veel meer van die zomers aan.

[me]**MIKE** heeft ook erg genoten van het perfecte weer.[/me]
 
Hmmm, toch eens over goede kleding nadenken zou ik zeggen, tis nog steeds lekker motorrijden zolang er geen pekel gestrooid is :] :]

Nou ik draag thermo plus koeiehuid maar na een uurtje rijden heb ik het idee dat ik mijn vingers er zo af kan knijpen :( de rest van me lichaam heb ik niet zoveel last van maar als 1 deel van je lichaam koud is..... :z
 
Ja idd, het was een superzomer! Eind maart RB gehaald en tot nu toe zo'n 8500 km op de fiets gezeten :] Ik heb er 100% van genoten, ook met dat bloedhete weer. Kwestie van niet klagen, maar dragen. Wel regelmatig met de jas ietwat open gereden voor de nodige verkoeling, maar verder altijd beschermende kleding aan gehad [me](Remakil verbrandt snel en kan dus niet in een t-shirt rijden)[/me].

Nu staat de winter voor de deur, maar daar laat ik me niet door kisten. Als het ff kan gaan we gewoon buitenspelen, zolang het maar droog is vind ik het goed.
 
Ik heb dit jaar heerlijk genoten van de zomer op mijn nieuwe motor.
Kawa zx-9. Prachtig weer, niet veel regen, echt super. Laten we hopen dat het in 2004 en hierna weer zo mooi wordt,dan zullen de motorverkopen nog meer stijgen. Wel lastig zijn die andere dingen die op de weg rijden (nou ja rijden), de BOA"s, polisie en flitspalen. Maar het was wel fijn deze zomer. Vinden jullie ook niet???


Tja en dan nu de winter! Wordt weer zwaaien naar de echte die-hards.
 
het was een prachtzomer. heb rb zelf in maart gehaald en inmiddels zo'n 10000km op de teller bijgeschreven.

nu ff de winter overleven met m'n good old cb500tje en dan in het voorjaar een vfr aanschaffen. heb d'r nu al weer zin in :-)

en verder moet ik zeggen dat ik wel weer enthousiaster ben gaan zwaaien. in de eerste plaats omdat er gewoon minder zijn en je er geen rsi meer mee aan het kweken bent en ten tweede om lekker warm te worden :-) bovendien heb ik toch iets meer affiniteit met 'doorrijders' dan met 'mooiweerrijders', dat zijn in mijn ogen de echte motorbikkels (m/v)
 
Ik heb mijn RB in maart gehaald en heb er nu 12000 km op de teller staan. Heb erg genoten in de zomer en ben zeer benieuwd hoe we de winter door gaan komen op de fiets :]
 
Ja, prima zomer voor aPpIe_SMoke. :(
Motor gejat....na een lange maand...nieuwe moto...na een week....crash... :X
gelukkig is er nog de winter,brrrr.
 
Nog zo'n zomer graag. Het begon al met de eerste groepsrit rond pasen en sindsdien bijna geen regendruppel tegengekomen. Ik ben dit voorjaar begonnen met het volgen van het oude 1e wereldoorlog front. Dit start (of stopt, net hoe je het ziet) aan de Belgische kust. Ik ben nu geweest bij het Yzerfront, Ieper, Kemmel, Loos, Arras, Verdun, Nancy en vele kleinere plaatsen. Een fantastische ervaring die ik volgend jaar zeker ga voortzetten!
Minder was het bij La Targette (Lorette/Vimi) toen de temperaturen tot 40 graden stegen en ik serieus last kreeg van oververhitting. Ben toen maar uit pure ellende rustig op brommertempo gaan rijden in t-shirt en korte broek, en dat was voor eventjes toch wel lekkerrrrrrr. s'avonds was het nog 37 graden dus toch wel iets te veel van het goede.

Daarna nog ruim een week in de Franse Alpen :9 Wederom mooi weer helaas één dag totaal noodweer en dat was ook een prachtige ervaring om in te rijden.

Kortom, toppie !

vakant4.jpg

dikke granaat uit WWI, heb ik maar niet meegenomen
vakant12.jpg

mooie bergen
vakant7.jpg

bed & breakfast avril williams (.com) beamond-hamel
 
Laatst bewerkt:
Het was idd een mooie zomer maar betreft het rijden op de ppp was het een slecht zomer helaas. '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan