wat een malloot..!!

En die klootzak kan 9 jaar krijgen. yeah right over 2 jaar loopt ie weer buiten mocht ie in de bak komen :(

Ik zag het op TV en hoorde na het stukje dat het meisje van 19 jaar toch was overleden (wat je nog niet in het filmstukje hoorde)... wat een gore klotestreek van die duitser.. ophangen aan de hoogste boom maar 'm eerst langzaam maar zeer pijnlijk martelen....

condoleances aan haar vriend, familie en kennissen.. ;( Ik moet er niet aan denken als dit mijn vriendin zou overkomen, ik had die gestoorde gek kapot gemaakt :(
 
Het ergste komt nog:

De Telegraaf: "De Duitser, die na zijn aanhouding een overspannen indruk maakte, zit voorlopig tot en met dinsdag vast op het politiebureau in Hoofddorp en bagatelliseert volgens een woordvoerder de ernst van zijn krankzinnige rijgedrag. "Het viel volgens de man allemaal wel mee", aldus politiewoordvoerder F. Kluit."

De LDBH was niet eens onder de indruk van zijn hufterige rijgedrag!!! :(


"Naast dood door schuld wordt de Duitser een zwaarder wetsartikel ten laste gelegd waarbij hij gevaar voor anderen heeft laten ontstaan. Hierdoor kan de gevangenisstraf oplopen tot negen jaar."

Wat mij betreft kan de straf niet lang genoeg zijn. Sterker nog, ik zou zelfs bijna vóór herinvoering van de doodstraf te zijn!
 
Op maandag 17 juni 2002 16:46 schreef k12lt_rider het volgende:
Het ergste komt nog:De LDBH was niet eens onder de indruk van zijn hufterige rijgedrag!!! :(Wat mij betreft kan de straf niet lang genoeg zijn. Sterker nog, ik zou zelfs bijna vóór herinvoering van de doodstraf te zijn!

Stenigen lijkt me ook wel een goede straf voor zulke etterbakken... :j
 
Geen woorden voor. ;(

Dat meisje is dus gewoon de vriendin van mijn buurjongen. Als je ziet wat er van die jongen over is....

19 jaar en uit het leven gerukt....

Mijn deelneming gaat uit naar de buren en haar familie en vrienden.

Gecondoleerd.
 
Wat een klootzak :(
Een langzame pijnlijke dood verdient hij.

Maar hij zal wel naar 1 jaar hebben gezeten wel weer vrij komen.
Nederland is veelste soepel :(
 
Verschrikkelijk zo'n ongeluk!

Maar wat gebeurd er als iemand op de motor 200 over de snelweg scheurt en dan een dodelijk ongeluk veroorzaakt, moet hij dan volgens jullie ook gelyncht worden ???
 
Op maandag 17 juni 2002 18:54 schreef Carlo Receveur het volgende:
Verschrikkelijk zo'n ongeluk!

Maar wat gebeurd er als iemand op de motor 200 over de snelweg scheurt en dan een dodelijk ongeluk veroorzaakt, moet hij dan volgens jullie ook gelyncht worden ???

Yep, behalve als tie alleen zichzelf mottig rijdt! |(

O ja, ik ben NIET BIJNA voor invoering doodstraf,
Doe maar volledig vóór!
 
De nederlandse wetgeving "zuigt" soms echt wel in dit soort gevallen. Laatst reed er bij ons een vent die drugs gebruikt had en als een idioot door de stad reed een invalide man in een rolstoel dood. Veertein dagen geleden is hij voor de rechter geweest en eistte de Officier van Justitie een gevangenisstraf van drie jaar en een ontzegging van, ik meen, vijf jaar. Vandaag is in die zaak uitspraak gedaan en wat denk je, die klootzak komt er vanf met 150 uur werkstraf en twee jaar ontzegging. Dus met die kl*te mof zal het wel niet anders gaan.
 
;( Die vent moet wel erg buiten de werkelijkheid hebben gezeten op het moment dat hij zo zat te stunten. Het is uiteraard weer puur nederlands dat er geen bloedproef / blaastest gedaan kan worden omdat "meneer geen test wenst te ondergaan" |( |( |( .

Ik vind dat je niets meer te wensen hebt als je een dodelijk ongeval hebt veroorzaakt.
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als ik een blaastest weiger bij een reguliere alcohol-controle :?
 
De politie had gewoon ff moeten wachten tot die omstanders 'm echt gelincht hadden. Verder weinig woorden voor... :( :(
Zouden ze gelijk wat bloed hebben gehad.
Wel opmerkelijk dat ze vermelden dat het om een Duitser gaat.
Een kloothommel is een kloothommel, Nederlands of Duits, maakt geen reet uit.
 
Max. straf voor iemand doodrijden is 240 uur dienstverlening, niets meer, vandaar dat andere wetsartikel, ben alleen benieuwd welke dan.

Verder diep triest.
 
Zouden ze gelijk wat bloed hebben gehad.
Wel opmerkelijk dat ze vermelden dat het om een Duitser gaat.
Een kloothommel is een kloothommel, Nederlands of Duits, maakt geen reet uit.

D'r zijn meer Duitse kloothommels dan Nederlandse.


(Theo Maassen zei al eens dat alle problemen door buitenlanders veroorzaakt worden)
 
Yep, behalve als tie alleen zichzelf mottig rijdt! |(

O ja, ik ben NIET BIJNA voor invoering doodstraf,
Doe maar volledig vóór!

Doodstraf = the easy way out

Doe mij maar ECHT levenslang zoals in Amerika. Niet na 20 jaar eruit, nee gewoon als ouwe opa tussen 6 planken de cel verlaten. Dat is veel erger dan dood gaan, bijv 60 jaar in een hokje zitten 22 uur per dag.

Of doodstraf zo invoeren dat de nabestaanden 'm langzaam dood mogen maken, wat gaat de persoon dan gigantisch lijden }) . Maarja dat is weer niet 'humanitair' he.. (iemand doodmaken is zeker wel humanitair?) |(
 
Op maandag 17 juni 2002 23:28 schreef Joris het volgende:D'r zijn meer Duitse kloothommels dan Nederlandse.

Er zijn ook meer Duitsers dan Nederlanders...

Moet je eens een tijd in Duitsland gaan rijden met de motor... zal je zien waar de meeste klootzakken in het verkeer zitten...
 
Doodstraf = the easy way out

Doe mij maar ECHT levenslang zoals in Amerika. Niet na 20 jaar eruit, nee gewoon als ouwe opa tussen 6 planken de cel verlaten. Dat is veel erger dan dood gaan, bijv 60 jaar in een hokje zitten 22 uur per dag.

Of doodstraf zo invoeren dat de nabestaanden 'm langzaam dood mogen maken, wat gaat de persoon dan gigantisch lijden }) . Maarja dat is weer niet 'humanitair' he.. (iemand doodmaken is zeker wel humanitair?) |(

Levenslange marteling, steeds net niet dood maken weer op laten knappen en weer martelen. De enige straf voor pedofielen, verkrachters en lui die bezopen achter het stuur stappen.

Overigens ben ik wel voor de doodstraf. En laat levenslang echt levenslang worden.
 
Verschrikkelijk zo'n ongeluk!

Maar wat gebeurd er als iemand op de motor 200 over de snelweg scheurt en dan een dodelijk ongeluk veroorzaakt, moet hij dan volgens jullie ook gelyncht worden ???

Als de motorrijder net zo onverantwoord heeft gereden als die mof: ja.... Auto, motor of bakfiets, dat maakt niet uit. Het gaat om de manier waarop.
 
Als het mijn dochter was zou ik die klootzak opwachten(zeggen dat je hem toevallig tegen kwam,lui geloven toch alles) als hij vrij kwam en dan dood rijden......krijg je toch maar 240 uur werkstraf voor !!!
 
Als het mijn dochter was zou ik die klootzak opwachten(zeggen dat je hem toevallig tegen kwam,lui geloven toch alles) als hij vrij kwam en dan dood rijden......krijg je toch maar 240 uur werkstraf voor !!!

En dan ben je zo'n eikel as die Duitser of wie dan ook. Wat los je er nou mee op :?

Behalve dat jij ook een dooie op je geweten heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan