wat een malloot..!!

Eigenlijk was de politie dus te vroeg op de plaats van het ongeval. Die vieze klootzak had gerust kapot mogen worden gemaakt.
 
Is ouderwets duits douchen......(Speciaal)... misschien een optie? Ik geloof dat uit de nalatenschap van opa nog wel ergens een stukje zeep naar voren komt
})
(is waarschijnlijk het laatste wat tie in z'n handen heeft gehad!
 
Levenslang opgesloten zitten en dus de gevangenis verlaten tussen 6 plankies kost mij alleen maar meer belastinggeld en dat heb ik er niet voor over |(

En die Duitser op de "oude Duitse manier" een douche geven is ook niet de oplossing. Dan krijg je alleen maar gesodemieter op je dak.
Aan de andere zijde zo'n gast een spuitje geven roept ook wel "agressie" op door andere landen. Maar dit zal eerder "geaccepteerd" worden.

Hij mag van mij ook wel zijn laatste dag deze week nog beleven. Want hij reed gewoon rond als een dodelijk projectiel :j

Gisteren ook nog op teletekst gelezen dat een Maastrichtenaar voor het gerecht is gekomen vanwege het opjutten van een stel jongeren in een auto. Deze auto heeft hij vervolgens "geramd" zodat zij tegen een boom tot stilstand kwamen.
Resultaat 3 doden en 1 zwaar gewonde '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan