wat een malloot..!!

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
Automobilisten gaan
Duitse doodrijder op
snelweg A4 te lijf

Van onze correspondent

HAARLEMMERMEER - Tussen de vijf en tien volledig door het lint zijnde automobilisten hebben zaterdagmorgen op de A4 geprobeerd een overspannen Duitse automobilist uit Emmerich te lynchen. De man had kort ervoor ter hoogte van Burgerveen een 19-jarige vrouw uit Rotterdam doodgereden.

De dolle Duitser torpedeerde met zijn Volvo de Seat van de vrouw, toen hij met een snelheid van tussen de 180 en 200 kilometer vanaf de vluchtstrook wilde invoegen. De auto van de Rotterdamse met daarin ook haar 23-jarige, eveneens uit de Maasstad afkomstige vriendin, sloeg na de kamikaze-actie over de kop. Bij aankomst in het Leids Universitair Medisch Centrum bleek het slachtoffer hersendood.

De zigzaggende Duitser had door zijn gestoorde rijgedrag drie kilometer eerder, ter hoogte van Abbekerk, al twee andere auto's aangereden. Ter plaatse zijn twee rijstroken. Terwijl een auto daar een andere auto inhaalde, schoot de dolgedraaide Duitser tussen beide auto's door. De ruimte daarvoor was zo krap, dat hij van beide auto's een spiegel afreed. De inzittenden van beide auto's bleven ongedeerd. Een van de automobilisten waarschuwde onmiddellijk via haar gsm de politie. De inzittenden moesten machteloos toezien hoe de Duitser in de verte het dodelijke ongeluk veroorzaakte.

Bij de tweede aanrijding schepte de Duitse automobilist behalve de Seat ook een Mercedesbusje, waarin vier passagiers uit Zaandam zaten. Een inzittende van het busje moest met nekklachten naar het Slotervaartziekenhuis. De 23-jarige vriendin van het overleden slachtoffer liep een schouderblessure op en mocht in de loop van zaterdag vanuit het AMC weer naar huis.

Overspannen
De Duitser raakte na de botsing in een 'spin' en kwam ruim 150 meter verderop tegen de middenvangrail tot stilstand. De man bleek niet gewond. Gewaarschuwde agenten moesten de man ontzetten omdat woedende automobilisten de man te lijf gingen. Volgens de politie in Haarlemmermeer heeft de Duitser niet gedronken. Het is onduidelijk of er drugs in het spel zijn, omdat de Duitser weigert een bloed- en urineproef te doen.

De Duitser, die na zijn aanhouding een overspannen indruk maakte, zit voorlopig tot en met dinsdag vast op het politiebureau in Hoofddorp en bagatelliseert volgens een woordvoerder de ernst van zijn krankzinnige rijgedrag. "Het viel volgens de man allemaal wel mee", aldus politiewoordvoerder F. Kluit.

Naast dood door schuld wordt de Duitser een zwaarder wetsartikel ten laste gelegd waarbij hij gevaar voor anderen heeft laten ontstaan. Hierdoor kan de gevangenisstraf oplopen tot negen jaar.

Vandaag zal op de A4 een reconstructie van het verkeersdrama worden gehouden.
 
Dood door schuld? Maak er maar doodslag van!

Wat een klootzak! Rij jezelf toch tegen een boom of zo als je zo graag dood wilt. En dan nog zeggen dat het wel meeviel...zo overspannen klinkt hij niet.
 
De Duitser, die na zijn aanhouding een overspannen indruk maakte,

Een overspannen indruk, das 50 procent minder straf :( , want zo loopt het meestal af in Nederland.

Dit is echt niet normaal, wat een idioot :j
 
Dat meisje is dus gewoon de vriendin van mijn buurjongen. Als je ziet wat er van die jongen over is....

19 jaar en uit het leven gerukt....

Mijn deelneming gaat uit naar de buren en haar familie en vrienden.
 
hoezo hij weigert bloed en urine staal af te leveren?
Bind die eikel dan toch vast? Je KAN toch geen bloedproef weigeren als je zoiets geflikkert hebt zeker?
 
De politie had gewoon ff moeten wachten tot die omstanders 'm echt gelincht hadden. Verder weinig woorden voor... :( :(
 
oefff...dat is klote...
sterkte dan maar...

Dat meisje is dus gewoon de vriendin van mijn buurjongen. Als je ziet wat er van die jongen over is....

19 jaar en uit het leven gerukt....

Mijn deelneming gaat uit naar de buren en haar familie en vrienden.
 
Dood door schuld? Maak er maar doodslag van!

Wat een klootzak! Rij jezelf toch tegen een boom of zo als je zo graag dood wilt. En dan nog zeggen dat het wel meeviel...zo overspannen klinkt hij niet.

Geen doodslag maar moord met voorbedachte rade. Iets anders is dit toch niet als je zo idioot rijdt?
 
Geen doodslag maar moord met voorbedachte rade. Iets anders is dit toch niet als je zo idioot rijdt?

Moord met voorbedachte rade? Even voor de duidelijkheid: die Mof moet opgehangen worden.

Maar stel je voor als jij met je motor 90 rijdt waar je 60 mag en er steek ineens iemand over en die rij je dood. Was jij van plan deze persoon te vermoorden?

De verglijking is een beetje krom omdat deze man al diversen ongelukken had veroorzaakt maar: do you catch my drift?
 
hoezo hij weigert bloed en urine staal af te leveren?
Bind die eikel dan toch vast? Je KAN toch geen bloedproef weigeren als je zoiets geflikkert hebt zeker?

Gat in zijn blaas schieten. Heb je beide.

(Oh doet dat pijn? Kan mij ff niet schelen bij dat soort lui).

Condoleances aan vrienden en familie. Niemand zal kunnen begrijpen waarom dit moest gebeuren '(
 
Moord met voorbedachte rade? Even voor de duidelijkheid: die Mof moet opgehangen worden.

Maar stel je voor als jij met je motor 90 rijdt waar je 60 mag en er steek ineens iemand over en die rij je dood. Was jij van plan deze persoon te vermoorden?

De verglijking is een beetje krom omdat deze man al diversen ongelukken had veroorzaakt maar: do you catch my drift?

Nee is niet hetzelfde. De manier waarop hij gereden heeft. Inhalen over de vluchtstrook, anderen raken, als een idioot tussen auto's door. Da's geen doodslag meer. Hij heeft toch willens en wetens anderen op een verschrikkelijke manier in levensgevaar gebracht. Nou ja, misschien niet met voorbedachte rade (laten we ervan uitgaan dat hij te stom of stoned was om uit z'n ogen te kijken), maar moord is het wel. :(
 
En bla bla weer een krantenartikel van een ongeluk in het weekend...

Sorry Max, maar dit is voor mij toch wel heel dicht bij. Ik kende die meid, deze meid was dus ook compleet gek van motorfietsen en wilde met alle macht een keer bij mij achterop.
 
Sorry Max, maar dit is voor mij toch wel heel dicht bij. Ik kende die meid, deze meid was dus ook compleet gek van motorfietsen en wilde met alle macht een keer bij mij achterop.
Ok...als JIJ nou een topic had geopend met verhaal erbij van joh, vriendin van mn buurjonge enz...had ik het kunnen begrijpen...maar dit is weer een krantenartikel...

ps. Gecondoleerd...
 
Ok...als JIJ nou een topic had geopend met verhaal erbij van joh, vriendin van mn buurjonge enz...had ik het kunnen begrijpen...maar dit is weer een krantenartikel...

ps. Gecondoleerd...

Jah, oke snap wel wat je bedoelt.

Thanks,
Marcel.
 
Moord met voorbedachte rade is van tevoren een plan bedenken om een bepaald persoon die je kent om het leven te brengen.

Doodslag is iemand vermoorden terwijl je van tevoren niet weet dat je die persoon gaat vermoorden.

Dus de man kan geen moord met voorbedachte rade opgelegd worden. Doodslag kan wel, maar de straf zal lager uitvallen omdat hij overspannen was en dus niet duidelijk wist waar hij mee bezig was.
 
Moord met voorbedachte rade is van tevoren een plan bedenken om een bepaald persoon die je kent om het leven te brengen.

Doodslag is iemand vermoorden terwijl je van tevoren niet weet dat je die persoon gaat vermoorden.

Dus de man kan geen moord met voorbedachte rade opgelegd worden. Doodslag kan wel, maar de straf zal lager uitvallen omdat hij overspannen was en dus niet duidelijk wist waar hij mee bezig was.

Jajaja... ik weet het..... Maar zo rijden is toch moord. Maar wat het ook is, het is weer verschrikkelijk.

Die idioot was overspannen en niet toerekeningsvatbaar. Nederlandse wetgeving: hij komt er vanaf zonder straf. :j
 
;( Die vent moet wel erg buiten de werkelijkheid hebben gezeten op het moment dat hij zo zat te stunten. Het is uiteraard weer puur nederlands dat er geen bloedproef / blaastest gedaan kan worden omdat "meneer geen test wenst te ondergaan" |( |( |( .

Ik vind dat je niets meer te wensen hebt als je een dodelijk ongeval hebt veroorzaakt.
 
;( Die vent moet wel erg buiten de werkelijkheid hebben gezeten op het moment dat hij zo zat te stunten. Het is uiteraard weer puur nederlands dat er geen bloedproef / blaastest gedaan kan worden omdat "meneer geen test wenst te ondergaan" |( |( |( .

Ik vind dat je niets meer te wensen hebt als je een dodelijk ongeval hebt veroorzaakt.

Dat vind ik ook, gewoon wettelijk alles preventief testen! Geen gemaar anders doen we ook gelijk preventief opereren uitgevoerd door de slager op de hoek.
 
ja dus? ;)
daar heb je het forum voor... :)

jij post weinig..geen nieuwe max is wheeling with 250 per hour movie?

wat is dat nou....ik zit te wachten :) :) :)

En bla bla weer een krantenartikel van een ongeluk in het weekend...

dus vandaar maar zo n artikeltje... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan