wat een mazzel

Slurfke

MF'er
3 apr 2002
237
0
Goirle
Rij ik vanmiddag over Ringbaan-Zuid. Sta ik voor het stoplicht, komt er ineens een politie busje voor mij staan met zwaailampjes aan. keken mij heel boos aan en ik moest ff meekomen. Staan we aan de kant en hij vroeg waarom ik een lesplaatje achter op mijn motor heb zitten? (ik ben bezig met rijopleiding voor instructeur) Dus ik hem uitgelegd dat ik daar mee bezig was, had toevallig mijn lesboek bij dus ik kon het hem laten zien. Toen vroeg hij naar mijn rijbewijs, had ik nie bij maar hadden ze ff opgevraagd en klopte allemaal wel. Toen begon hij van: ja we hebben u geklokt op 125/130 km/h waar u 70 mocht. Dus ik denk KUT!!!! :X Heb ik een heel verhaal opgehangen dat ik aan het kijken was of mijn koppelling niet slipte en dat ik hem ff moest doortrekken tot zijn sterkste punt. :P Heb ik niet helemaal gelogen want mijn koppelling is echt niet goed. Ik had toevallig ook nog de aankoopbon van de onderdelen bij me. (had ik zaterdag gekocht) Dus ik die ook laten zien en beetje mooi lullen dat ik wel te hard reed, en dat dat eigenlijk niet kan en bla bla bla. :z Zegt hij, voor deze ene keer zullen we het door de vingers zien. En toen gingen ze weer.
Wat een geluk zeg. *D
 
Ben jij die ene die vorige week ook op de Baars was?

Een mooi verhaal wil nog wel eens werken, zo zie je maar weer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan