Wat een MAZZEL!

Erikson

MF'er
16 jan 2003
42
0
Gisterenavond de koop van mijn leven gehad volgens mij....ik had nieuwe kleding nodig en zag op marktplaats.nl een goede advertentie. Deze aardige man had zijn supersport ingeruild voor een bmw dus ook andere kleding gekocht. Ik heb bij hem voor 220 euro een:
-Damen motorpak, afritsbaar (zwart/rood/wit)
-Racelaarzen MQP (zwart/rood/wit)
-handschoenen SPIKE (zwart/rood/wit)
-Shark helm (zwart/rood) heel gaaf design. Hij had zelf een BMW systeemhelm gekocht.

Dit alles was iets meer dan een jaar oud en hij heeft daar ongeveer 1500 k.m meegereden. Nooit in de regen mee gereden en altijd goed onderhouden. Dit was ook te zien omdat het er als nieuw uitzag. Wat zou dit allemaal nieuw kosten denken jullie? Iets van 1200 euro ofzo? *D

Groet,
Erik
 
ditzelfde setje zag ik laatst nieuw hangen voor 200 euro })

ik zag dit setje gister ergens hangen voor 150 pleurotjes, heeft i mooi 70 pleurotjes verdiend :+

Zonder dollen, goeie aankoop denk ik en idd geluk dat alles past.
Veel plezier ermee :}
 
Mazzel dat hij niet wat de marktwaarde is..........hij dacht dat het een ´´slechte tijd´´ was om te verkopen. Ook nog eens mazzel dat alles goed zat. Helm zat zelfs als gegoten. De laarzen zijn iets te groot maar heb daar weinig van gemerkt met schakelen/remmen vandaag. Misschien wat watten in de neus proppen om het op te vullen. Of hebben jullie andere ideeen? ;)
 
Hoezo? Misschien verstandiger om hier geen namen te gaan noemen ivm privacy van mensen.

Groet.
 
Hoezo? Misschien verstandiger om hier geen namen te gaan noemen ivm privacy van mensen.

Mensen die de zaak beflikkeren oid. verdienen IMHO geen privacy! }) }) .

(PS. ik ken Arie L. niet en zeg niet dat hij de zaak beflikkerd...dat ff voor de duidelijkheid!)

Grtzz HagaSan.
 
Dit is gewoon een betrouwbare en eerlijke man....Hij heeft een andere motor gekocht. Een BMW 1150 en daar moet je niet met dat soort kleding op gaan zitten. Ik heb gezien dat hij een nieuw pak had gekocht en een nieuwe helm wat gewoon beter staat bij zijn BMW. Ik denk dat die andere van het forum gewoon net naast de pot heeft gepist...hehe. Het is gewoon heel mooi spul voor ontzettend weinig geld.
 
Dit is gewoon een betrouwbare en eerlijke man....Hij heeft een andere motor gekocht. Een BMW 1150 en daar moet je niet met dat soort kleding op gaan zitten. Ik heb gezien dat hij een nieuw pak had gekocht en een nieuwe helm wat gewoon beter staat bij zijn BMW. Ik denk dat die andere van het forum gewoon net naast de pot heeft gepist...hehe. Het is gewoon heel mooi spul voor ontzettend weinig geld.

Dus toch...

aiai :X

Ik zeg nix meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan