wat een move van rossi..

Status
Niet open voor verdere reacties.

gixxer piet

MF'er
14 mei 2004
63
0
brabant belgie
ik ben eigenlijk wel een rossi fan,zeker nu ie dit jaar weer bewijst dat ie echt geen honda nodig heeft(die op het rechte stuk toch wel duidelijk sneller is.)maar ik,vrat zowat men vingers op tijdens de laatste ronde van de TT,dacht even dat ie er niet meer langs kwam...en an die geweldige actie.ging ik echt helemaal uit men dak...deze man kan echt fantastische dingen op de motor...mss vinden sommige dit niet de moeite om een topic te openen maar noem het dan maar de rossi-fan topic-club :p

gibernaue zen gezicht gezien na de race? O-)
 
GVD :( :( die titel!!

Er zijn mensen die de race tapen en pas later bekijken!!!

full
 
zeikerds :Z
er staat toch niet dat rossi gewonnen heeft?
en die mod wanabee :j

vond et ook geweldig om te zien, en dat gezicht van sete voor en na de race :X
 
zeikerds :Z
er staat toch niet dat rossi gewonnen heeft?
en die mod wanabee :j

vond et ook geweldig om te zien, en dat gezicht van sete voor en na de race :X
:j terug :Z

De OP is hier nog maar net en weet waarschijnlijk niet dat je niet 10 topics over 1 onderwerp hoeft aan te maken. Ik ben graag behulpzaam.
 
ik vondt het helemaal geen mooie actie, als hij de fans wat wilde laten zien had hij wel eerder aangevallen en er een wedstrijd van gemaakt.
nu was het en kleurloze race.
kan hier geen respect voor hebben :r
 
ik vondt het helemaal geen mooie actie, als hij de fans wat wilde laten zien had hij wel eerder aangevallen en er een wedstrijd van gemaakt.
nu was het en kleurloze race.
kan hier geen respect voor hebben :r


dat heet tactiek, gewoon sete de hele wedstrijd laten zwoegen (en zelf lekker de boel sparen) en em dan in de laatste ronde voor lul zetten :X
me like rossi :P
hij bewijst gewoon maar weer dat ie de beste is. het gaat wel om de punten, niet om de show
 
dat heet tactiek, gewoon sete de hele wedstrijd laten zwoegen (en zelf lekker de boel sparen) en em dan in de laatste ronde voor lul zetten :X
me like rossi :P
hij bewijst gewoon maar weer dat ie de beste is. het gaat wel om de punten, niet om de show

:}

idd
 
dat heet tactiek, gewoon sete de hele wedstrijd laten zwoegen (en zelf lekker de boel sparen) en em dan in de laatste ronde voor lul zetten :X
me like rossi :P
hij bewijst gewoon maar weer dat ie de beste is. het gaat wel om de punten, niet om de show

:^

[me]Odie zat bij De Bult, en heeft dus de enige inhaalactie aan kop live gezien *D [/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan