Wat een openbaring

Branding

Rookie
5 aug 2004
13
0
Hilversum
Moet het even kwijt. Heb vrijdag mijn nieuwe motor opgehaald, een zzr 600. Ingeruild voor mijn diversion 600. Natuurlijk het hele weekend op de motor doorgebracht. Wat een wereld van verschil! Als een mes door de boter, zijdezacht, zo soepel, maar ook zoveel power en als een blok op de weg. Fantastisch!! :9~ Ik ben echt helemaal verliefd. Ben blij geweest met mijn diversion, een goede basis, maar dit is echt een openbaring. Zijn er mf-ers die zich hier in herkennen?
 
Mijn eerste motor was een zzr600 uit '94.

Vond het een prima bike en heeft me nooit in de steek gelaten.
 
Ja, daar herken ik wel iets.
Heb pas mijn Div geruild voor een cbr600.
ik schrok zelfs een beetje bij de eerste bochtjes (net vanaf huis de uitrit af), je moet echt hem de bocht ingooien en dat was met de Div meer iets van ooh...beetje sturen en je was de bocht al voorbij.Maar wat een power :9~ !!!!Geweldig...en net wat je zegt,de Div is een goede beginnersmotor..en nu kan het echte rijden beginnen!
Veel plezier met je nieuwe bike!!!
 
Ik had mijn Div600 ingeruild voor een thundercat...

sjessus wat een vermogen. Wel goed dat ik met de div ben begonnen.
 
ja de bochtjes voelen ook anders aan. Heel fijn om de motor 'erin' te gooien en er ook nog eens soepel uit te komen zonder dat je allerlei capriolen hoeft uit te halen en constant moet corrigeren. Het echte rijden kan nu idd beginnen. :9
 
ow ja, dat herken ik zeker (en zo zullen en nóg velen zijn). had ik toen ik van een jaar doorleren op een cb500 naar de vfr750 ging.

nou zijn die eigenlijk niet met elkaar te vergelijken (behalve dat het beide binnen hun soort hele goede fietsen zijn) maar tjonge wat een openbaring was dat. ik heb nog regelmatig het gevoel dat ik over de weg 'zweef' zo soepel rijdt dat ding.
 
Moet het even kwijt. Heb vrijdag mijn nieuwe motor opgehaald, een zzr 600. Ingeruild voor mijn diversion 600. Natuurlijk het hele weekend op de motor doorgebracht. Wat een wereld van verschil! Als een mes door de boter, zijdezacht, zo soepel, maar ook zoveel power en als een blok op de weg. Fantastisch!! :9~ Ik ben echt helemaal verliefd. Ben blij geweest met mijn diversion, een goede basis, maar dit is echt een openbaring. Zijn er mf-ers die zich hier in herkennen?
Ik had een ZZR 1100 gekocht na een honda shadow VLX 600. Vanwege wat problemen bijna een maand op een leen div600 gereden. Ik moet wel zeggen dta ik achteraf vind dat ik er beter door ben gaan rijden. Maar inderdaad, als je dan weer op de ZZR stapt. :9~ Nu ik er aan gewend ben kan ik er ook al redelijk mee gooien maar het kan nog beter en strakker. Het blijft een beest van een motor.
 
Herken het wel een beetje. Na de Div 600 nu de GSXF750. Hoewel ik mijn Divvie erg dankbaar ben(een heel goede leermeester!!) en we samen regelmatig in bochten/op rotondes de racers achter ons lieten, ben ook ik helemaal om. Het is allemaal gewoon net iets meer!
 
Herken ik zeker!

Mijn zx6r ('01) gekocht na een diversion 600 ('93).
Alleen het verschil al met schakelen en natuurlijk onwijs veel sneller!

Heb me altijd best vermaakt op mijn diversion, maar wil nie weer terug.
 
Over het algemeen is dus gewoon KAWA een openbaring :}

Pfff, mijn TDM lag met een uitgelopen big-end lager bij een vriend in den haag in onderdelen verspreid in de schuur, heb in me in die tijd verplaatst op de div 600 van mijn vader.

Hij is er heel blij mee, heeft nooit een andere gehad (heeft deze nieuw gekocht in '94..).

Toen het er slecht uitzag voor de TDM heb ik maar een andere motor gekocht...

En van een div600 op een BakMetWielen R1100R stappen...
Da's een stap waardoor ik begrijp wat je bedoeld...

(Die div van me pa gebruik ik alleen omdat het beter is dan de trein...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan