Wat een plaatje

sporter

MF'er
18 aug 2004
79
0
Hoogeveen
Wat vinden hier van, heb net gekocht. Een Honda 750 Super Magna. Wat heeft dat ding een power zeg. Hopelijk volgen er nog een paar mooie dagen..

Nog even een picie:

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/127913/1a66a6a3d59354286866b084ea65556e (Honda 750 super magna.jpg)​
 
full

:+
Not my kind of bike!!! But have fun with it!!! ;)
 
Met zo'n motor zou ik mijn nick aanpassen.

Anyway. Veel veilige kilometers en veel rijplezier toegewenst!
 
mooie motor hoor,zijn echt super dingen,zouden ze daarom supermagna's heten,veel plezier ermee :]

als ik de loterij win koop ik er een supermagna bij :}
 
zou ook voor een astra gaan ipv zo'n ouwe lullen pooier bak,honda super magna is zeker beter dan een hd,maar als je graag sleutelt ,tja dan kies je natuurlijk voor de hd!
 
idd, waar ging het mis :? ;)

Inderdaad wel verstandig om mijn naam aan te passen. Toen ik begon met lessen ( 4 maanden gelden)wilde ik graag een chopper, totdag ik laats gereden had op een supersport. Ja, dat ging ging wel even wat harder als het lesmotortje. Deze supermagna combineert het een beetje, heeft veel power en pk´s maar je kan er lekker mee toeren. anyway een leuke motor om mee te beginnen zou ik zeggen.

Overigens is ie van 88´en kost 3000,- eurie inclusief een voorjaarsbeurt. Deze supermagna´s staan bij de meeste zaken voor ruim 4000 euro´s en zijn niet zo mooi als deze.
 
Ik zei het een aantal maanden geleden al tegen AFW
ik hou niet van choppers, maar als ik dan toch op 1 zou moeten rijden,
dan had het zeker weten een Magna geweest.
Ik vind ik een mooie motor!

Veel rijplezier!
 
Vette bike. M´n zus heeft ´m ook. Echt strakke fiets, vooral wanneer ie goed gepoetst is. Inderdaad, zit behoorlijk wat power in.

Btw naast dat scherm, is ie zonder sissy-bar nog veel mooier.

Veel plezier!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan