Wat een trieste actie: Bijna motor afgereden

IkBenDexter

Die hard MF'er
9 mei 2003
711
0
Den Haag
Ik zit nog met verbazing achter mijn pctje... Dit moet ik even met jullie delen.

Ik rijd op de motor van mijn werk uit Den Haag weg (de auto ging niet: spijker in mijn band kwam ik vanmorgen achter :( ). Ga de snelweg op en rijd richting Clausplein. Daar komt een metallic Lichtblauwe Volkwagen Caravelle met zilveren stierenvanger achter me rijden op een cm of 50. Richting Amsterdam de fly-over - waar je 70 mag - met km of 85 nemende, gaat dat busje echt op 10 cm achter me rijden. Dus ik gebaar van ga weg. Steken 2 "Marokkaans-aandoende-mannen" hun middelvinger op |( echt stoer). Even gas bij dus om verder van ze af te komen. Geven zij ook gas bij en gaan weer op 10 cm zitten. Dus ik nogmaals gebaren (geen middelvinger 8-) ). Gaan ze links naast me rijden (wordt 2 baans namelijk) en gaan ze naar rechts sturen: mij de vluchtstrook/vangrails in duwen dus. Ik rem af, zij echter ook. We rijden 50 km/u op de snelweg, dus ik wil er links voorbij, rustig accelererend, want het was vrij druk. Gaan ze weer links om me af te snijden. Ik rem, want voor me reed een auto, willen ze me de weg afsnijden. Ik rem verder en accelereer er daarna heel hard voorbij en ga gelijk de snelweg af bij de afslag Forepark. Helaas heb ik zijn nummerbord niet.

Wat zijn dit voor diep trieste acties van die gasten?! Stelletje Ku... :X
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je nummerplaat niet hebt, anders zou je de bumper eraf kunnen slopen als je ze nog eens tegenkwam.

Of als je opzoekt waar de eigenaar van de auto woont. Zal tegenwoordig ook geen probleem meer zijn aan de hand van het nummerbord.
 
Als ik dit lees komt het best eng over
Tegenwoordig weet je het maar nooit.
Je moet ook je schoenen afgeven aan die idioten , dus waarom je motor niet.
jammer dat je geen kenteken weet. Nou ja en dan nog ,denk je dat ze jou
geloven ( je kijk vast teveel tv).
 
Was ook best eng: toch niet zo leuk als ze je de snelweg af willen drukken.

Jammer inderdaad dat ik geen nummerbord heb. Anders: Aangifte doen! Meneer de agent, ik reed om 14:29 uur op de snelweg en... :)
 
Was ook best eng: toch niet zo leuk als ze je de snelweg af willen drukken.

Jammer inderdaad dat ik geen nummerbord heb. Anders: Aangifte doen! Meneer de agent, ik reed om 14:29 uur op de snelweg en... :)

en dan zegt de agent. Helaas pas als iemand je aanrijdt en je waarschijnlijk dood bent, dan doen we wat.

Daarom moet je je tegenwoordig de tijd besparen met aangifte doen en gewoon zelf de zaken regelen. Heb je er meestal ook geen last meer van.
 
Nou ja en dan nog ,denk je dat ze jou geloven ( je kijk vast teveel tv).

Tuurlijk geloven ze je. Ook kenteken van eventuele getuigen ook onthouden en rechtstreeks naar het dichtsbijzijnde politiebureau rijden!!! (in deze situatie helaas te laat B| )

Dit soort gasten moeten ze stenigen ofzo, echt te asociaal voor woorden!!! Stiekem hoop ik atijd dat er dan toevallig wél een KLPD'er achter me zit en alles film / opschrijft/ gade slaat.

Gelukkig ben jij er zonder kleerscheuren vanaf gekomen 8-)
 
Mogelijk geprobeerd je te laten stoppen op de vluchtsrook waarna je motor afhandig wordt gemaakt.
Oude truc, lekker irriteren zodat je verhaal komt halen door te stoppen op de vluchtstrook.

Verstandig dat je niet gestopt bent.

Volgende keer gewoon flink gas geven en maken dat ie niet meer vlak achter je kan komen.

Kenteken opnemen in spiegelbbeeld is moeilijker om te onthouden ook, zeker omdat je het te druk hebt meer meer dan alleen hun op de weg.


Zie dit soort acties niet als pesten, maar als poging om je motor te jatten.
Is makkelijker, met sleutel zonder slot.
 
LOOOOOOOOOL

maar hoe kon het dan dat zij jou konden bijhouden met een busje? :? :? :? en waarom ging je niet tussen het overige verkeer door..

volgende keer doe je een tas achterop met een baksteen erin.. als ze er weer rijden gooi je die door de voorruit. Stelletje apen..
 
en dan zegt de agent. Helaas pas als iemand je aanrijdt en je waarschijnlijk dood bent, dan doen we wat.

Daarom moet je je tegenwoordig de tijd besparen met aangifte doen en gewoon zelf de zaken regelen. Heb je er meestal ook geen last meer van.


Kijk weer een foute redenatie.
Is puur per agent verschillend.
Ik ken er een paar die zeker het kenteken natrekken om te zien met wat ze te doen hebben. Ligt eraan wat daar dan uit komt, maar vervolg is mogelijk.
 
Grmbl.
Onzettend frustrerend om dat je op dat moment niks kunt doen.
Tijd voor de M-F knokploeg. Volgende keer (hopelijk niet van toepassing) proberen het kenteken te onthouden, zodat je in ieder geval aangifte kunt doen (van de signalering van een uitgebrand koekblik).
 
Het wordt tijd dat de motorfabrikanten een "Motor-SOS kitje" leveren: Een makkelijk toegankelijk opbergvakje in de stuurkuip/cockpit waar een mooie M30 moer in past. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik kan wel roepen dat je stoer had moeten zitten doen maja, het is nu eenmaal geen film waarin de dingen altijd goed aflopen...(hoewel, easy rider..)
 
maar hoe kon het dan dat zij jou konden bijhouden met een busje? :? :? :?

en waarom ging je niet tussen het overige verkeer door..

1. Als ik 85 rijd (je mag er 70) en zij laten we zeggen 120 is dat niet zo moelijk.
2. Deed ik ook uiteindelijk, maar in eerste instantie bedenk je niet dat ze je van de weg af willen drukken en in tweede instantie ging dat niet ivm drukte auto's.
3. Wat een eikels.
;)
 
Gatverdamme wat een laffe HONDEN/VARKENS!!! En als ze alleen zijn durven ze niks!!
Gelukkig goed afgelopen.... en idd jammer dat er geen politie was...
Ik las een keer een verhaal van een motorrijder die tussen de file doorreed en al zag dat een automobilist hem in z'n spiegel aan zag komen. Zit ie er naast stuurt die auto tegen hem aan. Gestopt en die vent uit z'n dak van verzekering dit en dat.... tikt er iemand op z'n schouder "KLPD, onopvallende surveilance..." bleek er achter te rijden en alles op video, die vent is als een heel klein mannetje later naar huis gegaan :}
 
tja, ik kan me wel voorstellen dat je geen kentekenplaat hebt.
op de brommer heb je waarschijnlijk geen zuignap op je kuipruit met zo'n uitklapbare tray voor je beker van de BK of McD en een schrijfblok met pen enz.
als je dan druk bezig bent geweest met 'overleven', dan kan ik me redelijk goed voorstellen dat je geen kenteken hebt.

ik vraag me dan echter af (ik luister veel scanner, soort als 'achtergrondmuziek' als ik aan het werk ben) dat er geen mensen in de buurt dat gezien hebben en direct gaan bellen, als ik dat moet geloven zijn er nogal veel HORKEN-bellers in deze regio, in die van jou denk ik nog wel meer.

effe gas geven ? ja, die ken ik... en dan FLITS of krijg je ineens WEL zo'n VROS achter je aan... 120, 130, 140, 150, nog even pushen.. JA, 160, die kunnen we weer z'n rijbewijs afnemen...

ps, valt me nog op dat je 'marokaans uitziende' nog niet hebt moeten wegpoetsen van de linkse rakkers op dit forum.. ;)
 
LØL. Ik bedenk ineens dat je zometeen toch niet mee terug kan rijden naar huis :+

Denk dat er op de RAI nog wel wat leuks staat waar ik mee naar huis kan rijden 8-)

En wel op een dusdanige manier dat ik geen last heb van allerlei busjes :P

WATJE :+

PS: marokkaans uitziende? Weet je zeker dat het geen Italianen waren :+
 
Meestal als iemand zó dicht op mij zit pas ik de snelheid zo aan dat er uiteindelijk 2 seconden afstand tussen zit.
Meestal resulteert dat in dat ze dan je "ineens" in halen obv luid getoeter.
Voordeel is wel dat ze weg zijn en zij hebben het gevoel "gewonnen" te hebben.

1 raden wie de echte winnaar is ;)
 
Als iemand achter me kleeft en ik heb het idee dat ik me niet vrij kan rijden zonder extravagant over de limiet te gaan, dan ga ik meestal net onder de snelheidslimiet zitten. Dan hebben ze meestal geen zin om achter je te blijven en halen ze in.
 
Je moet ook je schoenen afgeven aan die idioten

Excuseer? Dit doet echt niet terzake ...
Er zitten gegarandeerd evenveel procent idioten tussen nederlanders belgen engelsen marrokanen congolezen of mongolezen. Moet je niet nogges de racistische toer opgaan met dergelijke opmerking.
Dat het twee aggressieve idioten zijn die beter es tegen een boom zouen rijen is zonder twijfel, maar dat het marrokanen zijn, en dat je schoenen uit respect moet uitdoen in een moskee doet hier niet ter zake ...
En nee, ik ben geen marrokaan, en ja ik ben atheist. :(
 
Zeker nog nooit in een "moderne" stad geweest, want daar worden je schoenen echt van je poten af gejat. En dat is denk ik waar roosje op doelde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan