wat een TRIESTE figuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Desmodroom

Die hard MF'er
9 okt 2003
656
5
Gisteren gezellig met zijn 3en naar de superbikes geweest. Wat een leuke dag was eindigde in een drama.

We wilden net wegrijden totdat Michiel begon te vloeken. Je gelooft het niet maar ze hebben zijn remleidingen doorgeknipt en zijn remklauwen verwijderd. Wat blijkt, in totaal zijn 6 Ducati's op deze manier naar de klote geholpen.

Ze hebben nog nooit zoiets meegemaakt.

Blijf met je poten van andermans spullen af.

Zie de foto hoe een leuke dag is geëindigd.
full
 
Wat een hufters.
is dit vorig jaar ook niet bij iemand gebeurd?
Maar dan alleen de leiding door gesneden.

Btw maar goed dat hij het zag voor hij weg reed.


Sommige mensen kunnen gewoon niet met de klauwen van andermans spullen afblijven :r
 
Dit mogen ze onder poging tot moord zetten i.p.v. diefstal als die lul gepakt wordt.
Als het om geld ging hadden ze wel iets anders gepakt dan remklauwen!
 
Sommige mensen kunnen gewoon niet met de klauwen van andermans spullen afblijven :r

Sommige mensen kunnen niet van de klauwen van anderen afblijven ;)

Maar een grote WTF is wel op zijn plek hier. Wie steelt er nou remklauwen :/ -O-
Poging tot doodslag zoiets, stel dat je dat niet merkt en wegrijdt. :X
 
Dat bedoel ik.. wat moet je nou met een stel remklauwen?


Blijkbaar zijn die paar 100 Euro's die ze hierop verdienen al genoeg voor ze |( makkelijk te jatten en makkelijk te verkopen.......en als je een setje of wat hebt vang je toch aardig wat geld.
 
Laatst bewerkt:
Wat een stel enorme randdebielen!! Dit is inderdaad gewoon een poging tot doodslag. Hopelijk pakken ze dit soort lui, te triest voor woorden dit!
 
Het is een duc, niet meteen de schuld bij anderen gaan zoeken. Misschien is hij er wel spontaan afgevallen.
 
pffff wat een kloterij zeg..
wat doen die klauwen nou tweedehands..? 300 euro een setje ofzo..?
En wat moet je met 6 sets klauwen..? zal opzeker een bestelling zijn anders doe je dat toch niet? Zoveel vraag is er niet naar lijkt me. Ik had klauwen te koop van mijn 2008 SV, geen brembos ok, maar ze hebben ruim een jaar in mn schuur gelegen voordat ze eens weg waren voor een paar tientjes pfff..

Echt te triest.
Flinke schade ook weer. De meeste zijn met dit soort fietsen vast allrisk verzekerd maar het kost je sowieso geld en tijd... schade is fors ook.. wat denk je dat die spetterende leiding doet met je kuipwerk en de lak op je velg.. brrr... Behoorlijk klote jongens.

Flink ook.
Succes verder.
 
Nou ja, poging tot doodslag? Hoeveel mensen ken je die meteen vol gas wegspuiten, en pas voor het eerst hun rem inknijpen als ze met 240 een haakse bocht naderen? Ik weet wel bijna zeker dat de mensen bij het binnen een meter al wisten. De meeste mensen halen hun motor van de standaard en hebben binnen 5 seconden hun rem al een keer aangeraakt. Houd het dus maar "gewoon" op diefstal. En zoals iemand hierboven al zegt, een setje levert al gauw 300 euro op. Dat maal 6, is 1800 euro, en waarschijnlijk "verdiend" in minder dan een half uur. Is ook geen nieuw fenomeen, ik ken iemand bij wie het twee keer is gebeurd, bij een Kawasaki ZX9. Zou mij niet verbazen als de sets al op MP staan.
 
Nou ja, poging tot doodslag? Hoeveel mensen ken je die meteen vol gas wegspuiten, en pas voor het eerst hun rem inknijpen als ze met 240 een haakse bocht naderen? Ik weet wel bijna zeker dat de mensen bij het binnen een meter al wisten. De meeste mensen halen hun motor van de standaard en hebben binnen 5 seconden hun rem al een keer aangeraakt. Houd het dus maar "gewoon" op diefstal. En zoals iemand hierboven al zegt, een setje levert al gauw 300 euro op. Dat maal 6, is 1800 euro, en waarschijnlijk "verdiend" in minder dan een half uur. Is ook geen nieuw fenomeen, ik ken iemand bij wie het twee keer is gebeurd, bij een Kawasaki ZX9. Zou mij niet verbazen als de sets al op MP staan.


In ieder geval 1 :+
 
Laatst bewerkt:
Ach, ik denk dat zo een verhaal ook wel een beetje wordt aangedikt. Het zal in ieder geval niet al te vaak voorkomen. Al denk ik wel dat een rechter bij de strafmaat rekening zal houden met de mogelijke gevaren. In dat geval zal een officier van justitie daar wel in zijn/haar strafeis op moeten wijzen, want ik denk dat de gemiddelde rechter geen flauw idee heeft wat een remklauw is en wat zo een ding doet. :+
 
Is Ducati tegenwoordig ook al eigenaar van Ohlins??? Kneus dat je er bent

Niet meteen gaan schelden. We weten allemaal dat er geen onderdelen van Ducati's afvallen. Dat zijn Harleys. Ducati's gaan gewoon constant stuk, dat is alles.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan