Afgelopen maand ben ik de eigenaar geworden van een gsx-r 600 k4 geimporteerd uit belgie. Nu was het zo dat er op het kentekenbewijs 78 kw stond, maar de vorige eigenaar heeft mij laten weten dat deze niet (meer) begrenst was. Nu ben ik zaterdag naar Hoegee Suzuki Tuning geweest en heb hem daar op de testbank laten zetten..
En wat kwam er uit?? 88 pk op het achterwiel.. Dus toch begrenst!
Aangezien Marc nog een aantal originele ECU's had liggen op zolder kon ik deze voor een zacht prijsje overnemen. Daarna nog een paar keer op de testbank en gelijk de ECU laten herschrijven, daarna kwamen het aantal pk's uit op 108,2 op het achterwiel!
+- 19 pk winst in ongeveer 5 minuten! En wat rijd dat ding nu lekker fel zeg! Het gasrespons is nu echt veel beter en ook boven de 150 is hij een stuk feller..
Hulde aan Marc en Barry voor de goede service en de gezelligheid!
Ps: Misschien is het niet interessant voor de meeste, maar wilde het toch even kwijt
En wat kwam er uit?? 88 pk op het achterwiel.. Dus toch begrenst!

Aangezien Marc nog een aantal originele ECU's had liggen op zolder kon ik deze voor een zacht prijsje overnemen. Daarna nog een paar keer op de testbank en gelijk de ECU laten herschrijven, daarna kwamen het aantal pk's uit op 108,2 op het achterwiel!
+- 19 pk winst in ongeveer 5 minuten! En wat rijd dat ding nu lekker fel zeg! Het gasrespons is nu echt veel beter en ook boven de 150 is hij een stuk feller..
Hulde aan Marc en Barry voor de goede service en de gezelligheid!

Ps: Misschien is het niet interessant voor de meeste, maar wilde het toch even kwijt