Wat een weer...!!!

Stef-x

MF'er
5 mrt 2003
101
0
Ridderkerk
Wie kent dat gevoel. Je zit achter je compu. Kijkt naar buiten....Wat een heerlijk weer. MAARRRR... Je hebt nog geen motor. grrrr

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Ik moet er nog steeds 1 kopen.

greets
stef
 
Nog erger, het is mooi weer, je hebt wel een motor, maar je kunt niet weg vanwege andere verplichtingen :(
 
Ik moet ook werken, maar ga om half 4 lekker een stukje sturen van Amsterdam naar Z.O.Brabant :9~
 
nog erger je kijkt naar buiten ziet het weer en denkt k*t kan niet rijden omdat zn 2e versnelling naar de klote is en wacht op een schakelbak reparatie mogelijkheid bij een zaak die er hopelijk snel tijd voor heb omdat het zoveel werk is..... ;( ;(
 
Ben tot 5.00 uur op een feestje geweest. Kom nu pas uit bed rollen. Balen, al een halve dag lekker toeren gemist.
 
Nog erger is een nieuwe motor in de achtertuin te hebben staan, maar niet kunnen rijden omdat je niet zeker weet of de verzekering je ondertussen al ingeschreven heeft of niet ;(
 
:?
als ik bel dat ik een nieuwe motor heb en dat ie verzekerd moet worden, dan kan ik meteen rijden....

Dat dacht ik dus ook, maar de tiepmiep bij de ANWB achter de telefoon dacht daar anders over :( die had het over een paar weken wachttijd *insert middelvinger-smile here* :P
Heb ondertussen alle papierhandel al ingestuurd, maar nog nix van hun gehoord, dus ik ga voor de zekerheid toch eerst morgen even bellen...
 
Dat dacht ik dus ook, maar de tiepmiep bij de ANWB achter de telefoon dacht daar anders over :( die had het over een paar weken wachttijd *insert middelvinger-smile here* :P
Heb ondertussen alle papierhandel al ingestuurd, maar nog nix van hun gehoord, dus ik ga voor de zekerheid toch eerst morgen even bellen...

Je hebt misschien nog niet je polis binnen... maar je hebt wel een voorlopige dekking.
 
Vandaag maar eens niet rijden, gister genoeg gereden. Heb toch nu nog 2 weken vrij voor ik aan mijn andere baan begin. Zat mooie dagen in de maand maart om nog te rijden :P Vandaag maar weer eens mijn koekblik pakken die al bijna een hele week stil staat ;)
 
ik ga dood hier.. @!)#($@)@(!*@#)!%#! KUT.. overal hoor je motoren in de verte scheuren.. alle vriendjes kennissen zijn blij aan t rijden.. en hier zit ik.. voor mn monitor.. nadat ik voor de 38e keer hetzelfde stukje frame heb gepolijst.. wachtend op de postbank totdat ze me betalingopdracht van FOKKING 3 WEKEN GELEDEN behandelen zodat die duitser me mn powervalve kan opsturen.. wachtend op de onderdelen die iemand me zou sturen die ik FOKKING 2 WEKEN GELEDEN al heb betaald en die niet meer reageert op mn mailtjes (ik wacht nog 1 dag op reactie en anders wordt het met knokploeg naar zn adres).. dit is echt niet leuk.. en dan ook nog deze hele week vrij.. hele week mooi weer.. wat moet ik nouuuu '( :X
 
Dat dacht ik dus ook, maar de tiepmiep bij de ANWB achter de telefoon dacht daar anders over :( die had het over een paar weken wachttijd *insert middelvinger-smile here* :P
Heb ondertussen alle papierhandel al ingestuurd, maar nog nix van hun gehoord, dus ik ga voor de zekerheid toch eerst morgen even bellen...
pech voor je....
bij een "normale" tussenpersoon (met een motorhart) kun je vanaf de dealer zo wegrijden....
 
nee ik heb het lekker, geen rijbewijs, geen motor, mooi weer en alleen een brom die het niet doet ;(
het lijkt me echt machtig mooi om nou een flink stuk te rijde :9 :]

edit: morgen wel lekker naar Soulfly in 013!
music341.gif
ylsuper.gif

helemaal vanuit Enkhuizen naar Tilburg met de trein, ik heb er nou al zin in. weet iemand de weersverwachtingen voor morgen en overmorgen?
 
Laatst bewerkt:
nee ik heb het lekker, geen rijbewijs, geen motor, mooi weer en alleen een brom die het niet doet ;(
het lijkt me echt machtig mooi om nou een flink stuk te rijde :9 :]

edit: morgen wel lekker naar Soulfly in 013!(Afbeelding)(Afbeelding)
helemaal vanuit Enkhuizen naar Tilburg met de trein, ik heb er nou al zin in. weet iemand de weersverwachtingen voor morgen en overmorgen?

Het blijft de hele week mooi :)
 
Ow ik ken dit gevoel maar al te goed, ik ben verplicht thuis omdat mijn vriendje met de heren wil touren, geloof maar dat ik daar niet blij mee was
screams.gif


Dus nu zat ik gezellig met pa & ma in het koekblik op de snelweg en zag ik over motor rijders voorbij komen
bawling.gif
werd er een beetje verdrietig van, ( en ook wel een beetje jaloers)
 
Terug
Bovenaan Onderaan