Wat een weer...!!!

Hiero nog zo'n gast met die gevoelens, motor is zaterdag omgeflikkerd (standaard klapte in toen ik aan het voorwiel bezig was) en natuurlijk weer zo'n pech gehad dat tie zo ongelukkig viel dat nu de voorvork krom staan :( '(

dus maandag maar als eerste garage bellen... op teletekst te zien dat het hele week dit weer blijft :O
 
Nog veeeeeeeel erger....

De R1 staat in de garage, het is mooi weer, de Nordschleife is open, ik heb een jaarkaart, maar nog steeds geen motorpak. ;( ;( ;(
 
Het blijft de hele week mooi :)

YAHOOO, dan heb ik zeker zin in morgen! we gaan d'r lekker vroeg heen, dus hebben we de middag nog om lekker in het mooie weer door tilburg te struinen.

net trouwens nog ff over de (ijselmeer)dijk geskate, jezus wat kwamen daar een hoop mooie motoren voorbij, was het maar vast zover...
 
heb ook ff gereden met mijn brakke hoofd(gister avond feest) maar ben maar weer terug gegaan ben dinsdag vrij.


Ik wil dan ff kilimeters draaien is de bedoel.

Zou dan toch ook mooi weer wezen.
 
Kom net terug van een heerlijk stuk rijden door de Achterhoek samen met een kameraad !
Onderweg echt onwijs veel motoren tegengekomen.
Alleen krijg je toch wel een beetje koppijn van die uitlaat als je de dag ervoor flink wat gezopen hebt :9

Aankomende week mooi weer ja?
Dan weet ik wat ik ga doen :]
 
Moet ook nog bijna 4 weken wachten totdat ik kan gaan rijden

Heb pas een RDW keuring op 11 april( nou maar hopen dat het bij die ene keuring blijft)

Ga eind deze week een rs 250 halen uit Duitsland.
 
ook erg: wel rijden, maar in een "file" op de dijk zitten :(

Was vanmiddag bij kinderdijk, maar het leek wel of je ergens iets gratis kreeg als je met het koekblik kwam, wat waren er veel auto's ;(

Dan kwam er een leuk bochtje :] , en dan kon je gewoon niet harder dan 30 :r
Dus elke keer als je een gaatje zag snel wat koekblikken voorbij :] :)
Maar het was wel mooi weer, dus verder klaag ik niet hoor ;)
 
nog veeeel erger....
je kijkt naar buiten ziet het weer en je weet niet in welke richting je je rondje moet beginnen....

of nog het ergst vanal,

je ziet dat het goe weer is , je springt op uw motor en vijf minuten later ontploft u spel ;( ;(

lees maar in mijn postje hier
 
Ik heb vandaag weer een lekker stukje gereden.

Ben nog bij mijn dealer geweest want die had een motorshow.

Heb op de nieuwe ZX-6R gereden.
De zithouding is echt raceachtig en dat inlaat geluid is :9~
Mooie kleine teller.
Ik vond hem ook lekker scherp sturen.
Het vermogen vond ik wat mee vallen.
Ik had er wel wat meer van verwacht.
 
Nog veeeeeeeel erger....

De R1 staat in de garage, het is mooi weer, de Nordschleife is open, ik heb een jaarkaart, maar nog steeds geen motorpak. ;( ;( ;(

Toch petje af dat je niet bent gaan rijden zonder goede kleding :} Er zouden er veel zijn die toch met een spijkerbroek aan weg zouden gaan. Petje af hoor!
 
Prachtige dag om mijn motorpak en laarzen schoon te maken en in te vetten.
Trouwens ook mijn helm schoon gemaakt.

gR1d
 
Terug
Bovenaan Onderaan