Wat een weertje!je zou maar moeten werken vandaag!

RedAttack

Die hard MF'er
22 jan 2004
646
0
Rotterdam
ff snel eten en douchen en dan.......stap ik op de motor en kom ik er pas weer vanaf als de zon onder is!!!!!sorry voor de gene die moeten werken vandaag, maar ik moest het even kwijt! }) :]
 
[me]Spider moet werken en wil het dus niet weten :( ;)
[/me]

Overigens is het hier nog steeds mistig...
 
mmm heb ik dat toch zoveel gezopen gister?? moment kijk ik nog een keer.....
de zon is toch echt aanwezig hier hoor! het is geen 30 graden maar voor de tijd van het jaar prima weer dacht ik zo!
 
Hier een culemborg mistig.... laat het deze week maar lekker !%%#@$%# weer worden... dan is het slechte weer weg en als ik me fietsie + vakantie volgende week heb :] :] :] :]
 
Zon??
rotz.gif
 
Hier schijnt het zonnetje, licht bewolkt, paar mooie blauwe stukken dus de wolkjes door... heerlijk *D
 
Het "lekkere" rijweer lijkt elk jaar eerder te komen :?

Tis niks lekker hier en helemaal niet in leren velletje op de fiets :(
Brrrrr
 
Hehehehehehe...... Moet welliswaar werken, maar heb gelukkig de vrijheid om de onder mijn hoede zijnde projecten te kunnen.mogen bekijken.


[me]ZX7-aRnold is dus een groot deel van de morgen aan de rit geweest :) [/me]
 
mmm heb ik dat toch zoveel gezopen gister?? moment kijk ik nog een keer.....
de zon is toch echt aanwezig hier hoor! het is geen 30 graden maar voor de tijd van het jaar prima weer dacht ik zo!
gister gezopen en vanochtend van de boom gerookt zeker.......
503.gif



het is hier gewoon kutweer i.i.g....
 
Hier (Den Haag) ziet het er idd ook heerlijk uit...

Moet toegeven dat het al aardig aan het kriebelen is, maar ja het werk he... :X

Voor de gelukkigen onder ons die en mooi weer en vrije tijd hebben...

Have (lot's of) fun :)
 
Hier in Utreg is het nog altijd mistig.

Ik mag straks 130KM terugrijden naar hengelo :) :P , hopen dat de mist dan een beetje optrekt
 
Hier is het nog wat bewolkt, maar wel een lekker temperatuurtje. :]

Wil steeds de motor maar uit winterstalling halen, maar zou het verstandig zijn :? , je zult zien dat als ik dat doe, dat het dan ineens twee weken gaat vriezen :?
 
Hier is het nog wat bewolkt, maar wel een lekker temperatuurtje. :]

Wil steeds de motor maar uit winterstalling halen, maar zou het verstandig zijn :? , je zult zien dat als ik dat doe, dat het dan ineens twee weken gaat vriezen :?
Laat binnen staan dat ding, dan! Een beetje ons weer verpesten, zeker. :(

:+
 
Hier is het nog wat bewolkt, maar wel een lekker temperatuurtje. :]

Wil steeds de motor maar uit winterstalling halen, maar zou het verstandig zijn :? , je zult zien dat als ik dat doe, dat het dan ineens twee weken gaat vriezen :?

[me]TDMuts denkt daar ook al een tijdje aan, telkens van die mooie dagen tussendoor :] ! Maar idd, als de motor dan hier onder de carport staat gaat het vast weer vriezen B|
[/me]

wou da'k een garage had
 
Terug
Bovenaan Onderaan