wat een...

Status
Niet open voor verdere reacties.

groeneleguaan

Rookie
24 jul 2014
16
0
Zou het zo kunnen zijn, dat het een voorwaarde is om je motorrijbewijs te kunnen halen dat je helemaal niet moet sporen ? Of kom toevallig ik alleen maar van die mafketels tegen op de weg ? Die altijd maar vooraan willen staan bij het stoplicht en liefst nog over de streep bij het stoplicht ? Of van die dwazen die met tering herrie voorbij sjezen `s avonds laat ? Volgens mij is de motor voor dit soort figuren een soort verlengstuk ofzo...wat een losers zeg...vreselijk ergerlijk en eigenlijk zijn het gewoon zielepootjes. Of dat ze met een wheelie door de straat rijden. Moeten anderen dan denken `wow` of zo ? Ga toch weg....zo infantiel !
En dan janken ;( als ze om een boom gevouwen liggen zeker...ik heb nu al medelijden met de boom!
 
Nou, het is zeker geen verlengstuk. Met zo'n helm kan toch geen enkele deerne mijn mooie gouden lokken zien.

Sowieso denk ik niet dat een vrouw vochtig wordt als ik met een wheelie door de winkelstraat schiet, de snelheid is immers zo hoog, ze ziet me toch niet!
 
En hier maak je een account voor aan?? In die tijd had je ook het leven van een onschuldige boom kunnen redden...


Relax, denk aan je hart....
 
Mijn punt is...rij gewoon normaal, val anderen niet lastig en breng anderen niet in gevaar met dat gerace en onnodig herrie maken. Doe dat lekker op een circuit of zo...
 
Nou, het is zeker geen verlengstuk. Met zo'n helm kan toch geen enkele deerne mijn mooie gouden lokken zien.

Sowieso denk ik niet dat een vrouw vochtig wordt als ik met een wheelie door de winkelstraat schiet, de snelheid is immers zo hoog, ze ziet me toch niet!


Van het huilen wellicht :+
 
Op een circuit mogen we geen herrie maken :+

Maarre... Als je hier je frustraties wilt uiten ben je aan het verkeerde adres ben ik bang. Ik zou eens met een psycholoog gaan praten.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn 2 soorten mensen die een dergelijk bericht neerzetten.
1: Een trol
2: Iemand die van z'n vrouw/vriendin niet mag motorrijden, vanachter een toetsenbord zo reageren en in het echte leven (voor zover ze dat (mogen) hebben is het de geijkte "nee, voor mij geen motor want ik rij mezelf te pletter want ik ken mezelf".

In geval van 1: Je bent te vroeg.
In geval van 2: Dump dat mens en/of kweek een paar ballen.
 
Hij zag het gebeuren en dacht, verdomme nou zal ik me ook aanmelden op een motorforum en ik ga die hele klote frustratie van me afschrijven!

Zo dat lucht op.

(Er is geen stoplicht waar ik niet vooraan sta)
 
Er zijn 2 soorten mensen die een dergelijk bericht neerzetten.
1: Een trol
2: Iemand die van z'n vrouw/vriendin niet mag motorrijden, vanachter een toetsenbord zo reageren en in het echte leven (voor zover ze dat (mogen) hebben is het de geijkte "nee, voor mij geen motor want ik rij mezelf te pletter want ik ken mezelf".

In geval van 1: Je bent te vroeg.
In geval van 2: Dump dat mens en/of kweek een paar ballen.


:^

Man man man
 
Mac Williams...misschien moet je iets langzamer lezen ?
Ik vroeg me alleen iets af...ik zei niet dat ze allemaal dom zijn.
Maar misschien ben jij er ook wel zo eentje die de snelheidsborden ook niet kan lezen...dus mijn punt is misschien toch iets langzamer rijden zodat je wel die borden goed kunt lezen.
 
Mac Williams...misschien moet je iets langzamer lezen ?
Ik vroeg me alleen iets af...ik zei niet dat ze allemaal dom zijn.
Maar misschien ben jij er ook wel zo eentje die de snelheidsborden ook niet kan lezen...dus mijn punt is misschien toch iets langzamer rijden zodat je wel die borden goed kunt lezen.


Jij hebt een behoorlijk groot probleem, ik zeg het maar ff voor het geval je het zelf nog niet door had......


Of ben je soms een vriendje van:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan