wat een...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn 2 soorten mensen die een dergelijk bericht neerzetten.
1: Een trol
2: Iemand die van z'n vrouw/vriendin niet mag motorrijden, vanachter een toetsenbord zo reageren en in het echte leven (voor zover ze dat (mogen) hebben is het de geijkte "nee, voor mij geen motor want ik rij mezelf te pletter want ik ken mezelf".

In geval van 1: Je bent te vroeg.
In geval van 2: Dump dat mens en/of kweek een paar ballen.
Denk dat het een is die elke dag in de zelfde file staat. Maar dat zijn vermoedens want hij heeft zich niet netjes voorgesteld.
Maakt niet uit. Zal geen lang zal ze leven beschoren zijn.
 
Zou het zo kunnen zijn, dat het een voorwaarde is om je motorrijbewijs te kunnen halen dat je helemaal niet moet sporen ? Of kom toevallig ik alleen maar van die mafketels tegen op de weg ? Die altijd maar vooraan willen staan bij het stoplicht en liefst nog over de streep bij het stoplicht ? Of van die dwazen die met tering herrie voorbij sjezen `s avonds laat ? Volgens mij is de motor voor dit soort figuren een soort verlengstuk ofzo...wat een losers zeg...vreselijk ergerlijk en eigenlijk zijn het gewoon zielepootjes. Of dat ze met een wheelie door de straat rijden. Moeten anderen dan denken `wow` of zo ? Ga toch weg....zo infantiel !
En dan janken ;( als ze om een boom gevouwen liggen zeker...ik heb nu al medelijden met de boom!


Cant-tell-if-troll-or-just-stupid.jpg


"Mensen" die oranje vlaggetjes aan hun huis/auto/klavots hangen, die zijn pas infantiel....
 
Als ik die borden probeer te lezen loop ik hoger risico op een gieter tussen mn wielen, ik blijf dus lekker doorrijden!
 
Mac Williams...misschien moet je iets langzamer lezen ?
Ik vroeg me alleen iets af...ik zei niet dat ze allemaal dom zijn.
Maar misschien ben jij er ook wel zo eentje die de snelheidsborden ook niet kan lezen...dus mijn punt is misschien toch iets langzamer rijden zodat je wel die borden goed kunt lezen.
Heb 'n camera op men moto, ik speel de films slomotion af en zie de borden in de nabeschouwing wel. Gaat al heel lang goed.
 
Wat is er mis met vooraan staan bij het stoplicht?
Wil je graag dat alle motorrijders achteraan sluiten?.. waardoor de rijen voor het stoplicht nog langer worden en je als motorrijder het risico loopt om van achteren aangereden te worden?

En ja, sommige motorrijders hebben een herrie uitlaat.. netzoals veel lui met een golfje een herrie uitlaat hebben en handrembochtjes maken ipv een wheelie.
 
Zou het zo kunnen zijn, dat het een voorwaarde is om je motorrijbewijs te kunnen halen dat je helemaal niet moet sporen ? Of kom toevallig ik alleen maar van die mafketels tegen op de weg ? Die altijd maar vooraan willen staan bij het stoplicht en liefst nog over de streep bij het stoplicht ? Of van die dwazen die met tering herrie voorbij sjezen `s avonds laat ? Volgens mij is de motor voor dit soort figuren een soort verlengstuk ofzo...wat een losers zeg...vreselijk ergerlijk en eigenlijk zijn het gewoon zielepootjes. Of dat ze met een wheelie door de straat rijden. Moeten anderen dan denken `wow` of zo ? Ga toch weg....zo infantiel !
En dan janken ;( als ze om een boom gevouwen liggen zeker...ik heb nu al medelijden met de boom!


Jij bent zeker zo'n gast, die altijd 70 rijdt, op de snelweg, op de 80 kilometer weg, in de bbk, in de 60 kilometer zone en in de 30 kilometer zone, omdat op de teller kijken afleidt van het naar de weg staren.

Dude koop zo'n 45 kilometer auto en ga op het fietspad rijden, dan hebben wij geen last van je.

Een cursus bij: VerkeerDeBaas: Start kan ik je ook wel aanbevelen. Na het slagen voor die cursus blijkt ineens, dat alle motorrijders vredelievende mensen zijn, die met iedereen rekening houden. O en wel je valium slikken voor het slapen gaan, al die opwinding is slecht voor je hart. :+
 
Man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man
 
Ik rijd ook altijd naar voren bij een stoplicht, en dan ga ik (bij groen uiteraard) altijd heel langzaam optrekken.

Dan moet je die ingeblikte koekwauzen uit hun dak zien gaan joh, geweldig !! :} :Y *O*
 
Man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man
Een grote groep manne zeg.
Er ontbreken er drie trouwes
 
Laatst bewerkt:
Ik pak mijn popcorn er even bij :+

En zoals ik het zie, kan je beter alleen maar motorrijders op de weg hebben, in plaats van automobilisten. Motorrijders zijn een erg sociaal ras die veel rekening houden met anderen.

Dat we iets harder gaan dan auto's en vooraan staan bij stoplichten is voor onze eigen veiligheid, aangezien heel veel van die achterlijke automobilisten niet kunnen rijden.

Tip: neem een paar motorrijlessen, dan snap je het allemaal wel, of mag dat niet van het vrouwtje? ;)
 
Uh...nee, geen vriendje van. Ik geniet wel van het programma. Zoals dit filmpje...terecht toch ?
 
Het valt me wel op dat mac Williams zich nogal aangesproken voelt....juli ook ?

Wat mij opvalt: steun zoeken voor een nogal ongenuanceerd anti-motorrijders standpunt op een motorforum.
Ben je dan een SM-fanaat oid? :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan