Wat een $%@#%$#

Wat een eikel joh (zonder sterretjes). Gelukkig heb je zelf geen schade opgelopen.
Paintbalgun lijkt me ook wel gaaf in zulk soort situaties. (helemaal als zn raampje openstaat)
 
ingehaald worden door een alto? :?
ff de situatie uitleggen: Midden in het centrum van leiden, ga je op een gegeven moment van 1 naar 2 banen. Je rijd daar dus maar 50 of 70 zoals ik O-)

En ja dan wordt je zelfs ingehaald door een alto :+

Maar zoals de meeste al zeggen, mag blij zijn dat het aflopen is, zoals het nmu gegaan is.
 
even een reactie op de spuit bij de uitlaat :
GEBRUIK REMVLOEISTOF EN SPUIT DAT JE UITLAAT IN,DAT ROOKT NIET ALLEEN BETER MAAR HET STINKT ALS DE HEL.
(JA IK HAD VROEGER EEN AUTO EN BOORDE EEN GAATJE IN DE UITLAAT EN POMPTE ER REMVLOEISTOF IN MET EEN OLIESPUITJE,STA STIL BIJ DE VERKEERSLICHTEN,POMP ER EEN PAAR KEER MEE EN BIJ GROEN...............NIEMAND ZIET NOG WAT)

JA JA DAT WAS VROEGER
Wat vroeger leuk was, kan nu nogsteeds leuk zijn 8-)
 
Van motorrijders heb ik nooit last op de weg, ze zijn sneller, flitsen overal tussendoor en maken muziek op de weg! Wat wil je nog meer..

Wat vroeger leuk was, kan nu nogsteeds leuk zijn 8-)


Kan je niet ook gewoon van die rookmachine-olie gebruiken? Remvloeistof is wel lekker kut als je dat ergens op krijgt.
 
Wat een eikel!! Hoop dat je m nog een keer tegenkomt zodat je zn kenteken wel kan onthouden...

Mooi dat je je motor overeind heb kunnen houden.
 
Jammer dat die eikels nooit eens bij blik op de weg of wegmisbruikers herkenbaar in beeld komen.
Zou wel een preventieve werking hebben, maar schijnt vanuit privacy oogpunt weer niet te mogen. (je te barsten rijden mag blijkbaar wel.)

:X
 
de remvloeistof moet je IN je uitlaat spuiten en niet er overheen !!!
geloof me,ik heb van alles erin gespoten,maar remvloeistof werkt echt het beste (stel je voor: een vreselijk grote kruising in de rook zetten en jij gaat er als een speer vandoor,want andere mensen durven niet eens weg te rijden omdat je werkelijk geen hand voor ogen ziet)
probeer het eens bij een wat oudere auto (van je oma of buurman)
 
Tja, mooi kut, klinkt wel als een vervelend spannend momentje.

On the other hand: het feit dat je 't idee had dat die Salto wilde inhalen, en het feit dat ie zo uit z'n dak ging doen me toch denken dat je een al inhalende auto gewoon nog snel ff voorbij genaait bent. Zou ik ook pissig (of geschrokken)van raken, jij ook. Als je zulke acties uithaalt is een reactie niet echt raar, gelukkig voor jou heeft mr Salto het nog een beetje binnen de perken gehouden.
 
Wat ik vanmorgen nou toch meemaakte.

Rij ik zoals gebruikelijk in mijn mooie Suzuki Alto naar m'n werk, wil ik een vrachtauto inhalen als er ineens een muts op een motor naast me zit. Ik schrik me de tering tyfus, want ik had die kleremotor geeneens gezien. Ze reed ook veeeeeeeeeeeel te hard, want ik reed precies 49 km/u toen ik die vrachtauto wou inhalen. Levensgevaarlijk natuurlijk.
Alsof dat nog niet erg genoeg was, kroop ze bijna bij me achter in m'n bumper toen ik moest uitwijken en een noodstop moest maken voor een wijngaardslak die ik ineens de weg zag oversteken.







:+
 
Wat een mongool zeg! :(
Ik heb zomaar het vermoeden dat je die mafnar nog wel eens tegen komt naar je werk, dus dat kenteken ga je vast nog wel eens zien. Denk dat Fer er dan een Alto cabrio van gaat maken... }) :P
Wat was ik kwaad zeg nadat ik joyce aan de tel. had. Ik denk dat de bewuste persoon geluk had dat ik dr op dat moment niet bij was want ik had hem dr echt uitgesleurd :(
 
Een ouwe kameraad van mij deed,tijdens het rijden, zijn standaard naar buiten, wat een beetje vonkjes gaf tegen de auto waardoor de automobilist moet hebben gedacht(toen ie gas minderde en veilig achterbleef):
Die is gekker als ik 8-)


:? :? :? :?

1. als ik dat doet valt mn fiets uit.
2. je been zit tussen de auto en je fiets.
3. bij mij steekt mn standaard nog geen eens mn onderkuip voorbij.


leg uit......... :?
 
Mag ik ff gal spuwen hier?? Vast wel! Ik rij vanmorgen op me gemakkie naar me werk. Op een gegeven moment kom ik achter een alto sport en een vracht wagen te zitten. Wat doe je dan? Je haalt ff in!

Maar blijkbaar kon die alto rijder dat niet helemaal waarderen B| Ik had het idee dat ie zelf net die vrachtwagen in wilde halen en dat ik hem net te snel af was. Nou ja, ik ben er langs probleem opgelost. Ik rij dus voor die vrachtwagen als ik naast me een hoop herrie hoor en na spiegelen blijkt dat meneer in de alto mij vol gas inhaalt.

Nou ja moet ie zelf weten, ja toch? Maar nu komt het mooiste, hij snijd mij en dat is meneer nog niet genoeg, puur om mij te etteren gooit ie hem vol op de rem :( |( Ja misschien gebrek aan inzicht, maar dat zag ik totaal niet aan komen. En daarbij, pal achter me zat die vrachtwagen. Nou ja toch maar remmen want er langs durfde ik niet. Ik had echt me vingers gekruisd dat de vrachtwagen het op tijd zou merken. Dat was gelukkig het geval, maar mijn remming was zo abrubt dat ik begon te slingeren en alles blokkeerde wat kan blokkeren. Kon me motor gelukkig wel rechtop houden.

Was in 1 klap klaarwakker, maar niet wakker genoeg om zijn kenteken te onthouden. En nu ben ik boos! Heel erg boos. Want door die ^%$&$^%$ had ik wel onderuit kunnen gaan of erger..........

Ik stel voor dat je gewoon een snellere motor gaat kopen Lady J en dan vervolgens gewoon zorgt dat je alles en iedereen voor blijft *D

Deze methode werkt perfect en heb je nooit last van die vervelende gastjes in hun autootjes, nadeel is alleen dat je kans om bekeurd te worden voor hoge snelheid iets groter is O-)
 
Tja, mooi kut, klinkt wel als een vervelend spannend momentje.

On the other hand: het feit dat je 't idee had dat die Salto wilde inhalen, en het feit dat ie zo uit z'n dak ging doen me toch denken dat je een al inhalende auto gewoon nog snel ff voorbij genaait bent. Zou ik ook pissig (of geschrokken)van raken, jij ook. Als je zulke acties uithaalt is een reactie niet echt raar, gelukkig voor jou heeft mr Salto het nog een beetje binnen de perken gehouden.

Mee eens. Want je zegt zelf al dat je 'm te snel af was. Zijn reactie is dus 'n "normale" want zo te lezen reageert iedereen zo.

En ik zou als ik jou was een volgende keer niet nadenken of je wel of niet durft in te halen want dan is die vrachtwagen wel te dicht bij. Gewoon er langs rossen dat ding.
Je kan er en links en rechts voorbij.
Je kunt je de vlg. keer ,wetende dat er 'n auto achter zit, niet veroorloven om dan maar vol in de ankers te gaan omdat je er niet langs durft en hopen dat achteropkomend verkeer ook oplettend verkeer is.

Da's dus ervaring opdoen. Want je weet zelf ook wel dat je eigenlijk "fout" zat met die inhaal-manouvre. En de volgende keer wacht je dus wel die 2 tellen met inhalen of als je er wel voorbij gaat, hou je die auto(Alto) beter in de smiezen.

Ben natuurlijk wel blij dat je niets mankeert.
Groet,Fred.
 
de remvloeistof moet je IN je uitlaat spuiten en niet er overheen !!!
geloof me,ik heb van alles erin gespoten,maar remvloeistof werkt echt het beste (stel je voor: een vreselijk grote kruising in de rook zetten en jij gaat er als een speer vandoor,want andere mensen durven niet eens weg te rijden omdat je werkelijk geen hand voor ogen ziet)
probeer het eens bij een wat oudere auto (van je oma of buurman)

:} Die onthou ik voor me winterblik }) ... gewoon met een pompje of iets dergelijks en schakelaar in de auto :?
 
Laatst ook zo'n vreemd geintje meegemaakt. Ik rijd vrolijk de N11 op richting Utrecht. Voor mij rijd een vrachtwagen, even rustig aan we kunnen er zo wel voorbij. Achterme had ik al een duwende auto gezien. Je weet wel zo'n eikel in een dikke diesel TDiigsiweetik leasebak. Gaan we keurig de snelweg op en ik wil dus vrolijk de vrachtwagen voorbij. Kon makkelijk, niks aan de hand. Voor ik er erg in had was die mongool achter me al naast mij en ik zat dus bijna op hem, scheelde een haar. Tjongejonge wat een schutters heb je er toch bij.. Ik weet niet wat het is, auotmobilisten schijnen er steeds minder tegen te kunnen dat je gewoon rapper bent.. ook al zitten er 8 rode i's op je plastic achterspoiler van je auto geplakt.

Maar gelukkig ben je er nog en ben je niet achter hem aangegaan. Je weet nooit wat voor idioot er achter het stuur zit en je bent nog steeds erg kwetsbaar op de tweewieler..
 
Laatst ook zo'n vreemd geintje meegemaakt. Ik rijd vrolijk de N11 op richting Utrecht. Voor mij rijd een vrachtwagen, even rustig aan we kunnen er zo wel voorbij. Achterme had ik al een duwende auto gezien. Je weet wel zo'n eikel in een dikke diesel TDiigsiweetik leasebak. Gaan we keurig de snelweg op en ik wil dus vrolijk de vrachtwagen voorbij. Kon makkelijk, niks aan de hand. Voor ik er erg in had was die mongool achter me al naast mij en ik zat dus bijna op hem, scheelde een haar. Tjongejonge wat een schutters heb je er toch bij.. Ik weet niet wat het is, auotmobilisten schijnen er steeds minder tegen te kunnen dat je gewoon rapper bent.. ook al zitten er 8 rode i's op je plastic achterspoiler van je auto geplakt.
Kijk, dit is nu de andere kant van het verhaal. Dit gebeurd dagelijks en is (mits je goed kijkt) nieteens zo heel boeiend. Wat wel boeiend is is hoe je dr op reageert. Jij schrikt en laat het dr bij zitten ee nander gaat wraak nemen door een motor af te snijden en vervolgens boven op zn rem staan.
Ik hoorde van Joyce dat ze op de terugweg 2 slipsporen heeft gezien. 1 Van die klootzak en ik van haar, het is dus duidelijk niet zachtjes gegaan :( .
Ik denk dat ik niet voor de gevolgen in had kunnen staan als het echt mis was gegaan
 
Da's dus ervaring opdoen. Want je weet zelf ook wel dat je eigenlijk "fout" zat met die inhaal-manouvre. En de volgende keer wacht je dus wel die 2 tellen met inhalen of als je er wel voorbij gaat, hou je die auto(Alto) beter in de smiezen.

Ben natuurlijk wel blij dat je niets mankeert.
Groet,Fred.

Kijk dat begrijp ik dus niet. Er rijd langzaam verkeer (vrachtwagen) met een of meer auto's erachter. Die auto kan er al te dicht opzitten om te zien oftie kan inhalen, of is misschien bang om in te halen. Auto's kunnen nu eenmaal niet zo snel ergens langs als motoren. Maar moet je dan gaan w88 of die automobilist al dan niet die vrachtwagen gaat inhalen? Lijkt me niet. Als je gewoon tijdig (dus voor het daadwerkelijk naar links gaan) je knippertje aandoet en langs beide rijdt is er nix aan de hand en doe je ook niets fout. Die automobilist mag (zogauw die het durft) pas gaan inhalen nadat jij er langs bent. Als de auto eerder knippertje aangeeft mag jij op je beurt niet gaan inhalen.
In mijn ogen heeft Lady J dus gewoon netjes gereden. Dat die alto rijder vervolgens haar afsnijd is behoorlijk onbeschoft, maar om dan ook nog op de rem te gaan staan is gewoon helemaal leip. Die automobilist snapt cker niet dattie met een dergelijke actie gewoon een dode kan veroorzaken (als alles heel erg misgaat).
Pffff ik ben weer zwaar op dreef en weer veel te lange verhalen aan het posten.....anywayz, ben blij dat Lady J er goed vanaf is gekomen! Hopelijk komt iemand die gast nog tegen en wordt dan kenteken genoteerd.
Greetz
Martian
 
Wat begrijp je niet? Dat je o.a.door dit soort shit ervaring krijgt/opdoet?

En waar staat dan dat ze netjes d'r knippers aandeed en dus "mocht"?

Ze zegt toch zelf: je haalt ff in. Ik had het idee dat ie zelf net .....nou ja, ik ben er langs,probleem opgelost. Probleem opgelost.....

Dat wil dus zeggen dat ze zelf ook wel weet dat het niet helemaal koosjer gegaan is.
Niks mis mee,gebeurt 1000x op 'n dag. Dat soort reacties ook,van beider zijde. Want lees sommige M-F commentaren er maar op na.

Is nou eenmaal zo. Is dat normen en waarden-verhaal weer. De 1 denkt vuile oetlul of trutkut of zo.
Een de ander gaat over tot (bijna) fysiek geweld.
 
Je moet behoorlijk machteloos gevoeld hebben en overdonderd. Iemand die zoiets doet.kanje zeggen wat je wil maar schrik slaat je om het hart. gelukkig leef je nog want had niet veel gescheeld.
 
Gelukkig ben je nog heel J.! En wen er maar aan, er zijn helaas meer van die fijne gastjes op de weg...

Jammer, maar waar.
De eerste keer dat mij zoiets gebeurde was ik 2 dagen pisnijdig. ;)
De meesten maken dit idd geregeld mee en je mag blij zijn dat die "grapjes"goed aflopen elke keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan