Wat een $%@#%$#

Reed eergister op de gecombineerde in/uitvoegstrook met een gangetje van 110/120 (waar 100 toegestaan is)
Ik bleef daar rijden en bijna op het einde van de strook (die vervolgens een scherpe bocht naar rechts maakt) knalt ineens van de linkse baan een kut opel safira ofzo achter me, en maar pushen en duwen en doen op een meter of 4 afstand zelfs na een aantal hints :(
Klere lijer, bij een rotonde ben ik afgeslagen en hij ging "rechtdoor" had best zin om die auto een spiegelend object armer te maken B|

Misschien een idee: topic starten met "waar bewaar jij je lagers" of "hoe werkt jou remvloeistof in de uitlaat-injectiesysteem?" :z
 
Wat haalt een Alto Sport dan in hemelsnaam :? De Alto van mijn ma haalt de 120 met windmee en bergaf :+

Maar goed, klote inderdaad, dat kun je allemaal meemaken. Gewoon rustig blijven denk ik dan altijd maar op dat moment. Zelf maak ik ook wel eens een foutje (laatst nog een vrij grove, ook in voorgenoemde Alto non-sport :X ) en dan ben ik altijd wel blij als ze het me toch vergeven. Je weet dan ook wel wat je fout hebt gedaan.

Maar als het expres gebeurt en om iemand te stangen vind ik het best onfatsoenlijk :(
 
Misschien had die bloedbak last van accuut zuurstofgebrek, in deze weersomstandigheden niet zo vreemd....Hier past dan fors gebruik van de oranje veiligheidshamer om 'm uit zijn benarde positie te bevrijden :? O-)

Of je had 'm op 20 meter(of meer, veilige afstand iig) kunnen blijven achtervolgen, weet je meteen waar die woont of zijn beschermgeld int, makkelijker bij het doen van aangifte: 0900-TUIG(8844).want poging tot doodslag behoort niet ongestraft te blijven en je helpt je beste vrienden met het halen van hun bonnenquotum :? O-)
 
Je moet behoorlijk machteloos gevoeld hebben en overdonderd. Iemand die zoiets doet.kanje zeggen wat je wil maar schrik slaat je om het hart. gelukkig leef je nog want had niet veel gescheeld.
Niet machteloos, maar geirriteerd en verontwaardigd meer. Ik snap gewoon echt niet dat iemand op deze manier zijn gram probeert te halen |(

Heb hem ovigerens niet meer gezien, :(
 
Gelukkig dat je niks ernstigs is overkomen,hoop dat je er een hele wijze les kan uithalen: Automobilisten,NIET te vertrouwen...
Het lijkt af en toe wel of je ook voor hen moet nadenken in het verkeer.
En ik vind dat op dit soort misdragingen in het verkeer weer lijfstraffen moeten worden ingevoerd... of ben ik dan weer ouwerwets???
Wens je in ieder geval een heleboel VEILIGE kilometers motorfietsplezier

Greetz,
Remco
 
Gelukkig dat je niks ernstigs is overkomen,hoop dat je er een hele wijze les kan uithalen: Automobilisten,NIET te vertrouwen...
Het lijkt af en toe wel of je ook voor hen moet nadenken in het verkeer.
En ik vind dat op dit soort misdragingen in het verkeer weer lijfstraffen moeten worden ingevoerd... of ben ik dan weer ouwerwets???
Wens je in ieder geval een heleboel VEILIGE kilometers motorfietsplezier

Greetz,
Remco
Motorfiets plezier laat ik niet door die mongolen bederven hoor, ik ben en blijf een motorrijdster in hard en nieren 8-)
 
Alto Sport!!!!...... WHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA

kun je nagaan wat een zielige kakkers er rond rijden...



alto sport :r
 
Je moet je idd helemaal het takkelazarus geschrokken zijn zeg!

Je kunt van automobilisten natuurlijk een hoop ongein verwachten maar ik ben benieuwd of ik me kan inhouden de eerste keer dat ik door zo'n idioot opzettelijk in levensgevaar wordt gebracht...

[me] 2 Meter Ellende ziet zich een auto volgen tot diens eindbestemming, afstappen en met z'n volle 2 meter, 100 kg op de bestuurder inbeuken; een afdruk van de knokkels van z'n rechter handschoen in bestuurders linkerkaak en Shoei-logo midden op diens voorhoofd achterlatend. (Ik weet het, zo laag moet je jezelf nooit laten zakken, maar het zou me héél hard gaan jeuken...)[/me]

Iets van een leermoment is het natuurlijk altijd, maar wie zit daar op te wachten...

Goed dat je ongedeert bent gebleven.
 
Je moet je idd helemaal het takkelazarus geschrokken zijn zeg!

Je kunt van automobilisten natuurlijk een hoop ongein verwachten maar ik ben benieuwd of ik me kan inhouden de eerste keer dat ik door zo'n idioot opzettelijk in levensgevaar wordt gebracht...

Iets van een leermoment is het natuurlijk altijd, maar wie zit daar op te wachten...

Goed dat je ongedeert bent gebleven.
Weet je wat het vreemde is??? Op dat moment schieten die wraak gevoelens niet eens zo heel erg door je hoofd, je denk een paar keer wat een mongool and thats it!

Maar dan kom je aan op je werk en dan denk je er nog eens over na en dan komt de woede pas. Geloof mij die gozer is zijn leven niet zeker als ik hem weer zie.
Ik ben dan wel niet heel sterk en/ of groot maar woede kan je ongekende krachten geven. Dan laat ik me maar lekker kennen boeit me niet, hij moet gewoon normaal doen punt uit.

Lady j heeft gesproken 8-)
 
Met het warme weer heb je nog meer rare idioten dan normaal. Zo'n alto heeft geen airco omdat de motor dat niet kan trekken; zou accuut stilvallen. De persoon is dus al verhit en verhitte mensen hebben aanzienlijk lagere agressiedrempels. Het blijft zwaar k :( t en gelukkig kan je het navertellen zonder schade)

Laatst drukte een Volkswagen Bora me op de ring A10 bijna de vangrail in. Gas er op en claxon in (normaal zoek ik me rot naar dat ding en nu ging die per direct af). Maak even verder op een gebaar van: wat maak je me nou? (nee... niet het internationale :j... dat doe ik nooooit O-) ). Blijft die vent op ruime afstand achter me en durft niet in mijn buurt te komen :+ Kijk, dat vind ik dan weer komisch. Vent is bang voor een kereltje op een motor terwijl ik niks kan uitbrengen tegen dat koekblik.
 
Weet je wat het vreemde is??? Op dat moment schieten die wraak gevoelens niet eens zo heel erg door je hoofd, je denk een paar keer wat een mongool and thats it!

Maar dan kom je aan op je werk en dan denk je er nog eens over na en dan komt de woede pas. Geloof mij die gozer is zijn leven niet zeker als ik hem weer zie.
Ik ben dan wel niet heel sterk en/ of groot maar woede kan je ongekende krachten geven. Dan laat ik me maar lekker kennen boeit me niet, hij moet gewoon normaal doen punt uit.

Lady j heeft gesproken 8-)

met een kettingslot hoef je niet sterk te zijn 8-)
ben een keer 8ter zo'n kansloos mannetje aan gereden,
aangekomen op bestemming na een hoop gescheld en gevloek
een kettingslot in die gast z'n anabolepolo(lees golf gti)geparkeerd.

gevolg was wel een hoop gezeik met de wet,
maar het luchte ZO op
 
Terug
Bovenaan Onderaan