Wat een $%@#%$#

Lady j

MF veteraan
29 aug 2002
2.390
0
omgeving den haag
Mag ik ff gal spuwen hier?? Vast wel! Ik rij vanmorgen op me gemakkie naar me werk. Op een gegeven moment kom ik achter een alto sport en een vracht wagen te zitten. Wat doe je dan? Je haalt ff in!

Maar blijkbaar kon die alto rijder dat niet helemaal waarderen B| Ik had het idee dat ie zelf net die vrachtwagen in wilde halen en dat ik hem net te snel af was. Nou ja, ik ben er langs probleem opgelost. Ik rij dus voor die vrachtwagen als ik naast me een hoop herrie hoor en na spiegelen blijkt dat meneer in de alto mij vol gas inhaalt.

Nou ja moet ie zelf weten, ja toch? Maar nu komt het mooiste, hij snijd mij en dat is meneer nog niet genoeg, puur om mij te etteren gooit ie hem vol op de rem :( |( Ja misschien gebrek aan inzicht, maar dat zag ik totaal niet aan komen. En daarbij, pal achter me zat die vrachtwagen. Nou ja toch maar remmen want er langs durfde ik niet. Ik had echt me vingers gekruisd dat de vrachtwagen het op tijd zou merken. Dat was gelukkig het geval, maar mijn remming was zo abrubt dat ik begon te slingeren en alles blokkeerde wat kan blokkeren. Kon me motor gelukkig wel rechtop houden.

Was in 1 klap klaarwakker, maar niet wakker genoeg om zijn kenteken te onthouden. En nu ben ik boos! Heel erg boos. Want door die ^%$&$^%$ had ik wel onderuit kunnen gaan of erger..........
 
Zoals een collega ratbiker,JPI, ook een hekel aan 'bumperklevers en ander gespuis O-) .

Hij heeft een leiding gemaakt die uitkomt op de uitlaten.
Die leiding wordt bediend met een spuit.
In die leiding zit:



Olie

:} 8-)


Leuk voor de 'achterblijvers'..... ;)


Ja ik kan nou wel zeggen: had toch geprobeerd het kenteken te onthouden, of was hem achtervolgd, maar dat is achterafpraat.

Blij dat je nog heel bent :)
 
Gelukkig ben je nog heel J.! En wen er maar aan, er zijn helaas meer van die fijne gastjes op de weg...
Ik had er laatst nog een op de snelweg die opzij keek, mij zag en bewust zijn stuur omgooide, stelletje randdebielen :(

Zoals een collega ratbiker,JPI, ook een hekel aan 'bumperklevers en ander gespuis O-) .

Hij heeft een leiding gemaakt die uitkomt op de uitlaten.
Die leiding wordt bediend met een spuit.
In die leiding zit:

Olie

:} 8-)

Leuk voor de 'achterblijvers'..... ;)
Vooral leuk voor de motorrijders die er daarna overheen rijden :X
 
Oke, dan is het 8-)
Oja, en ook van die scherpe dingen die,als je langs een auto rijdt, je kan uitklappen en die de auto dan helemaal openrijten, enenenenenenenenene............

Sorry,fantasie slaat ophol..... te vaak MadMax gezien blijkbaar
O-)


:P :9
 
hehe ik ken wel een verhaal van een monteur die een bumperklever had zelfs nog toen ie de snelheid opvoerde naar 150/160 km/u, dus toen graaide ie in zijn zakken, vond nog een paar oude kogelagers en gooide die over zijn schouder. dwars door de ramen bij meneer zijn BMW, die zal ook wel weer ff nadenken voor ie weer kleeft. 8-)
iig geval rijden er echte gekken ronod, wees blij dat je niet op je plaat bent gegaan.
 
Een ouwe kameraad van mij deed,tijdens het rijden, zijn standaard naar buiten, wat een beetje vonkjes gaf tegen de auto waardoor de automobilist moet hebben gedacht(toen ie gas minderde en veilig achterbleef):
Die is gekker als ik 8-)
 
Wat een mongool zeg! :(
Ik heb zomaar het vermoeden dat je die mafnar nog wel eens tegen komt naar je werk, dus dat kenteken ga je vast nog wel eens zien. Denk dat Fer er dan een Alto cabrio van gaat maken... }) :P
 
wow sommige mensen zijn echt voor niets verlegen.
Wees blij dat je er heelhuids van af bent gekomen en tja die kerel komt zichzelf nog wel is tegen.
 
even een reactie op de spuit bij de uitlaat :
GEBRUIK REMVLOEISTOF EN SPUIT DAT JE UITLAAT IN,DAT ROOKT NIET ALLEEN BETER MAAR HET STINKT ALS DE HEL.
(JA IK HAD VROEGER EEN AUTO EN BOORDE EEN GAATJE IN DE UITLAAT EN POMPTE ER REMVLOEISTOF IN MET EEN OLIESPUITJE,STA STIL BIJ DE VERKEERSLICHTEN,POMP ER EEN PAAR KEER MEE EN BIJ GROEN...............NIEMAND ZIET NOG WAT)

JA JA DAT WAS VROEGER
 
Jeez, wat een klootzak,
Blij dat alles goed is met je...

Dit soort dingen gebeuren helaas maar al te vaak :S
:^
Ja, het is triest gesteld met de mentaliteit van sommige weg(ge/mis)bruikers. We maken dit allemaal wel eens mee.

[me]Beemerbuffel heeft zoiets ook al eens aan de hand gehad en kon zich ternauwernood inhouden om de **kel in kwestie niet even te heropvoeden, is echter geen garantie dat 'ie de volgende er ook zo mee weg laat komen O-)
[/me]


Wees maar blij dat je het er zonder kleerscheuren hebt afgebracht. Natuurlijk wel blijven uitkijken of je 'm nog een keer tegenkomt en dan het kenteken wèl onthouden.... O-)
Het gebeurt allemaal zo snel, je weet pas achteraf wat je eigenlijk had moeten doen...

Maar nogmaals, wees maar blij dat er verder niets gebeurt is, je legt het op de :] altijd af tegen een koekblik, hoe klein die ook is.
 
Een ouwe kameraad van mij deed,tijdens het rijden, zijn standaard naar buiten, wat een beetje vonkjes gaf tegen de auto waardoor de automobilist moet hebben gedacht(toen ie gas minderde en veilig achterbleef):
Die is gekker als ik 8-)

Mijn fietsje houd er mee op wanneer ik de standaard uit doe :X
 
even een reactie op de spuit bij de uitlaat :
GEBRUIK REMVLOEISTOF EN SPUIT DAT JE UITLAAT IN,DAT ROOKT NIET ALLEEN BETER MAAR HET STINKT ALS DE HEL.
(JA IK HAD VROEGER EEN AUTO EN BOORDE EEN GAATJE IN DE UITLAAT EN POMPTE ER REMVLOEISTOF IN MET EEN OLIESPUITJE,STA STIL BIJ DE VERKEERSLICHTEN,POMP ER EEN PAAR KEER MEE EN BIJ GROEN...............NIEMAND ZIET NOG WAT)

JA JA DAT WAS VROEGER

full


[me]Odie kan er wel om lachen ;) [/me]
 
Jezus J, gelukkig heb je hem rechtop gehouden!

Een nare gebeurtenis, maar het toont wel weer voor jezelf aan natuurlijk dat jij een VEEL beter mens bent dan sommige anderen, toch? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan