wat gaat dit geintje kosten

BSM2

MF veteraan
22 jun 2002
4.971
6
-
ik ben gelaserd met de motor binnen de bebouwde kom.

na correctie reed ik 48km/h te hard
ik heb nog nooit eerder een snelheidsboete boven de 20km/h te hard gehad.
ik ben een beginnende rijder (naja, al 2 jaar het rijbewijs).

wat gaat me dit geintje kosten?
ik weet dat ik kan rekenen op 2/300,- euro maar zijn er hier mensen met ervaring? :+
ook zei de agent me dat ik hoogstwaarschijnlijk voor meot komen, wat houd dit in?.
alvast bedankt ;)
 
300 zit in de goede richting naar ik heb vernomen van een niet nader te noemen persoon ergens hier op MF.
 
48kph Te hard is normaliter bij een eerste overtreding een transactievoorstel. Niet voorkomen.
 
Volgens mij kan je op een hogere boete rekenen dan die 300 euro hoor :X
 
Bij de eerste keer zal het normaal gesproken bij een schikkingsvoorstel van €360,00 blijven. Hoe het verder zit ivm de beginnende bestuurdersregeling weet ik niet.

Succes met sparen (en wees het komende jaar voorzichtig ivm de recidiveregeling!)


Oh ja: Foei, dat mag niet!
 
Zal tussen de 350 en 450 euro liggen denk ik.
Is een behoorlijke iig.

Net even nagevraagd, 46 te hard (met de auto, binnen bbk) had iemand (jeroen de groninger, als je m nog kent) een boete van 300 voor, is al wel 2 jaar geleden.
 
vorig jaar was het iig +/- 320 euri.. O-)

EDIT: en voorkomen was toen ook nog niet nodig :N
 
Yep transactie voorstel, niet voorkomen maar de volgende keer wordt het wel meegenomen....oftewel, voorkomen en een stuk zwaardere boete.

Mijn advies.....ff rustig aan doen :Y
 
ik ben gelaserd met de motor binnen de bebouwde kom.

na correctie reed ik 48km/h te hard
ik heb nog nooit eerder een snelheidsboete boven de 20km/h te hard gehad.
ik ben een beginnende rijder (naja, al 2 jaar het rijbewijs).

wat gaat me dit geintje kosten?
ik weet dat ik kan rekenen op 2/300,- euro maar zijn er hier mensen met ervaring? :+
ook zei de agent me dat ik hoogstwaarschijnlijk voor meot komen, wat houd dit in?.
alvast bedankt ;)


voor 60 KM te hard binnen de bebouwde kom was ik een 2/3 jaar geleden een kleine 400 euro kwijt.
 
Bij de eerste keer zal het normaal gesproken bij een schikkingsvoorstel van €360,00 blijven. Hoe het verder zit ivm de beginnende bestuurdersregeling weet ik niet.

Succes met sparen (en wees het komende jaar voorzichtig ivm de recidiveregeling!)


Oh ja: Foei, dat mag niet!


weet je dat ik nooit bericht heb gekregen dat ik in die regeling zat?
hoorde pas later dat ik waarschijnlijk een soort proeftijd zou hebben.

:?
 
hmm rond de 300/350,- kan ik dus reken, damn das een bult geld :X |(

ikheb hetpunten rijbewijs, ben ik nu een punt kwijt. of is dat pas na 50km/h te hard?
 
hmm rond de 300/350,- kan ik dus reken, damn das een bult geld :X |(

ikheb hetpunten rijbewijs, ben ik nu een punt kwijt. of is dat pas na 50km/h te hard?
bij 30 te hard 1 punt en rood licht een punt en dood door schuld is ook een punt,ik had begin vant jaar 240 ofzo voor 43 te hard in de bebouwdekom ,maar je kan het opzoeken op internet wat het je ongeveer gaat kosten ,ff googlen op cjib of prijzen boete's zoiets heb ik ook gedaan klopte vrij aardig
 
hmm rond de 300/350,- kan ik dus reken, damn das een bult geld :X |(

ikheb hetpunten rijbewijs, ben ik nu een punt kwijt. of is dat pas na 50km/h te hard?
Yep, die punt ben je kwijt. Das vanaf 30kph te hard (40 op de snelweg).
 
bij 30 te hard 1 punt en rood licht een punt en dood door schuld is ook een punt,ik had begin vant jaar 240 ofzo voor 43 te hard in de bebouwdekom ,maar je kan het opzoeken op internet wat het je ongeveer gaat kosten ,ff googlen op cjib of prijzen boete's zoiets heb ik ook gedaan klopte vrij aardig

prijzen kan ik dus niet vinjden omdat het boven de 30 per persoon verschillend is. vandaar dat ik graag de mensen met ervaring wil horen :)

dat van jou, is dat binnen of buiten bebouwde kom? ik gok buiten bebouwde kom
 
hmmm, dat gaat een aardig centje kosten maar, ik dacht dat tegenwoordig een heterdaad binnen de bebouwde kom sneller dan 30 km/u rijbewijs inleveren was???
 
ik ben gelaserd met de motor binnen de bebouwde kom.

na correctie reed ik 48km/h te hard
ik heb nog nooit eerder een snelheidsboete boven de 20km/h te hard gehad.
ik ben een beginnende rijder (naja, al 2 jaar het rijbewijs).

wat gaat me dit geintje kosten?
ik weet dat ik kan rekenen op 2/300,- euro maar zijn er hier mensen met ervaring? :+
ook zei de agent me dat ik hoogstwaarschijnlijk voor meot komen, wat houd dit in?.
alvast bedankt ;)


Dat geeft jou de verplichte mogelijkheid het rijk te sponsoren voor het luttele bedrag van..! 360 euro (incl BTW)

Alvast bedankt voor de bijdrage :+
 
Laatst bewerkt:
Ik had buiten de bebouwde kom 52 te hard en dat kwam op 400 euro uit.

Als ze redelijk zijn maken ze het bedrag hoger dan 400 euro met al die spelende kinderen en ouderen op straat :9 :Y
 
ik ben gelaserd met de motor binnen de bebouwde kom.

na correctie reed ik 48km/h te hard
ik heb nog nooit eerder een snelheidsboete boven de 20km/h te hard gehad.
ik ben een beginnende rijder (naja, al 2 jaar het rijbewijs).

wat gaat me dit geintje kosten?
ik weet dat ik kan rekenen op 2/300,- euro maar zijn er hier mensen met ervaring? :+
ook zei de agent me dat ik hoogstwaarschijnlijk voor meot komen, wat houd dit in?.
alvast bedankt ;)


35 te hard binnen bebouwde kom is 250 eurie (helaas ervarings deskundige dit jaar geworden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan