wat gaat me het kosten zac rijden per dag

En bedankt weer ,nu weet ik ook wat ik in dit eerste jaar kwijt ben.. 2 setjes banden a 500euro, er zat nog een goed setje op toen ik hem kocht, 12 keer gereden a 150 euro per keer, een toms cursus a 220 euro, licentie a 150, gelukkig kost het heen en weer rijden mij niks. Dan nog de dag onderhoud.. :? Tel ik het vallen er nog niet bij... |( Pppfff. Maar een lol dat je er van hebt,dat had ik veel eerder moeten doen... :] *O*

Tot volgend jaar op de baan... :Y
 
Laatst bewerkt:
vind dat veel. og je 60e dus setje remblokken per dag erdoor gooit :N
eten en drinken neem je mee, das 5e en gen 35
diesel auto: heb tankpas :P



scheelt al gauw 200e ;) :P
jij zit nog in de ontkeningsfase ;) _O- Bij dit alles reken je nog niet eens de afschrijving van je motor mee. Die is per jaar gemiddeld minimaal 2000 euro (zonder crahes) Rij je 10 dagen lopen de kosten al weer met 200 euro per dag op. Je voelt het niet direct maar het is er wel _O-
Ik heb een berekening gedaan van 3 jaar ZAC rijden en kwam toch op 800 euro per dag :X waarbij ik vooraf mijn budget op 4000 euro per jaar had bepaald. Ik reed uiteindelijk ook maar 5 dagen per jaar.
Iedere crash kost gemiddeld 1000 euro. Afschrijving pak, nieuwe helm, enz
Banden 150 euro per dag.
Diesel benzine 100 euro
Inschrijven 150 euro.
Onderhoud (gemiddeld)150 euro als je het niet zelf kan inclusief slijtageonderdelen als oliefilter, olie, remblokken, koelfvloeistof _O- _O-
Eigenlijk belachelijk maar ik zou het zo weer doen :]
 
Laatst bewerkt:
Getverderrie hou toch eens op!
Stel dat onze vrouwen hier stiekem meelezen???

Straks gaat ook nog iemand voorrekenen wat een dag niet werken kost.....


O-)
 
Eeuh dag niet werken moeten jullie ook niet vergeten, dat is ook 400 euro :P
 
Laatst bewerkt:
Ben er al over in bespreking met mijn werkgever, maar het enige antwoord wat hij geeft is: "Credit Crisis" :(
 
Doe net als ik! Neem 2 dagen voor je gaat racen een berg geld mee. Je gaat inkopen doen voor de motor en vervangt wat nodig is, neem nog wat voor de zekerheid mee naar het circuit. *D Kijk een dag na het rijden of je nog een paar muntjes over hebt om in je kleingeld pot te gooien. Voordeel!! Je gaat steeds lichter lopen en hoeft je geen zorgen te maken wat je allemaal gaat doen met je geld. :o Het mooie hier van is weer, aan het einde van het seizoen ben je dubbel zo gemotiveerd om te werken. Om alle vergeten rekeningen weer te kunnen voldoen. :+
 
een seizoen zac kost mij ongeveer 10x pijpen en 14 dagen moeilijk zitten,maaar het plezier dat ik er mee heb zozozozozozozozozoz das kickkkkuh
 
En bedankt weer ,nu weet ik ook wat ik in dit eerste jaar kwijt ben.. 2 setjes banden a 500euro, er zat nog een goed setje op toen ik hem kocht, 12 keer gereden a 150 euro per keer, een toms cursus a 220 euro, licentie a 150, gelukkig kost het heen en weer rijden mij niks. Dan nog de dag onderhoud.. :? Tel ik het vallen er nog niet bij... |( Pppfff. Maar een lol dat je er van hebt,dat had ik veel eerder moeten doen... :] *O*

Tot volgend jaar op de baan... :Y
:Y
ben er ook weer bij hoor :W

en koop in de winter wel weer een set bandjes :P
cursus hoeft niet meer :+
 
Racen is het mooiste wat er is.. Moet er 's winters altijd financieel van bijkomen maar daar heb je de hele winter de tijd voor... :? Maar we hebben het er graag voor over..

Minimaal nodig:
Goed humeur en geen stress a 0,-!!!

Verder
Inschrijfgeld a 155
Goed setje banden a 250-300
Benzine a 20-40 euro
Reiskosten a 0,20 p/km
Eten/drinken 15-20 euro

hmm best veel geld B|

De kick en plezier zijn onbetaalbaar ;)
 
Laatst bewerkt:
ja duh, jij moet al 40 dagen verlof nemen met al die dagen :P

maar hij heeft al een brommer, dat scheelt ook al een beetje :P
 
jij zit nog in de ontkeningsfase ;) _O- Bij dit alles reken je nog niet eens de afschrijving van je motor mee. Die is per jaar gemiddeld minimaal 2000 euro (zonder crahes) Rij je 10 dagen lopen de kosten al weer met 200 euro per dag op. Je voelt het niet direct maar het is er wel _O-
Ik heb een berekening gedaan van 3 jaar ZAC rijden en kwam toch op 800 euro per dag :X waarbij ik vooraf mijn budget op 4000 euro per jaar had bepaald. Ik reed uiteindelijk ook maar 5 dagen per jaar.
Iedere crash kost gemiddeld 1000 euro. Afschrijving pak, nieuwe helm, enz
Banden 150 euro per dag.
Diesel benzine 100 euro
Inschrijven 150 euro.
Onderhoud (gemiddeld)150 euro als je het niet zelf kan inclusief slijtageonderdelen als oliefilter, olie, remblokken, koelfvloeistof _O- _O-
Eigenlijk belachelijk maar ik zou het zo weer doen :]

Ik verwacht jou volgend jaar eigenlijk weer op de grid...... :Y
 
Pffff geef ze me maar :Y . Laat ik je zien dat ik er een seizoen voor kan zaccen.
Durf er zelfs om te wedden..........krat pils?
Centen kun je over maken. Mail maar ff voor mn gegevens.
zelfs IK kan voor dat geld een seizoen zaccen en dan kan er nog een setje voorvork cartridges, helm en laarzen bij ook!
 
Terug
Bovenaan Onderaan