wat gebeurt er met inbeslag genomen motor?

Gaan ze een potje mee raggen....
heb hier een bekeuring liggen van 416 euro voor een overtreding die is gemaakt terwijl hij in beslag was genomen..
voor baksteen en R1 en andere ongelovige thomassen, heb de stukken hier liggen.
Sukkels |(

Ik neem aan dat je hier wel werk van hebt gemaakt :?
 
post die eens dan,ik zou wel weten naar wie ik een paar briefjes ging sturen.
dat zou dus echt belachelijk zijn.
vertel er eens wat meer over?
 
ze gooien het op een verkeerd proces verbaal, c.q datum- tijdstip......
maar daar zijn ze nog niet klaar mee, maar loopt al bijna een jaar nu en zit nog steeds geen schot in, alleen klerk van officier van justitie heeft tot nu toe positief gereageerd, maar wil er nu nog geen verdere mededelingen over doen, gaat nu naar de nationale ombudsman

hou jullie nog wel op de hoogte
 
Gaan ze een potje mee raggen....
heb hier een bekeuring liggen van 416 euro voor een overtreding die is gemaakt terwijl hij in beslag was genomen..
voor baksteen en R1 en andere ongelovige thomassen, heb de stukken hier liggen.
Nondeju.....waarom ben ik nou weer een ongelovige thomas B| :( B|

Ik verdedig wel eens politiemensen als ik van mening ben dat de straatmensen op het politieke beleid worden aangevallen, geef verder veel uitleg als daarna gevraagd word en steek daar vaak best wat tijd in en ben 1 van de eersten die ook toegeeft dat ook politiewerk mensenwerk is en dat dus zelfs ook politiemensen wel een fouten maken B| ....


En nu word ik door iemand die net 10 dagen meeleest uitgemaakt voor een ongelovige thomas :? |( :?

Leg 'ns uit, K@W@ ????
 
Mijn moto was ook in beslag genomen (ik heb er nog een heel topic aan gewijd, zaak loopt nog) en de agent in kwestie zei tegen mij dat het als een soort onderpand diende in het eerste stadia van het 'boetetraject'.

In zijn woorden: Een rijbewijs is voor veel mensen minder waard dan een motor, dus hiermee verzekeren wij ons dat jij hem niet smeert oid.

Ik kon mijn moto de volgende dag ophalen (mijn rijbewijs pas wat later)

Groeten GM
 
Terug
Bovenaan Onderaan