Wat heb ik nu weer aan mijn klomp hangen

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Eh... de TL werkt even niet mee. Ik heb ergens sluiting. Hij klapt steeds de Trunsignal zekering er uit. Het dashboard, knipperlichten en mijn achterlicht werken dus niet meer. De rest werk gewoon wel, ik kan dus gelukkig (?) nog wel naar de zaak.

Dat wordt weer zoeken... iemand nog tips? :(
 
Op woensdag 10 juli 2002 10:04 schreef The Saint het volgende:Met welke troep moet je al je bedrading ook alweer inspuiten?


Met WD40 inspuiten geloof ik..

Kijk ook eens naar doorgesleten bedrading. De SV650S had er ook last van onder de tank. Ik heb van wel meer mensen gehoord dat de bedrading niet altijd even jofel door de motor loopt.
Had jij ook geen schade-gevalletje gehad? Zo nee: dan sorry :)
Zo ja: dan kijk eens of je ergens aan de kant van de schade wat kunt vinden.

Succes!
 
Met WD40 inspuiten geloof ik..

Kijk ook eens naar doorgesleten bedrading. De SV650S had er ook last van onder de tank. Ik heb van wel meer mensen gehoord dat de bedrading niet altijd even jofel door de motor loopt.
Had jij ook geen schade-gevalletje gehad? Zo nee: dan sorry :)
Zo ja: dan kijk eens of je ergens aan de kant van de schade wat kunt vinden.

Succes!

:? :? Moet je vallen om er bij te horen? Mooie gozer ben jij! :)

;)

Maaruhh.. ben idd ten gronde gestort. Zal die kant maar eens open gaan trekken. Heb ik lekker wat te doen.

Heb ik gelijk een goed excuus om wat mooi gereedschap te kopen! }) })
 
Op woensdag 10 juli 2002 10:04 schreef The Saint het volgende:Met welke troep moet je al je bedrading ook alweer inspuiten?

Heet dat niet contact spray of start help ofzo? Heb het zelf niet dus weet niet hoe het exact heet...

Sommige koekblik gebruikers hebben dit in "natte" dagen wel eens nodig... Effe naar een koekblik shop of aan een collega vragen maybe...

Anyway, succes, zonder achterlicht rijden is niet zo fijn....
 
Heet dat niet contact spray of start help ofzo? Heb het zelf niet dus weet niet hoe het exact heet...

Sommige koekblik gebruikers hebben dit in "natte" dagen wel eens nodig... Effe naar een koekblik shop of aan een collega vragen maybe...

Anyway, succes, zonder achterlicht rijden is niet zo fijn....

Ik weet het.. .ben er ook echt niet blij mee. Ik doe nu maar extra goed spiegelen. Kijken of die auto achter mij op zit te letten. Ik denk dat ik vanavond maar even aan de sleutel ga.
 
Wanneer klapt je zekering eruit? Als je richting aan wilt geven of als je het contact aanzet?
In het eerste geval moet het niet moeilijk te vinden zijn.

Ga bij jezelf na waar precies allemaal schade zat/kromme delen zaten. Is snel na te gaan. Gewoon per deel elimineren. Beginnen bij het makkelijkste. Meestal zoek je je de pleuris terwijl het zoooo makkelijk was achteraf :)
 
Wanneer klapt je zekering eruit? Als je richting aan wilt geven of als je het contact aanzet?
In het eerste geval moet het niet moeilijk te vinden zijn.

Ga bij jezelf na waar precies allemaal schade zat/kromme delen zaten. Is snel na te gaan. Gewoon per deel elimineren. Beginnen bij het makkelijkste. Meestal zoek je je de pleuris terwijl het zoooo makkelijk was achteraf :)

Het zekeringetje goes with a bang als ik het contact aan zet. Maar de zekering er voor en die daar voor gingen tijdens het rijden.

Ik ga de schoonheid vanavond eens op mijn gemak uitkleden }) langzaam en prettig dus ;)
 
"Positief maar wel reëel blijven", is mijn motto in deze post *D
 
Laatst bewerkt:
He Saint, het begint al op een brik te lijken met die spontaan knappende zekeringen! Ga je mee de 28e??? :P :P :P
 
Het zekeringetje goes with a bang als ik het contact aan zet. Maar de zekering er voor en die daar voor gingen tijdens het rijden.

Ik ga de schoonheid vanavond eens op mijn gemak uitkleden }) langzaam en prettig dus ;)

Nog hulp nodig Marcel? Wil wel ff helpen...
 
Oke, het probleem is boven water! Het was mijn kabelboom die lag over de radiateur en daar was een draadje door. Elke keer paf en sluiting.

Gelukkig is het nu mooi weggewerkt en het probleem verhoopen :) :) :) :) :) :) :)

bedankt voor de aangeboden hulp en het genoten leed vermaak ;)
 
Sjezus.....volgens mij had ik de juiste tip gegeven.... :}
Bij deze geef ik mezelf nu een schouderklop....moment.....BOINK....uche uche... :r

Ik ben blij dat je probleem verholpen is!
 
Terug
Bovenaan Onderaan