wat heb je aan ONDER je motor pak

ik heb net toch maar een textiel pak aangeschaft (rij het hele jaar door) wat zit dat lekker warm en comfortabel in vergelijking met leer.

wat ik er onder aan heb verschilt, als ik mijn grofste geschut te voorschijn haal (zogenaamde ijsberen outfit) moet ik eht toch wel tot onder nul uit kunnen houden:

lange onderbroek en kniekouzen
thermo pak tuinbroek model
broek
t-shirt
trui
fleece vest
kol
winterhandschoenen
en natuurlijk mijn Daytona laarzen die nog steeds geen kou of water doorlaten :}

dan zie ik eruit als een bal, en als ik pleur stuiter ik gewoon weg, maar ik heb het niet koud. Hoofd draaien is wel irritant dan.

in de zomer gewoon leer (heb de kneesliders nodig O-) ) met een t-shirtje of soms richting najaar prop ik er een trui onder maar comfortabel is anders.
 
In de zomer mijn leren pak met een onderbroekie en een t-shirt, zodra het kwik onder de 15 graden zakt gaat het winterpak aan.
dus in de winter onderbroekie en motorbroek, en een t-shirt met een dunne trui en motorjas,en natuurlijk mijn wintervizier met pinlock op de helm.
Ook ik rijd het hele jaar door.
 
Ik heb nu gewone kleding onder mijn all-weather pak aan. Geen dikke trui oid. Als ik naar mijn werk gewoon een blouse. Ik draag afhankelijk van de temperatuur een sjaaltje of een col. Zomer en winter een bivakmutsje. En nu draag ik nog mijn waterdichte zomerhandschoenen. Als het onder nul is winterhandschoenen.
Ik heb in september mijn rijbewijs gehaald en weet eigenlijk nog niet precies wat ik in de zomer ga dragen.
 
Onder mijn leren zomer combi heb ik zomer en winter (als ik dan al rij) alleen een boxershort en een t-shirt. Moet niet teveel onder zitten. Dat rijd kut en ik maak het wel zo spannend dat ik het vanzelf warm krijg :P
 
Thermo wintersport broek :9 dun rekbaar spul maar lekker warm
Thermo wintersport trui :9 dun rekbaar spul maar lekker warm :+
+ gewoon trui/ vest
En daar mijn motor pak nog over heen uiteraard :) :}


* Winter outfit dus he ;) in de zomer gewoon een boxer, t-shirt + pak.. enz. ;)
 
En dan gaat 'ie hoeveel minder lang mee, 150.000 i.p.v. 200.000 :?
Korte ritjes zijn ook slecht voor de auto maar daar hoor je hier niemand over ;)

:^

't is slecht voor je olie, niet voor je motor.
't wordt pas slecht voor je motor als je je olie niet ververst als je blok is gevuld met mayonaise.
 
kan best veel onder m'n pak hoor :P

spijkerbroek, hempje, dunne trui en nog een trui(ja ik een een koukleum ;) )

En als het moet(voor sollicitaties ofzo) kan er zelfs een pak onder, alleen die rok is moeilijk, maar daar hebben we broekpakken voor :P
 
's Zomers: thermo-onderbroek, thermoshirt (net- ) Odlo of Craft.
's Winters: thermo-onderbroek, thermoshirt, Odlo of Craft en evt. extra fleece broek en fleece trui.
's Zomenrs leer (plus soms regenspul, vaak Tenson MPC)
's Winters goretex

lente en herfst: leer plus windstopperfleece.
 
Terug
Bovenaan Onderaan